|
Mitt första riktiga liveset!
|
View this Thread in Original format
| Connector |
Hade några vänner som praktiserade på lokalradion här i värnamo och de var för lata för att göra ett program så de bad mig komma ner och mixa lite. Hade ~40 minuter på mig och jag gjorde mitt bästa. Blev en mix av det hårdare slaget.
Tracklist:
01. Oliver Klitzing - I Like That Beat
02. OGP - What If
03. E-Cutz - ... And Then They Start To Dance (Kaylab Remix)
04. Marco V - Echoes (V.ision Remix)
05. Rayden - I Know Ur Waiting (Uberdruck Remix)
06. Method's Of Mayhem - Drunk In Chicago (Hard Mix)
07. Deep Project - The Fly (Cherry Dee Remix)
08. Svenson & Gielen - Answer The Question (Cosmic Gate Remix)
Klantade mig ganska brutalt vid övergången till Marco V - Echoes (V.ision Remix), vette fan vad jag tänkte på :clown:
Droppa en kommentar!
//--*****-// Länk borta (Tror alla som vill kommentera har gjort det). Finns på Steve's exelenta FTP annars ;) //--*****-// |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Tankar hem nu :) Droppar en kommentar så snart jag har möjlighet :) |
|
|
| zamson |
| tankar den nu :) steve varför tankar du aldrig mina mixar ;) |
|
|
| ShyTrance |
| tankar oxo hem nu.. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by zamson
tankar den nu :) steve varför tankar du aldrig mina mixar ;) | Måste ha missat de... sorry mannen... Connectors mixar brukar jag normalt ta hem från han över ICQ
Ladda upp den annars på min SWETA-FTP...
Lyssnar nu iaf.... jag känner på mig att jag kommer gilla detta även om en mix suger, men jag tror herr Lehtomäki är hård mot sig själv ibland också...
Mr_Lehto_in_the_mix.mp3 var ju en killer iaf.... för den som inte tagit den finns den på min FTP :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan de va ju ett hela trevligt sett
SUPER NAJS HELT ENKELT ! |
|
|
| Connector |
Dåligt med kommentarer här va :whip:
;) ;) ;)
| quote: | | men jag tror herr Lehtomäki är hård mot sig själv ibland också... |
Jo kanske det... Det måste man väll vara :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Gillade playlisten!!!:gsmile:
Skönt set! |
|
|
| Glorie |
schysta låtar! gilla nästan alla :p men d var nån mixning som inte kändes "riktigt 100" ;)
det var min kommentar det :) good job! vilken kanal sändes d i sa du? lokalt? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
schysta låtar! gilla nästan alla :p men d var nån mixning som inte kändes "riktigt 100" ;)
det var min kommentar det :) good job! vilken kanal sändes d i sa du? lokalt? | BBC Radio 1
:happy2: not |
|
|
| ShyTrance |
hehehe..
bra mixat :) kunde vart lite hårdare dock :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
hehehe..
bra mixat :) kunde vart lite hårdare dock :p |
vad man än spelar så kan det alltid bli "hårdare".. ;):toothless |
|
|
|
|