|
12 April - Armin van Buuren in Eau!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Optimus
ha lulletjes, is Armin weer es in de Eau, komen jullie weer niet!;) Ff dan maar kieken of ik naar Xl ga als Armin weer solo gaat:) |
tsja das inderdaad wel erg verleidelijk! :rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus
ha lulletjes, is Armin weer es in de Eau, komen jullie weer niet!;) Ff dan maar kieken of ik naar Xl ga als Armin weer solo gaat:) |
dan gaan wij toch gezellig samen wapperen..mag de rest flink gaan beuQen in Thialf :stongue: |
|
|
| MaGiK54 |
| Gaat er nou nog iemand onze grote vriend Armin lastig vallen in de Eau ?? |
|
|
| SnuggLe |
Partyhardy, Tijs08, meen je dat van Qlimax?
Hoop het niet toch? :D |
|
|
| Three 'O Three |
| Ik ga toch niet... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Ik ga toch niet... |
Sorry M8! khad ook liever in de O gestaan.. :cool: maar hiermee sparen we weer geld uit.. word toch wel een erg duur maandje met al die toffe feestjes! :p ;)
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Partyhardy, Tijs08, meen je dat van Qlimax?
Hoop het niet toch? :D |
O jawel hooor!!
Wij moeten daar voor school (vrije studieruimte) 'werken' :D
Normaal staan we achter de bar, maar nu mogen we figureren in een show!!
Wij zijn die avond 'DE MANNEN IN WITTE PAKKEN'
Zoals ze op alle poster en flyers staan! We moeten een paar keer een showtje opvoeren op het hoofdpodium voor 20000 man :crazy:
En de rest van de tijd beetje figureren als levend decor :tongue2
Ben benieuwd of ik het trek... ben beetje over mijn hardstyle liefde heen :thepirate
Gelukkig komen er nog meer mensen... die dan wel aan het feesten zijn, altijd leuk om die dan ff te meeten (he bro?)
'dus pas op voor de mannen in witte pakken... men is er namelijk nog steeds niet achter wat er nou in de Bijlmer is gebeurt...'
Maar Bram: jij moet daar dus ook werken?? |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by tijs08
Sorry M8! khad ook liever in de O gestaan.. :cool: maar hiermee sparen we weer geld uit.. word toch wel een erg duur maandje met al die toffe feestjes! :p ;) |
Jij snapt 'm ;) |
|
|
| Teal'k |
| Me gaat niet.. geld besparen! |
|
|
| Chicane |
| pfffff, sta ik daar dan in me Remy, Donna mn lieve vriendin en knuffelkanjer jij gaat toch wel hoop ik? :nervous: |
|
|
| eieregooie |
| Er bestaat altijd nog een klein kansje dat ik ook opeens voor je neus sta :D |
|
|
| Dj Lex |
Maybe, Maybe not
Weet het nog niet, zou in me eentje gaan dan en terug gaan. Zie het nog wel |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
O jawel hooor!!
Wij moeten daar voor school (vrije studieruimte) 'werken' :D
Normaal staan we achter de bar, maar nu mogen we figureren in een show!!
Wij zijn die avond 'DE MANNEN IN WITTE PAKKEN'
Zoals ze op alle poster en flyers staan! We moeten een paar keer een showtje opvoeren op het hoofdpodium voor 20000 man :crazy:
En de rest van de tijd beetje figureren als levend decor :tongue2
Ben benieuwd of ik het trek... ben beetje over mijn hardstyle liefde heen :thepirate
Gelukkig komen er nog meer mensen... die dan wel aan het feesten zijn, altijd leuk om die dan ff te meeten (he bro?)
'dus pas op voor de mannen in witte pakken... men is er namelijk nog steeds niet achter wat er nou in de Bijlmer is gebeurt...'
Maar Bram: jij moet daar dus ook werken?? |
NHTV! :D
Lachen man! Ik moet er ook werken ja! :) Misschien kunnen we ff meeten. Ik heb of mijn mysterylandshirt aan, of mijn paupere Qlimax tshirt (blauw met achterop Qlimax). Ik draai een standby dienst, voor als er dingen misgaan. Das dus van 8 tot 8 uit mijn neus vreten en koffie leuten. Je ken ook ff bellen ofzo , mocht je je kapot vervelen :) (voeg me anders ff toe op msn, snuggle1980@..) |
|
|
|
|