|
Goddes of the Mediterranean (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Damn SteveTranz4ever you followed dutch lessons?? Our language arent that alike are they??
Svensk: Henkie_henk isj za bajste, hy owned jollie ullemuul.
zo dan!
Wel jammer dat een niet hollander onze stuff kan leze ;) | I guess "bajste" is "best" in english, "bästa" in swedish , isj = is iright ? Niet = not ? dat = that? that = det in swedish. kan = can ? can = kan in swedish. leze = read ? read = läsa.
I´m putting 2 and two together and I´m making wild guesses here lol.
Anyway enough about this for now.
Hot babe anyway |
|
|
| Boss |
| Damn! We should make our language harder to understand for foreigners ! |
|
|
| Akira |
| hur e det ???hehehe |
|
|
| Dj Lex |
Hehe I thought him that!!!
No just kidding. we must post some more babes in this thread en ik vind dat we wel weer nederlands kunnen lullen he |
|
|
| Miss Proximus |
| steve that's so cool!!!!!!! jeg elskar deg whatever hahaha.I've been to denmark once...never been to sweden though...can I come over? lol :D *starts to spit* steve..jij bent wel een toffe gozer hihi |
|
|
| Gekhous |
| gotum sik tir lan! |
|
|
| Akira |
Ska vi knulla??? hehehe
har du har pa snoppen???
du har fine ogen!
du ar sot!!
zo dat is mijn zweeds wel weer hehehe |
|
|
| Robvef |
Ik ken geen zweeds :D :D :D
Dus ik doe niet mee. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Akira
Ska vi knulla??? hehehe
har du har pa snoppen???
du har fine ogen!
du ar sot!!
zo dat is mijn zweeds wel weer hehehe |
Nou, ik ben een dagie in Stockholm geweest. Maar daar maakt je radar overuren man. Zo enorm veel lekere wijffe, niet meer normaal gewoon...Dan is het gewoon een lust voor het oog en sta je gewoon 2 uur in de H & M te winkelen.... |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Nou, ik ben een dagie in Stockholm geweest. Maar daar maakt je radar overuren man. Zo enorm veel lekere wijffe, niet meer normaal gewoon...Dan is het gewoon een lust voor het oog en sta je gewoon 2 uur in de H & M te winkelen.... |
Ok ik wil naar Zweden!!! :D :D :D Als daar toch van die lekkere chickies zijn. Het schijnt dat in Finland tijdens de midzomernachtfeesten (leuk woord voor Scrabble) ook suepah lekkere wijven rondlopen!!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Zo ben ik dus in Stockholm terecht gekomen, omdat ik 4 Finse vriendinnen heb (jaja) Anna, Susanna, Leena & Mirkka.. Ik ben er een maand op vakantie geweest afgelopen winter. Met hun ben ik met de -boot (dat is de boot waar 50% van de dames hun maagdelijkheid veliest) van Helsinki naar Stockholm gegaan om daar een dagje te shoppen...
| quote: | Originally posted by Robvef
Ok ik wil naar Zweden!!! :D :D :D Als daar toch van die lekkere chickies zijn. Het schijnt dat in Finland tijdens de midzomernachtfeesten (leuk woord voor Scrabble) ook suepah lekkere wijven rondlopen!!! |
|
|
|
|
|