return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Satoshi Tomiie vs. Luke Slater?! Help ff
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
jah en dan is er ineens weer een draad van mij :)

Komende vrijdag draaien beide hier in Barcelona en tis dus op fietsafstand. Life is a bitch :p I know. Nou wil het feit dat ik geen van beide ooit heb horen draaien en tevens geen liveset heb :o . Probleem: dīr moet gekozen worden. Daar ene persoon hiero vrij recentelijk zei: ītis een houseforumī (ik noem geen namen, maar hij heet Bram) post ik het hier maar even :) . Mijn vraag: voor wie zou jij gaan, waarom, wat voor een stijl draaien ze. Luke slater = techno, daweetikookwel, maar is het van die ragmeuk of .... (fill in) ... Satoshi Tomiie ik kan me vaaaaaag iets herinneren dat ie ooit een keer op een Impulz oid gestaan heb maar wat doet ie precies? :conf:

Ik weet nie of het wat uitmaakt, maar ik hou op zīn tijd zowel van beukwerk maar schuw ook nie een intelligent stukkie housemuziek (alst maar wel een feest is!)(voordat ik meteen weer geflame krijg, beukwerk kan ook intelligent zijn hoor :toothless ). Oja, zinloos geblaat heb ik natuurlijk weer himmel nix an, maar een aantal beweren hier dat ze op het gebied van housemuziek (algemeen dus) zo ongeveer alwetend zijn dus ik ben benieuwd!! Oja, dīr komen die avond waarschijnlijk ook nog 30 opleidingsgenoten :D dus tis wel handig als die het ook waarderen :p maar daīs van ondergeschikt belang.

Oja, verder is alles wel flex hiero, alleen is dīr qua uitgaan geen ene kloot te doen. Het enige wat dīr in de planning staat is (de komende 4 weken) naast het bovengenoemde, ferry corsten, john digweed en tiesto :D :D :p :p . Afgelopen zaterdag zat ik toch wel heel hard te bedenken waarom ik (buiten familie en vrienden) nog terug zou gaan :eek: :eek: en ik moet zeggen dan ben ik echt verrekte snel klaar :eyes: . Opdracht gaat... mwah mwah moet nog een beetje gang inkomen zal ik maar zeggen. Supermensen ook hier, al ben ik gister door een wijkje getuft met mijn fietsje waarbij ik dacht van nnouuuuuuuuu Gerdinandje keer maar weer om en maak dat je wegkomt want ut kon nog wel eens wezen dat je je fietsje onvrijwillig af gaat geven :nervous: . Vervolgens me nog bijna laten opsluiten in een parkje :p (dīruit via de dienstuitgang) ook niet echt snugger dus :tongue2 .

Goed, tijd om de compu uit te doen (wie laat begint moet lang door he :tongue3 )

mzzl en vergeet niet even je intelligente antwoord hiero te plaatsen!

p.s. het was een paar weken geleden wel BEHOORLIJK schrikken toen mīn klasgenoot ineens zīn kamer uitkwam met een streepjesblouse :nervous: :eek: :p heb um ook even flink uit zitten lachen :D
Rinus
Satoshi Tomiie heb ik eerlijk nog nooit van gehoord, van Luke slater zeer zeker, kies voor hemmmm en gehad techno plezier, helaas heb ik niks meer van hem. me hd is gecrashedd :( alles kwijt op dit moment, veel plezier verder daar. mzl
Blik
ff offtopic hoor

ben je al in de discotheken boven Maremagnum (ofzo) geweest? was daar 3 jaar geleden en dat was toen extreem VET!! :)

is aan het einde van de Ramblas, boven op een winkelcentrum, met 4 verschillende discotheken en een midgetgolfbaan :p
Partyhardy!
ik zou naar Satoshi Tomiie gaan! :) => goede progressive! :cool:
En veel plezier daar verder uiteraard! :)
SnuggLe
Luke Slater! :)

b. St. Albans, Hertfordshire, England. Turned on to music via early experiments with sounds and noises on his father's old reel-to-reel, rather than by any affinity to a particular musical subculture, Slater set about defining his vision during 1989 on the fledgling label Jelly Jam, an offshoot of the Brighton record shop of the same name where he was working at the time. A batch of Detroit-influenced tracks were spat out at an alarming rate, and a contract with D-Jax Records soon followed that saw Slater adopting the guise of Clementine. However, it was not until his link-up with Peacefrog Records in 1993, and another change of name to Planetary Assault Systems, that Slater's name became widely known and praised. He became heralded as the UK torchbearer for the Detroit techno sound, managing to capture the essence of that city's musical qualities, whether recording pounding, abrasive sounds as Planetary Assault Systems for Peacefrog, or alluding instead to classical textures as the 7th Plain for GPR. However, Slater's furious output during 1993/4 soon started to take its toll: "I began to realise you can't do everything, I was beginning to lose focus on what I originally intended to do in the first place." Taking time out from a hectic studio and DJing schedule, Slater returned in 1997, with Freek Funk, recorded in his home studio in Crawley, Sussex. With Freek Funk, Slater achieved what so many aspire to - a highly accomplished and highly variable album, unique and accessible, that pushed musical boundaries more than most. The follow-up Wireless experimented with electro and breakbeats to great effect.

Discography:
X-Tront - Volume 1 (Peacefrog 1993)***, X-Tront - Volume 2 (Peacefrog 1993)***, as Morganistic Fluids Amniotic (Input Neuron Musique 1994)****, as 7th Plain Four Cornered Room (GPR 1994)****, as 7th Plain My Yellow Wise Rug (GPR 1994)***, Freek Funk (Novamute 1997)****, Wireless (Mute 1999)***, Alright On Top (Mute 2002)***.

Compilations:
as Planetary Assault Systems Archives (Peacefrog 1996)****, Fear And Loathing (React 2001)***.

Miss Proximus
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik zou naar Satoshi Tomiie gaan! :) => goede progressive! :cool:
En veel plezier daar verder uiteraard! :)




Toch moeilijk!! Satoshi Tomiie is inderdaad errug lekker (mits je gevorderd beluisteraar bent :p) en ik zou er ZEKEr heen gaan, maar als je meer van t techno-werk houdt dan is Luke later ook zeker een aanrader.

Ze zijn alle2 ook zelden in Nederland te vinden maar....Luke Slater toch iets vaker dan meneertje spleetoog geloof ik :)

Op naar die Chinees dus! :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus


Op naar die Chinees dus! :D


Dat wist ik niet. Dacht dat het een of andere japanner was.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat wist ik niet. Dacht dat het een of andere japanner was.


één pot nat. ze stinken allemaal naar bami :stongue:
magrec
Satoshi geen twijfel mogelijk.
Draait vrij stevig, heerlijk duister en technisch subliem.
Hij komt oorspronkelijk uit japan maar woont alweer een tijd in new-york.

http://www.satoomiie.com/sthp2001_e..._11_01_2002.ram om te horen hoe hij draait.

Hij draait ook behoorlijk wat lemon 8 producties en zijn stijl is dus ook ongeveer a la lemon 8 diep maar zeker niet traag. Ook zul je wel wat gabriel & dresden plaatjes voorbij kunnen horen.

Maar ik denk niet dat je het wat zult vinden :p
Luke slater is natuurlijk ook erg goed.
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Blik
ff offtopic hoor

ben je al in de discotheken boven Maremagnum (ofzo) geweest? was daar 3 jaar geleden en dat was toen extreem VET!! :)

is aan het einde van de Ramblas, boven op een winkelcentrum, met 4 verschillende discotheken en een midgetgolfbaan :p


ben dīr geweest ja... of het is achteruit geREND sindsdien of we hebben een verschillende visie op vet :) want was echt ubermegaultracommercieel en 2x geweest, noooooooit weer (ik kán natuurlijk op ongunstige dagen geweest zijn, dat is mogelijk). Het enige goede dīr an is dat de entree gratis is waardoor je van discotheek naar discotheek hobbelt. Oja, tegenwoordig zitten er 6 (!!) tokoīs in dat gebouw :) . Nog andere discotheken geweest btw want dīr zitten hier wel een paar GEILE tenten kan ik je vertellen :crazy: :wtf:

waarom zou het btw nix voor mij zijn magrec ?? (waar baseer je dat op)

Optimus
quote:
Originally posted by Miss Proximus
één pot nat. ze stinken allemaal naar bami :stongue:



:whip: :whip:












;)
Blik
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ben dīr geweest ja... of het is achteruit geREND sindsdien of we hebben een verschillende visie op vet :) want was echt ubermegaultracommercieel en 2x geweest, noooooooit weer (ik kán natuurlijk op ongunstige dagen geweest zijn, dat is mogelijk). Het enige goede dīr an is dat de entree gratis is waardoor je van discotheek naar discotheek hobbelt. Oja, tegenwoordig zitten er 6 (!!) tokoīs in dat gebouw :) . Nog andere discotheken geweest btw want dīr zitten hier wel een paar GEILE tenten kan ik je vertellen :crazy: :wtf:

waarom zou het btw nix voor mij zijn magrec ?? (waar baseer je dat op)


3 jaar geleden was ik nog niet zwaar into trance dus dat kan misschien wel een rol gespeeld hebben :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement