return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מידע מודיעיני
View this Thread in Original format
arik
לפי דעתי
צריך להיות סטיקי

שכולל כל מיני טלפונים של מקומות כמו פאנקי פיש ביט מן
ועוד רבים וטובים

פלוס!!!!+

שיהיה פה טלפונים של יבואנים של סאונד
כמו פיוניר דייגיי
וכמו כל היבואנים של כל הציוד וזה

פלוס כתובות של המקומות אם אפשר

פלוס אתרי אינטרנט שאפשר לקנות מתוכם ציוד גם מהארץ וגם מחול


ככה שאם מישהו רוצה לחפש ציוד
או איזה חנות או כל דבר
שלא יתחיל לחפש ולשאול אנשים ולפתוח על זה טרדים


לפי דעתי צריך להיות טרד מפוצץ במיספרי טלפון ומקומות שקשורים לקניית ציוד
ולא רק ציוד של דיי ג'יי
גם ציוד כלי נגינה
כמו כלי זמר וכל החרטא הזה


אז מה אתם חושבים???




נ.ב
מה הטלפון של היבואן הרישמי של פיוניר דיי ג'יי??????
arik
פיוניר
------
03-5220135
03-5231253


:)לפחות ניסיתי
oDrori
Funky Fish Records:
Tel : 03-5255255
E- Mail : [email protected]
Adress : רח' יוחנן הסנדלר 12, תל- אביב
הנחיות לבאים באוטובוס :להגיע לתחנה המרכזית ת"א בקו המועדף, משם לקחת את קו חמש עד לדיזינגוף סנטר וללכת צפונה לשינקין. לבאים מצפון מומלץ לרדת תחנה אחת אחרי רח' איינשטיין ברמת- אביב על קו שש מאות ואחת ומשם לתפוס את קו 24 או 25 ולרדת ברש"י. לחלופין ניתן להגיע לרכבת צפון ברח' ארלוזרוב, משם לקחת את אחד הקוים 61 או 62 ולרדת ברש"י, משם להמשיך צפונה לשינקין.
לעבור את קרמבו רקורדס, להכנס לבדוק, לצאת בידיים ריקות ולהמשיך עד לצומת בה יש פיצה עגבניה כזאת ולפנות ימינה לרחוב יוחנן הסנדלר, להמשיך טיפ טיפ ובצד שמאל תמצאו את פאנקי פיש ברח' יוחנן הסנדלר 12... בחנות ניתן לקנות ולהזמין תקליטים, מחטים, סליפמאטים וכמו- כן ביום טוב רועי טוכנר יאזין לעבודות שיש לכם להציג לו.

-Enjoy


נ.ב. בהמשך - ביה"ס למוזיקה מודרנית, מוזיקה פלוס
Dj-2TaLL
ממה שזכור לי

www.123dj.com - אחלה אתר לקנות בחו"ל מחירים סבבה
(בלי ניסיון אישי)

www.htfr.co.uk - אתר חמוד לתקליטים וציוד וכדומה

זהו לא זוכר יותר
:)
DjChook
מה אם
www.satelliterecords.com
oDrori
quote:
Originally posted by DjChook
מה אם
www.satelliterecords.com


תן קצת פירוט אם ככה :)

כידוע בימים אלה שיקול האינטרנט ורסוס לקנות בארץ הוא פחות או יותר שאלה שלך האם אפשרי לצמצם את המחיר פר תקליט למתחת לשישים ש"ח (פאנקי) או (אפילו 50 (קרמבו, לפעמים
אתר שמצטיין בזה הוא ג'ונו
http://www.juno.co.uk
מבחי בינוני עד טוב, ולא דופקים אותך במשלוח... בדקו
DjChook
אוקיי חברים אני מנסה לתרום את חלקי למען המולדת בכמה כתובות של מועדונים:

אז ככה

אזימוט - אלנבי 26
אייס - לילינבלום 42
אלגרו - הרצל 154
בארבי - קיבוץ גלויות 52
ג'י ספוט - חוף גורדון
גת רימון - גת רימון 16
דה ביט - נחלת בנימין 5
דום - הצפירה 19
דינמו דבש - אברבנאל 59
דיפ - אחוזת בית 3
המוסד - קיבוץ גלויות 49 (לשעבר סטודיו 49)
כומה 2 - אחד העם 20
לילה - בן יהודה 77
למון - הנגרים 17
מוב - מגרשי התערוכה הישנים
מכבי מיוזיק פקטורי - סלמה 40
סוף הביט - שוקן 11
סטודיו 25 - לילינבלום 25
פאצ'ה - מתחם הדולפינריום
פורטו לוקו - כ"ג יורדי הסירה 1
פטיש דאנס בר - רמב"ם 15
קו תל-אביב - סלמה 117
קומפורט 11 - קומפורט 11
קמלוט - שלום עליכם 16
TLV - נמל ת"א
מועדון התיאטרון - ש"ד ירושלים 10 יפו
oDrori
מורן רועי עשו טובה ומחקו תפוסטים הלא קשורים, יש מספיק כאלה.

לייבל ישראלי : סלפיש רקורדס
הלייבל בבעלות החנות פאנקי פיש ומהרליסים שלו ניתן לקנות שם ... כמו כן ניתן להגיש יצירות לטוכנר או שמוליק כדי להתקבל ללייבל או אולי לקבל הפניה ללייבל אחר.
s0undw4v3
איכסה ברינגר :)

www.decks.co.uk

חנות לציוד. לא עושים משלוחים לארץ פעם אחרונה שבדקתי... אבל המחירים שם בין הכי זולים שראיתי והייתי בחנות עצמה בלונדון!! פצצה!!! שירות בן זונה! שווה לבקר מי שטס לשם :)

משם קניתי את הטכניקס M3D שלי ב-1800 שקל :)
הברחתי אותו לארץ כי הייתה אז את השביתה במכס... ועוד קיבלתי החזר מע"מ מהחנות!!
:D :toothless :D
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by YuVaL
חבר'ה.. אני צריך עזרה
מישהו יודע מה המספר של היבואן של
BERINGINHER
בארץ?!?!

זה דחוףףףףף חושילינג


בטח :D
בבקשה:
Tech Top
Tel: 03-5353762
Fax: 03-5353762

HyPeRSoNiC
יבואן נומארק:
Santronix
03-5705223
:thepirate :thepirate :thepirate :thepirate

ורועי ומורן, באמת אני מציע שתמחקו את הפוסטים הלא קשורים.....
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
מי אלה:
Santronix & BERINGINHER

יש להם דברים טובים!?!?
עדיפים על פיונייר (גם במחיר)??


אלה
Numark & Behringer
ויש להם דברים טובים.
במחיר - הם הרבה יותר זולים מפיוניר....
מבחינת איכות המוצרים שלהם - אני לא כל כך יודע... שמעתי אבל שהמוצרים החדשים של נומארק מצויינים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement