return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ADiSH - Sample
View this Thread in Original format
ADiSH
גמרתי רק חצי
יש לכם הצעות?
:rolleyes:


כאן
DJ-Kreing^^
נשמע נחמד
הסינט הראשי אבל קצת קקה, יענו נשמע פרוטי כזה.
וגם כל הקטע קצת ריק, וממש פשוט.
חסר באס יותר רציני בעיקר.
אבל זה ככה בשמיעה חפופה
כי אני עייף רצח
Flotser
זה נחמד ביותר
אבל יש עוד מה לעבוד על זה,

הבאס מעניין , אבל הוא לא הכי משתלב

כל מקרה שמעתי פעם איזה קטע שלך חזק בטירוף
נראה לי קראו לו
incoming
או משהו

זה נשמע משהו בסגנון, אבל הקטע הזה עדיין יש מה להוסיך אז יאללה
:wtf:
ADiSH
בחיים לא היה לי טראק שקראו לו
incoming (או משהו כזה)
איפה שמעת? באמברוזיה?

כבר שיניתי את הבס וכמה מעברים
Flotser
quote:
Originally posted by ADiSH
בחיים לא היה לי טראק שקראו לו
incoming (או משהו כזה)
איפה שמעת? באמברוזיה?

כבר שיניתי את הבס וכמה מעברים


כן פעם לפני איזה חודש יצא לי להכנס לשמה, ובדיוק פרסמת איזה קטע של התחלה של טראק
חשבתי שאני טועה עכשיו בשם, אבל לא מצליח להזכר איך קראו לו
ADiSH
אוקי
שיניתי את הבס לגמרי
וכמה מעברים

כאן
Sniper
אהבתי!!

חח לא יודע למה אבל זה מזכיר לי תסטייל של סקוט קצת
ADiSH
כי זה הסטייל של סקוט
קצת..
Sniper
quote:
Originally posted by ADiSH
כי זה הסטייל של סקוט
קצת..


חחח תמשיך ככה:]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement