|
Four-Elements !!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Nastra Azzurro |
I iemand ook op 4elements geweest.....????? Ik was er gister wel....Het was zeker wel een vette party...(niet zo vet als shockers, maar dat is moeilijk te overtrefffen)......Ik von Billy Nasty....Eeeeeeeeeeeeeeeeeegt SUPER VET......Die gast is GOD man.....
Michel DE HEy was opvallend VET.Hij zat egt te knallen.....
En de battle Marco Carola vs Gateano Parisio was SUUUUUUUUUUUPER man
en en en en en en en......
Ja okay zijn er nog meer peeps er heen geweest......
(mooie setting BTW De Ahoy)
Mazz |
|
|
| -=WVG=- |
Ik zag dat DJ ROOG ook kwam, of niet?
Wat bakte hij ervan?? :D |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ik zag dat DJ ROOG ook kwam, of niet?
Wat bakte hij ervan?? :D |
Weet ik niet... Ik heb die zaal ontweken....daar draaide ook Erik E wohoo)(lol)......
Roog kreeg laatst een award voor beste 2-step/garage dj........dus je weet wat hij draait |
|
|
| Blik |
| ja, Roog & Rose waren er ook, kheb ze 5 minuten op Impulz gezien, en toen ben ik maar snel doorgelopen...... |
|
|
| TranceFool |
Ik zou eindelijk naar mn eerste grote feest gaan, maar 3 van de 6 gasten waarmee ik zou gaan hadden geen geld en ik had geen zin om met zn drieen te gaan, hoewel ik nu heel errug spijt krijg:( :(
Voor mij was het ideaal geweest, 20 min met de metro + 10 min. met de trein. Gelukkig was het strak voor degene die zijn geweest.
!!!!!!Weet iemand wanneer er weer een (groot) feest is in de Ahoy????!!!!!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik zou eindelijk naar mn eerste grote feest gaan, maar 3 van de 6 gasten waarmee ik zou gaan hadden geen geld en ik had geen zin om met zn drieen te gaan, hoewel ik nu heel errug spijt krijg:( :(
Voor mij was het ideaal geweest, 20 min met de metro + 10 min. met de trein. Gelukkig was het strak voor degene die zijn geweest.
!!!!!!Weet iemand wanneer er weer een (groot) feest is in de Ahoy????!!!!!! |
Wij gingen ook maar met zn tweeen...De gang waar ik meestal mee ga wouden niet mee (???????) Ik ben al twee keer alleen met zn tweeen naar zo'n grote party geweest....Het is wel relaxed je moet niet rekening houden met een grote groep en je kan snel beslissen waar je heen gaat..... |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik zou eindelijk naar mn eerste grote feest gaan, maar 3 van de 6 gasten waarmee ik zou gaan hadden geen geld en ik had geen zin om met zn drieen te gaan, hoewel ik nu heel errug spijt krijg:( :(
Voor mij was het ideaal geweest, 20 min met de metro + 10 min. met de trein. Gelukkig was het strak voor degene die zijn geweest.
!!!!!!Weet iemand wanneer er weer een (groot) feest is in de Ahoy????!!!!!! |
tja beetje zwakke reden om niet te gaan.en al helemaal als het je eerste feest is.Dan zou ik echt schijt hebben aan de rest die niet mee wil.Ik ben zo vaak met weinig man naar een feest geweest en dat veranderd de sfeer echt niet hoor.En soms ben ik nog 3 uurtjes effe alleen aan het rondlopen in mn eentje.Vind ik altijd wel effe lekker.Geen gezeik van niemand maar gewoon lekker in je eentje trippen :D
GREETZ!!! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Bellie
tja beetje zwakke reden om niet te gaan.en al helemaal als het je eerste feest is.Dan zou ik echt schijt hebben aan de rest die niet mee wil.Ik ben zo vaak met weinig man naar een feest geweest en dat veranderd de sfeer echt niet hoor.En soms ben ik nog 3 uurtjes effe alleen aan het rondlopen in mn eentje.Vind ik altijd wel effe lekker.Geen gezeik van niemand maar gewoon lekker in je eentje trippen :D
GREETZ!!! |
Precies ben ik het volledig mee eens, ik ben vaak met mijn maat gegaan en we vermaken ons best. :):) |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Bellie
tja beetje zwakke reden om niet te gaan.en al helemaal als het je eerste feest is.Dan zou ik echt schijt hebben aan de rest die niet mee wil.Ik ben zo vaak met weinig man naar een feest geweest en dat veranderd de sfeer echt niet hoor.En soms ben ik nog 3 uurtjes effe alleen aan het rondlopen in mn eentje.Vind ik altijd wel effe lekker.Geen gezeik van niemand maar gewoon lekker in je eentje trippen :D
GREETZ!!! |
Ja inderdaad.... je bent tog het meest met jezelf bezig...als je aan het stampen bent en niet met die andere gasten aan het dansen ofzo....Ik heb zo vaak uit me dak geggaan...en dan keek ik om en die andere gasten waren 10 meter achter me...wat ik bedoel is dat je voor jezelf uit je dak gaat en niet voor anderen..... Ik vin persoonlijk een mega grote groep irritant.... Als ik met een groot groep ga dan vormen er tog kleinere groepjes van 3-4 want met zn 10 rondlopen lukt gewoon nie en schiet nie op |
|
|
| Jukx |
Oh ik hoor juist van heel veel mensen dat het echt onwijs tegenviel 4-elements...
Het geluid viel de hele tijd uit enzo, Billy Nasty die met zijn set is gestopt omdat de enige boxen die het nog deden zijn monitor boxen waren... bij Adam Beyer precies hetzelfde.... Cari Lekebusch die niet op is komen dagen... techno-zaal die verkeerd was aangegeven en totaal niet aangekleed was...
Nou iedereen kan wel zo lopen zeiken op ID&T maar die feesten van hun zijn toch echt veel beter geregeld!!
Voor de duidelijkheid: 4-elements is georganiseerd door UDC, die ook de Impulz en Dance Valley feesten organiseren.
Bij de laatste Impulz was het namelijk ook al raak met boxen die uitvielen/ het niet deden, probleem met de jassen etc. |
|
|
| Nastra Azzurro |
JA Dat was zeker kut van de Sound System...Ik was van plan om de hele tijd bij de techno zaal te blijven......Maar BILLY NASTY draaide zoooooooooooooooooo vet......Heel Jammer van ADam Beyer....
Ik d8 toen ook ...ja lekker..kannker ZOOOOOII....maar toen waren we ff gaan chillen ...en daardoor gingen we naar Michel de hey...iK was niet van plan om naar hem toe te gaan , maar ik moest wat en HH na Techno is ff kut omdat het wat sneller gaat .....maar Michel deed het zeker VETTTTTTTTT.... dus toen was ik weer BLIJ....fftjes Bij remy gebleven en toen naar De Battle Session....in de Techno zaal....waar het eindelijk gefixt was..... (kijk..na dat Incidentje met de sound d8 ik nou dat was het weer...wat een kut feest, dus had ik nix verw8 van de rest ....en DUS was het vet....
(Boeie dat de techno zaal niet bekleed was)...Ik von het de beste zaal naAST de soundsystem failure....Ze hadden een No Bull MC dus dat was flex...en vette beats...Ik had het geneens door dat het niet aangekleed was..maar nu je het zegt weet ik het weer.
Ik moet wel zeggen in de main hadden ze mooie lichtjes, maar dat hielp niet bij Laidback luke en Francesco Farfa...want Luke was kut muziek en Farfa zat te kloten...(voor sensation..je kan wel leuke lichtjes hebben maar als de dj zuigt is het helenmaaaaaaaaaaal overbodig)
Whatever....Ik had het naar me zin (maar dat had ik ook op IC3 dussss...Ik wordt snel blij..haha lol) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Bellie
tja beetje zwakke reden om niet te gaan.en al helemaal als het je eerste feest is.Dan zou ik echt schijt hebben aan de rest die niet mee wil.Ik ben zo vaak met weinig man naar een feest geweest en dat veranderd de sfeer echt niet hoor.En soms ben ik nog 3 uurtjes effe alleen aan het rondlopen in mn eentje.Vind ik altijd wel effe lekker.Geen gezeik van niemand maar gewoon lekker in je eentje trippen :D
GREETZ!!! |
Hmmmm, ik ga juist liever naar mijn eerste feest met een hoop goede vrienden. Ik ben 16 en ik heb eigenlijk geen zin om als klein mannetje met zn tweeen tussen al die grote gasten te staan. Niet dat ik een schijterd ben ofzo. Ik zou in ieder geval zo'n eerste ervaring bijna in mn eentje beleven, maar ja dat is wat ik ervan denk;)
Latuurrzzz...... |
|
|
|
|