|
cygnus x - new album :) SOON !!!
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
WOOPY !
סוף סוף משהוא שיקדם את 2003 קצת :)
אני מת על סייגונס ! נראה לי הולך להיות אלבום חיה .
בדיוק ראיתי על זה עכשיו בטראנס.אנ.יו ואפילו יש לנו
ייצוג עם רמיקס של גיטלמן ומרטינז :)וגם יומן אבולשיין !
ישראל שולטים !
לא האמנתי שהם שמו גם את הרמיקס של ברבוטס וגויאג' לאורנג' ט'ים !
אני מת על הרמיקס הזה !
הדיסק הולך להיות כפול - אחד דיסק של רמיקסים ואחד רגיל
CD01 - Original Works
01. Positron '03
02. Superstring
03. Indakasa
04. Delibernation
05. Hypermetrical
06. Introspective
07. The Orange Theme
08. Positron
09. Synchronism
10. Turn Around
CD02 - Remixed Works
01. Superstring (Rank 1 Remix)
02. Positron (Armin van Buuren Remix)
03. Introspective (G&M Project Remix)
04. The Orange Theme (Ferry Corsten Remix)
05. Hypermetrical (Der Dritte Raum Mix)
06. Positron (Marco V Remix)
07. Synchronism (Human Evolution Remix)
08. Superstring (Rank 1 Deep Dub)
09. The Orange Theme (Bervoets & De Goeij Remix)
10. Superstring (Future Breeze Remix)
11. Indakasa (Space Diver Mix)
עירבוביישן של אורגינל פרוגרסיב עם רמיקסים של אפליפטינג ....
WAAAAAAAAPAAAAAAAA
:) |
|
|
| nesher |
בואנה זה הולך להיות ענקקקקקקקקק
אני חייב להשיג את הדיסק הזה שהוא ייצא
זה נראה בן בן בן בן בן בן זונה
We Love Cygnus X |
|
|
| YuVaL |
פאקינגגגגגגגגגגגג ענקקקקקקקקק
וואי זה הולך להיות טוב
Introspective (G&M Project Remix)
כבוד לגיטלמן!!! |
|
|
| Vortex_SA |
| שיקדם את 2003?!?! 2003 כבר פצצה ביותר, פול טראקים מעולים.... נראה טוב, בטח גיטלמן שוב שם קיק מחריד כמו שרק הוא יודע :) |
|
|
| Flotser |
מגנוווווווווווב
במיוחד בא לי לשמוע את הדיסק של הרמיקסים |
|
|
| Rising |
07. Synchronism (Human Evolution Remix)
אהההההההההההההההההה :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
נראה בסט!!!!!!!
אני גם רוצה את זה :)
על מתי מדברים שזה ישוחרר? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
נשמע אייכות...
הדיסק הרגיל מלא בקלסיקות
והרמיקסים גם נראה ממש טוב
אני לא מבין רק למה הוא הכניס גם את הרמיקס של פרי וגם את של ראנק 1 אורנג ט'מ כי הם נשמעים כמעט אותו דבר.
אבל חוץ מזה הרמיקסים של גיטלמן והומן אוולוטשין בטח נחמדים
אז בהחלט שווה שמיעה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
נשמע אייכות...
הדיסק הרגיל מלא בקלסיקות
והרמיקסים גם נראה ממש טוב
אני לא מבין רק למה הוא הכניס גם את הרמיקס של פרי וגם את של ראנק 1 אורנג ט'מ כי הם נשמעים כמעט אותו דבר.
אבל חוץ מזה הרמיקסים של גיטלמן והומן אוולוטשין בטח נחמדים
אז בהחלט שווה שמיעה |
דווקא הם לא כאלה דומים
סגנונות דיי שונים !
אני מת על שניהם אבל
:)
יו אני מת שזה ייצא ! |
|
|
| Sniper |
אין תאריך שזה אמור לצאת???
באמת הולך להיות דיסק פצצתי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
אין תאריך שזה אמור לצאת???
באמת הולך להיות דיסק פצצתי |
ואללה לא נראה לי עדיין ...
אני מקווה שככה עד פסח זה ייצא
אני מת לשמוע את שניהם - גם הפרוגרסיב של סייגונס בלי
הרמיקסים אחלה ... :) |
|
|
| oDrori |
דמעות... אני מה זה ממתין לזה!!!
ציפייייייייייייההההההההההההההההה
וגם כבוד לישראלים! |
|
|
|
|