| Sniper |
| quote: | Originally posted by NyKoN
לא נראה לי ששמת לב לבעיה
הוא רוצה שהאייסיקיו שלו ישמור את ההיסטורי ואתה עכשיו מציע לו לעבור לאייסיקיו שלא שומר היסטורי
:/
קיצר אחי
תנסה למחוק את האייסיקיו לגמרי כולל מהרג'יסטרי
ואח"כ תנסה להתקין שוב
ותעבור ל2001 בי
:D |
יש לך מושג מאיפה אני משיג תהתקנה
? |
|
|