return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Bekijk Iraakse TV livestream
View this Thread in Original format
jploveparade
Iraq Satellite Channel




Die mensen worden de hele dag gebrainwashed met Allah, Saddam en Duivel Bush :mad:

Het woord "jihad" valt 50x per uur :whip:


Oordeel zelf (zolang het nog kan...)

Realmedia

mediaplayer



Werkt alleen met snelle internetverbinding en Nederlands IP

http://www.dsltv.nl
Blik
had deze site gister al ontdekt, zag je allemaal juichende Irakezen voor Saddam. Want ze zouden de oorlog toch wel winnen
Ruben_Dubbink
ik krijg het niet voor mekaar om beeld te krijgen met Windows Media Player..... hoor wel van dat Irakeze gejammer, maar geen beeld....

edit: laat maar, het is al voor mekaar :)

Dit is nog s wat anders dan CNN :D
SnuggLe
We hebben het hier op de KABEL!!!!!!! :D :D :D


Vereniging Campus Kabel" wrote in message
news:[email protected]...
> In het kader van de ontwikkelingen in het Midden-Oosten heeft de
> Vereniging Campus Kabel nu twee testkanalen in gebruik met nieuws &
> propaganda:
>
> Al-Jazeera kan. 25 (503,25 MHz)
> Iraq TV kan. 44 (655,25 MHz)
>
> Deze arabisch talige kanalen zijn tijdelijk, er kunnen dus wijzigingen
> komen met andere zenders.
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Bestuur VCK


Een reply daarop in de newsgroup:

> Krijgen we dr ook een tolk bij of komen dr lekkere chicks op die zender?


:D :D
ScuL
ik zat vanmiddag al te kijken.

zag ik allemaal mannen in jurken rondjes rennen met zwaarden in de lucht en daarna nog 's maar toen met AK's :D
jploveparade
quote:
Originally posted by ScuL
ik zat vanmiddag al te kijken.

zag ik allemaal mannen in jurken rondjes rennen met zwaarden in de lucht en daarna nog 's maar toen met AK's :D


Das de Republikeinse Garde... :haha:
DJ_Siesta
kijk ik net, ineensw dikke irakeze hardhouse jonge




BEUQE!
eieregooie
quote:
Originally posted by ScuL
zag ik allemaal mannen in jurken rondjes rennen met zwaarden in de lucht en daarna nog 's maar toen met AK's :D

VET :D
arj1o1
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
kijk ik net, ineensw dikke irakeze hardhouse jonge




BEUQE!


LOL komt deze ook van worth1000.com of niet?
Robert
quote:
Originally posted by Blik
Want ze zouden de oorlog toch wel winnen


in 1991 hebben ze ook gewonnen, althans dat leren kinderen in irak op school.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement