return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
cygnus x - new album :) SOON !!!
View this Thread in Original format
luckystrike
WOOPY !
סוף סוף משהוא שיקדם את 2003 קצת :)
אני מת על סייגונס ! נראה לי הולך להיות אלבום חיה .
בדיוק ראיתי על זה עכשיו בטראנס.אנ.יו ואפילו יש לנו
ייצוג עם רמיקס של גיטלמן ומרטינז :)וגם יומן אבולשיין !
ישראל שולטים !
לא האמנתי שהם שמו גם את הרמיקס של ברבוטס וגויאג' לאורנג' ט'ים !
אני מת על הרמיקס הזה !

הדיסק הולך להיות כפול - אחד דיסק של רמיקסים ואחד רגיל

CD01 - Original Works
01. Positron '03
02. Superstring
03. Indakasa
04. Delibernation
05. Hypermetrical
06. Introspective
07. The Orange Theme
08. Positron
09. Synchronism
10. Turn Around

CD02 - Remixed Works
01. Superstring (Rank 1 Remix)
02. Positron (Armin van Buuren Remix)
03. Introspective (G&M Project Remix)
04. The Orange Theme (Ferry Corsten Remix)
05. Hypermetrical (Der Dritte Raum Mix)
06. Positron (Marco V Remix)
07. Synchronism (Human Evolution Remix)
08. Superstring (Rank 1 Deep Dub)
09. The Orange Theme (Bervoets & De Goeij Remix)
10. Superstring (Future Breeze Remix)
11. Indakasa (Space Diver Mix)

עירבוביישן של אורגינל פרוגרסיב עם רמיקסים של אפליפטינג ....
WAAAAAAAAPAAAAAAAA
:)
nesher
בואנה זה הולך להיות ענקקקקקקקקק
אני חייב להשיג את הדיסק הזה שהוא ייצא
זה נראה בן בן בן בן בן בן זונה
We Love Cygnus X
YuVaL
פאקינגגגגגגגגגגגג ענקקקקקקקקק
וואי זה הולך להיות טוב
Introspective (G&M Project Remix)
כבוד לגיטלמן!!!
Vortex_SA
שיקדם את 2003?!?! 2003 כבר פצצה ביותר, פול טראקים מעולים.... נראה טוב, בטח גיטלמן שוב שם קיק מחריד כמו שרק הוא יודע :)
Flotser
מגנוווווווווווב

במיוחד בא לי לשמוע את הדיסק של הרמיקסים
Rising
07. Synchronism (Human Evolution Remix)

אהההההההההההההההההה :crazy:
Hell_Copter
נראה בסט!!!!!!!
אני גם רוצה את זה :)

על מתי מדברים שזה ישוחרר?
DJ-Kreing^^
נשמע אייכות...
הדיסק הרגיל מלא בקלסיקות
והרמיקסים גם נראה ממש טוב

אני לא מבין רק למה הוא הכניס גם את הרמיקס של פרי וגם את של ראנק 1 אורנג ט'מ כי הם נשמעים כמעט אותו דבר.

אבל חוץ מזה הרמיקסים של גיטלמן והומן אוולוטשין בטח נחמדים

אז בהחלט שווה שמיעה
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
נשמע אייכות...
הדיסק הרגיל מלא בקלסיקות
והרמיקסים גם נראה ממש טוב

אני לא מבין רק למה הוא הכניס גם את הרמיקס של פרי וגם את של ראנק 1 אורנג ט'מ כי הם נשמעים כמעט אותו דבר.

אבל חוץ מזה הרמיקסים של גיטלמן והומן אוולוטשין בטח נחמדים

אז בהחלט שווה שמיעה


דווקא הם לא כאלה דומים
סגנונות דיי שונים !
אני מת על שניהם אבל
:)
יו אני מת שזה ייצא !
Sniper
אין תאריך שזה אמור לצאת???


באמת הולך להיות דיסק פצצתי

luckystrike
quote:
Originally posted by Sniper
אין תאריך שזה אמור לצאת???


באמת הולך להיות דיסק פצצתי

ואללה לא נראה לי עדיין ...
אני מקווה שככה עד פסח זה ייצא
אני מת לשמוע את שניהם - גם הפרוגרסיב של סייגונס בלי
הרמיקסים אחלה ... :)
oDrori
דמעות... אני מה זה ממתין לזה!!!

ציפייייייייייייההההההההההההההההה



וגם כבוד לישראלים!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement