|
GLOBAL UNDERGROUND 28 maj (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
hmmm... då lirar ju ferry corsten på club gorgeous i köpenhamn... man borde kanske införa fler dagar, så att spelningar inte krockade? :p |
fan va bra....skottdagar och clubdagar....dagar som liksom inte existerar..där tiden stannar upp och man bara kan clubba! |
|
|
| Gaby |
Nu är det äntligen dax!!! :D :D :D
VILKA SER JAG IKVÄLL??? |
|
|
| Can |
| jag ska dit :crazy: :) |
|
|
| biznology |
ni kan traffas en Amerikansk TA! jeje...jag kommer snart!:toothless
-colin |
|
|
| WhiteRussian |
| I'll be there, :D |
|
|
| lonne |
| Jag och Mr long time No see ( aka Koc ) är självklart där. |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by lonne
Jag och Mr long time No see ( aka Koc ) är självklart där. |
Ah men , dyker Jens upp? :)
Fan vad kul! |
|
|
| biznology |
| if you see 2 loud Americans and one of them is tall and wearing a blue shirt and gray DC Shoe Co pants...thats me. the other is my friend Kris| |
|
|
| SteveTranz4ever |
I´m there... bought my ticket today :D
I´ll be the one looking like the guy furthest to the left in this picture
 |
|
|
| reveal |
| haha, klockrent att använda just den bilden till att visa hur man ser ut :stongue: :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
haha, klockrent att använda just den bilden till att visa hur man ser ut :stongue: :D |
Har inget annat uppe på nätet och det är ett mycket bra kort :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har inget annat uppe på nätet och det är ett mycket bra kort :) |
har du glömt av din avatar?? ;) |
|
|
|
|