|
http://www.deejay.be/
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Wie heet ervaring met deze belgische site. Ze verkopen 2e hands spul. Is het veilig en hoe weet je of het in goede staat is?? Kan iemand mij dit vertellen want ik zie een vinyl staan (ga niet zeggen welke het is :p)....maar die zoek ik al sinds dat ik draai, bijna 1,5 jaar.
Please help mij :D |
|
|
| TranceFool |
*schopje*
Niemand hier ooit iets besteld??? :( |
|
|
| robin |
| tja 2e hands.. beter dan nix natuurlijk, vragen hier heeft denk niet zo heel veel zin, dr zitten natuurlijk goeie tussen maar ook wat mindere.. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by robin
tja 2e hands.. beter dan nix natuurlijk, vragen hier heeft denk niet zo heel veel zin, dr zitten natuurlijk goeie tussen maar ook wat mindere.. |
Het gaat me er eigenlijk meer om of dat de site veilig en betrouwbaar is...je moet namelijk betalen via overschrijving. |
|
|
| robin |
ja dat dacht ik al maar goed.. ehm dr was zo'n site waar je op kon zien welke site's betrouwbaar zijn en welke niet.. kan dr ff niet op komen.. betwijfel ook of deze dr bij staat..
k ken je verder ook niet helpen.. succes dr mee
robin
>kijk eens op de site van de consumentenbond en dat soort ongein misschien vind je daar ergens zo'n lijst..(zou zomaar kunnen toch)< |
|
|
| ryo |
| Heb er nu net wat besteld, eerste keer, ff afwachten dus, ik had van iemand goeie verhalen gehoord erover, nou ja, overschrijving is toch wel redelijk veilig op zich lijkt me, tis toch wel na te gaan of het geld is overgemaakt naar de juiste rekening zodat ze niet kunnen zeiken dat ze niks hebben gekregen, toch? |
|
|
|
|