return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Mitt första riktiga liveset!
View this Thread in Original format
Connector
Hade några vänner som praktiserade på lokalradion här i värnamo och de var för lata för att göra ett program så de bad mig komma ner och mixa lite. Hade ~40 minuter på mig och jag gjorde mitt bästa. Blev en mix av det hårdare slaget.

Tracklist:

01. Oliver Klitzing - I Like That Beat
02. OGP - What If
03. E-Cutz - ... And Then They Start To Dance (Kaylab Remix)
04. Marco V - Echoes (V.ision Remix)
05. Rayden - I Know Ur Waiting (Uberdruck Remix)
06. Method's Of Mayhem - Drunk In Chicago (Hard Mix)
07. Deep Project - The Fly (Cherry Dee Remix)
08. Svenson & Gielen - Answer The Question (Cosmic Gate Remix)

Klantade mig ganska brutalt vid övergången till Marco V - Echoes (V.ision Remix), vette fan vad jag tänkte på :clown:

Droppa en kommentar!

//--*****-// Länk borta (Tror alla som vill kommentera har gjort det). Finns på Steve's exelenta FTP annars ;) //--*****-//
SteveTranz4ever
Tankar hem nu :) Droppar en kommentar så snart jag har möjlighet :)
zamson
tankar den nu :) steve varför tankar du aldrig mina mixar ;)
ShyTrance
tankar oxo hem nu.. :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by zamson
tankar den nu :) steve varför tankar du aldrig mina mixar ;)
Måste ha missat de... sorry mannen... Connectors mixar brukar jag normalt ta hem från han över ICQ
Ladda upp den annars på min SWETA-FTP...


Lyssnar nu iaf.... jag känner på mig att jag kommer gilla detta även om en mix suger, men jag tror herr Lehtomäki är hård mot sig själv ibland också...
Mr_Lehto_in_the_mix.mp3 var ju en killer iaf.... för den som inte tagit den finns den på min FTP :)
SteveTranz4ever
Fan de va ju ett hela trevligt sett

SUPER NAJS HELT ENKELT !
Connector
Dåligt med kommentarer här va :whip:
;) ;) ;)

quote:
men jag tror herr Lehtomäki är hård mot sig själv ibland också...


Jo kanske det... Det måste man väll vara :)
SWE_TRANCE
Gillade playlisten!!!:gsmile:
Skönt set!
Glorie
schysta låtar! gilla nästan alla :p men d var nån mixning som inte kändes "riktigt 100" ;)
det var min kommentar det :) good job! vilken kanal sändes d i sa du? lokalt?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Glorie
schysta låtar! gilla nästan alla :p men d var nån mixning som inte kändes "riktigt 100" ;)
det var min kommentar det :) good job! vilken kanal sändes d i sa du? lokalt?
BBC Radio 1


:happy2: not

ShyTrance
hehehe..

bra mixat :) kunde vart lite hårdare dock :p
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by ShyTrance
hehehe..

bra mixat :) kunde vart lite hårdare dock :p


vad man än spelar så kan det alltid bli "hårdare".. ;):toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement