return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
כפיים גם לי על החתימה!!
View this Thread in Original format
ADiSH
להשאיר ככה מהבהב או רק לבן (או שחור, צהוב, אדום כחול..)
:tongue2
DjChook
בונא האיקס האדום איך שהוא משתלב בריבוע הלבן

פשוט מדהים

אורן, מאחוריך
DjNumShum
איזה איקסססססססססססססססססססססססס

מדהים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
ADiSH
באמת?
כי חשבתי לשנות אותו לירוק..

עכשיו זה עובד
:toothless
Flotser
איזה יופי!!!!!

אני בשוק אני בהלם אני בננה!!!!!

אבל תגיד אחי לא נראה לך יש לה איזה עיוות קליל בשד הצמוד לבית השחי הימני? הוא כאילו מתקפל בצורה קצת מוזרה,
כאילו ..... אל תתיחס לזה
:wtf:
אני מוזר
ADiSH
quote:
Originally posted by Flotser
איזה יופי!!!!!

אני בשוק אני בהלם אני בננה!!!!!

אבל תגיד אחי לא נראה לך יש לה איזה עיוות קליל בשד הצמוד לבית השחי הימני? הוא כאילו מתקפל בצורה קצת מוזרה,
כאילו ..... אל תתיחס לזה
:wtf:
אני מוזר


אכן
זה תמונה מוקטנת, זה רק נראה ככה
Flotser
quote:
Originally posted by ADiSH
אכן
זה תמונה מוקטנת, זה רק נראה ככה


עדיין אני מוזר והכל
אבל זה כאילו הדביקו לה את יד ימין ככה לשד
או כאילו עשו לה שמה ניתוח,

לא יודע זה מציק לי!!!!!
ADiSH
בסוף את תגרום לי לחשוב גם ככה

די!
Vortex_SA
אחי, היא פשוט רזה מאוד...
חתימה נחמדת... זה מתחיל להראות כמו איזה אתר של איזה סוכנות דוגמנות, כל אחד פה תוקע איזה בחורה בחתימה :) חוץ מטלי וטרנטולה...
ADiSH
אולי אני פשוט יעשה משהו חדש
כמה תלונות יש לכם
:thepirate

MoSH_MaN
איזה כוסית!!! :crazy: :crazy: :tongue3 :eyespop: :eyespop:


רון יא אדיש מנייאק
לא שומעים ממך
ADiSH
זאת היידי קלום
גם באבטר שלי..


מוש, אני צריך לבוא אליך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement