return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Tiesto in Crime Scene Investigation (RTL4)
View this Thread in Original format
MorrisWest
Zit ik gisteravond mijn zaterdag opgenomen video te kijken (Crime Scene Investigation, te zien op RTL4) en opeens, tijdens een scene in een club of iets dergelijks ... WTF ..... hoor ik Flight 643 op de achtergrond.... :conf:

Dus ik spoel de video terug, zet het geluid harder, en jawel hoor: in de Amerikaanse serie Crime Scene Investigation laten ze Flight 643 draaien. :)

Leuk, aardig, voel me zelfs een beetje trots dat onze Hollandse DJ in zo'n goed bekeken serie zit, maar meer ook niet. Dus ik kijk verder. Nog geen vijf minuten later. Nog een keer WTF? Hoorde ik dat goed? Even terugspoelen, geluid wat harder. Jawel, Dallas 4pm!

Er zit zeker een Tiesto-fan bij de eindmontage van die serie! :toocool:
Disney
LOL!

Cool hoor. Kijk helaas geen CSI, maar heb ook bij andere programma's wel es nummers van Tiesto op de achtergrond gehoord.

Bijvoorbeeld bij Grandstand op de BBC (Studio Sport zeg maar), hoorde je een tijd lang Urban Train als ze een overzichtje gaven van wat ze die middag allemaal nog gingen laten zien.

En er is nog een nummer dat ik wel es hoorde op de BBC, maar ik weet niet meer welke...

Grtz
arjoderoon
hmz. bij idols hebben ze bij de dvd ook achtergrond muziek van tiesto.
verder zou ik het zo niet weten...
niet dat dat nu zo boeit maar toch :)
SnuggLe
Tsja, ik kan me er niet druk om maken, en het valt me ook niet meer op. Dance is nu eenmaal totaal in geburgerd. Tiesto is geen echte 'DJ' meer maar meer een artiest, een popster. Dat is al een tijdje zo, en dat gebeurt bij meer dj's.
Nook
tja it happens, het lijkt me echt onwijs koel als jouw nummer in the matrix reloaded zit ofzo, met zo'n gevechts scene, dan mag je mij wel een label van poster geven, maar dan boeit het me ff niet :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement