|
כפיים גם לי על החתימה!!
|
View this Thread in Original format
| ADiSH |
להשאיר ככה מהבהב או רק לבן (או שחור, צהוב, אדום כחול..)
:tongue2 |
|
|
| DjChook |
בונא האיקס האדום איך שהוא משתלב בריבוע הלבן
פשוט מדהים
אורן, מאחוריך |
|
|
| DjNumShum |
איזה איקסססססססססססססססססססססססס
מדהים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 |
|
|
| ADiSH |
באמת?
כי חשבתי לשנות אותו לירוק..
עכשיו זה עובד
:toothless |
|
|
| Flotser |
איזה יופי!!!!!
אני בשוק אני בהלם אני בננה!!!!!
אבל תגיד אחי לא נראה לך יש לה איזה עיוות קליל בשד הצמוד לבית השחי הימני? הוא כאילו מתקפל בצורה קצת מוזרה,
כאילו ..... אל תתיחס לזה
:wtf:
אני מוזר |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by Flotser
איזה יופי!!!!!
אני בשוק אני בהלם אני בננה!!!!!
אבל תגיד אחי לא נראה לך יש לה איזה עיוות קליל בשד הצמוד לבית השחי הימני? הוא כאילו מתקפל בצורה קצת מוזרה,
כאילו ..... אל תתיחס לזה
:wtf:
אני מוזר |
אכן
זה תמונה מוקטנת, זה רק נראה ככה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by ADiSH
אכן
זה תמונה מוקטנת, זה רק נראה ככה |
עדיין אני מוזר והכל
אבל זה כאילו הדביקו לה את יד ימין ככה לשד
או כאילו עשו לה שמה ניתוח,
לא יודע זה מציק לי!!!!! |
|
|
| ADiSH |
בסוף את תגרום לי לחשוב גם ככה
די! |
|
|
| Vortex_SA |
אחי, היא פשוט רזה מאוד...
חתימה נחמדת... זה מתחיל להראות כמו איזה אתר של איזה סוכנות דוגמנות, כל אחד פה תוקע איזה בחורה בחתימה :) חוץ מטלי וטרנטולה... |
|
|
| ADiSH |
אולי אני פשוט יעשה משהו חדש
כמה תלונות יש לכם
:thepirate |
|
|
| MoSH_MaN |
איזה כוסית!!! :crazy: :crazy: :tongue3 :eyespop: :eyespop:
רון יא אדיש מנייאק
לא שומעים ממך |
|
|
| ADiSH |
זאת היידי קלום
גם באבטר שלי..
מוש, אני צריך לבוא אליך |
|
|
|
|