|
Bekijk Iraakse TV livestream
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
Iraq Satellite Channel

Die mensen worden de hele dag gebrainwashed met Allah, Saddam en Duivel Bush :mad:
Het woord "jihad" valt 50x per uur :whip:
Oordeel zelf (zolang het nog kan...)
Realmedia
mediaplayer
Werkt alleen met snelle internetverbinding en Nederlands IP
http://www.dsltv.nl |
|
|
| Blik |
| had deze site gister al ontdekt, zag je allemaal juichende Irakezen voor Saddam. Want ze zouden de oorlog toch wel winnen |
|
|
| Ruben_Dubbink |
ik krijg het niet voor mekaar om beeld te krijgen met Windows Media Player..... hoor wel van dat Irakeze gejammer, maar geen beeld....
edit: laat maar, het is al voor mekaar :)
Dit is nog s wat anders dan CNN :D |
|
|
| SnuggLe |
We hebben het hier op de KABEL!!!!!!! :D :D :D
Vereniging Campus Kabel" wrote in message
news:[email protected]...
> In het kader van de ontwikkelingen in het Midden-Oosten heeft de
> Vereniging Campus Kabel nu twee testkanalen in gebruik met nieuws &
> propaganda:
>
> Al-Jazeera kan. 25 (503,25 MHz)
> Iraq TV kan. 44 (655,25 MHz)
>
> Deze arabisch talige kanalen zijn tijdelijk, er kunnen dus wijzigingen
> komen met andere zenders.
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Bestuur VCK
Een reply daarop in de newsgroup:
> Krijgen we dr ook een tolk bij of komen dr lekkere chicks op die zender?
:D :D |
|
|
| ScuL |
ik zat vanmiddag al te kijken.
zag ik allemaal mannen in jurken rondjes rennen met zwaarden in de lucht en daarna nog 's maar toen met AK's :D |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by ScuL
ik zat vanmiddag al te kijken.
zag ik allemaal mannen in jurken rondjes rennen met zwaarden in de lucht en daarna nog 's maar toen met AK's :D |
Das de Republikeinse Garde... :haha: |
|
|
| DJ_Siesta |
kijk ik net, ineensw dikke irakeze hardhouse jonge

BEUQE! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ScuL
zag ik allemaal mannen in jurken rondjes rennen met zwaarden in de lucht en daarna nog 's maar toen met AK's :D |
VET :D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
kijk ik net, ineensw dikke irakeze hardhouse jonge

BEUQE! |
LOL komt deze ook van worth1000.com of niet? |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by Blik
Want ze zouden de oorlog toch wel winnen |
in 1991 hebben ze ook gewonnen, althans dat leren kinderen in irak op school. |
|
|
|
|