return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
בעיה באי סי קיו
View this Thread in Original format
Sniper
אנשים התקנתי את 2003
ומשום מה הזין הזה לא שומר לי תהיסטורי!!!

למישו יש מושג מה עובר עליו!?@$
Hell_Copter
בדקת מה שאמרתי לך עם הדו נוט לוג....??
DjChook
TRIILIAN TRILLIAN
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בדקת מה שאמרתי לך עם הדו נוט לוג....??


כן אחי
זה פשוט לא נותן לי תפונקציה הזאת...
כאילו אני לא יכול לסמן שם
V
Rising
איזה זין.... כמעט כל מי שמתקין איסקיו 2003 זה קורה לו..
מה שעשיתי זה התקנתי את 2003 על התיקיה הישנה ...וזה עשה לו
convert datebase

כנראה שמר גם את ההגדרות הישנות שלי אז זה עובד סבבה.
TinkerbeL
בגלל זה לי יש אי סי קיו
2001B

כמעט כל החדשים עושים צרות!!!
טוב נו גם שלי מתחרפן לפעמים
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
TRIILIAN TRILLIAN


אחי דבר איתי באי סי קיו
אני מתחיל לחשוב רציני לעבור לזה...
למה האי סי קיו הזה
עושה בעיות כמו לא יודע מה!!!


ותודה אורן
KrazyDJs
תעבור ל
ICQ LITE

ירוץ כמו מטוס...
עולה הרבה יותר מהר..
לדעתי זה יותר טוב מהרגיל
כי אין בו כמה דברי םשפשוט לא צריך...

:rolleyes:
NyKoN
quote:
Originally posted by KrazyDJs
תעבור ל
ICQ LITE


לא נראה לי ששמת לב לבעיה
הוא רוצה שהאייסיקיו שלו ישמור את ההיסטורי ואתה עכשיו מציע לו לעבור לאייסיקיו שלא שומר היסטורי
:/

קיצר אחי
תנסה למחוק את האייסיקיו לגמרי כולל מהרג'יסטרי
ואח"כ תנסה להתקין שוב
ותעבור ל2001 בי
:D
Sniper
quote:
Originally posted by NyKoN
לא נראה לי ששמת לב לבעיה
הוא רוצה שהאייסיקיו שלו ישמור את ההיסטורי ואתה עכשיו מציע לו לעבור לאייסיקיו שלא שומר היסטורי
:/

קיצר אחי
תנסה למחוק את האייסיקיו לגמרי כולל מהרג'יסטרי
ואח"כ תנסה להתקין שוב
ותעבור ל2001 בי
:D


יש לך מושג מאיפה אני משיג תהתקנה
?

TinkerbeL
quote:
Originally posted by NyKoN
ותעבור ל2001 בי
:D


נחמד לדעת שיש עוד כמוני :)
Hell_Copter
אני על 2002 איי או בי (לא סגור על זה) ואני מאוד מרוצה
עדיף זה על ה 2001 לפי דעתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement