return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Onduidelijkheden rond club xl
View this Thread in Original format
magrec
Het gonsde al van de geruchten in partyland en online messageboards; club XL zou pas na enkele maanden dat de club geopend was gekocht zijn door de organisator van de Impact feesten in het Amsterdamse Escape. Dat klopt maar is niet helemaal juist; inmiddels hebben wij bevestigd gekregen dat alleen het pand waarin de XL (voorheen Cubic en Marcanti Plaza) gevestigd is gekocht door de organisator van Impact. De organisatie van XL, Xtra large heeft een pachtcontract met de eigenaar van het pand aan de Jan van Galenstraat.

Hoewel bronnen het aangeven dat XL gewoon blijft zoals het is, is het nog onduidelijk of er met de nieuwe eigenaar dingen in de invulling van de avonden gaan veranderen. Het vermoeden bestaat dat Impact wellicht haar feesten nu op zondags in de XL gaat geven.

We houden jullie in ieder geval op de hoogte over deze ontwikkelingen.
...

Het blijft maar doorgaan daar met dat clubje aan de jan van galenstraat...
-TAIS-
De XL zal idd gewoon z'n feesten blijven geven. De zaterdag-invulling blijft gewoon hetzelfde. Het pand was uberhaupt ook helemaal niet van XL productions, zij hadden altijd al een pachtcontract voor de zaterdagavond (vandaar ook dat Kremlin de feesten rondom koninginnedag kan geven (en niet XL), want dit valt niet op een zaterdag).

Dus Spinners Agency (die de Impact feesten geeft) heeft alleen het pand overgenomen + de daarbij behorende pachtcontracten (op dit moment alleen die van XL). Ze kunnen XL sowieso niet eruit gooien, aangezien ze dat pachtcontract moeten respecteren (wettelijk verplicht).

Voorlopig zit de XL volgens mij dus nog wel aan de JvG :)
tijs08
quote:
Originally posted by -TAIS-

Voorlopig zit de XL volgens mij dus nog wel aan de JvG :)

TOP! en laat ze anders maar naar R'dam komen! Die gasten snappen het gewoon!! Geen wonder dat het ieder weekend afgeladen is! Als zoon tent hier in de buurt zou zitten zou ik er echt iedere week te vinden zijn, en niet in mijn eendje ;) :haha:
ahp2002
Ferry Corsten 3 Mei
Armin Solo 17 Mei

dus t zit wel goed :)
Ornadel
Misschien komt Kremlin wel weer terug. Zou ik wel bruut vinden.
magrec
Ik hoor niet al te beste verhalen.
-TAIS-
quote:
Originally posted by magrec
Ik hoor niet al te beste verhalen.

Ik ook niet nee... Ik trek die laatste zin die ik in m'n vorige reply gaf ook weer in :(

Tip: Ben je nog nooit in de XL geweest en wou je er graag een keer heen, zorg dan dat je zaterdag gaat, anders heb je pech (ja je leest het goed ja; voorlopig(!) moeten ze stoppen).
ahp2002
lekker dan...
eindelijk een kwaliteitsclubje...

zooi
Dj Lex
Ah dat is jammer zeg. Toevallig deze zaterdag naar XL, dat is dan dus ook gelijk de laatste keer :( Geen Armin Solo dus :(
!_PeTrUs_!
SJeempie, wilde ik net volgende week gaan ;(

DjRV
dudes,er is nog NIKS officieel bekend gemaakt
gewoon even afwachten
Cosmic Guy
Wat is er aan de hand dan?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement