|
tiesto & de roddels
|
View this Thread in Original format
| arjoderoon |
| de eerste loze roddels die ik hoorde over tiesto was dat ie bi zou zijn. nu krijg ik weer een roddel over dat ie christen / gelovig zou zijn, maar dat ie er niet voor uitkomt omdat het anders zijn carriere om zeep zou helpen. wat voor mensen verzinnen die zooi toch allemaal? hebben die echt niks beters te doen? toch spijtig dat dat een onmiskenbaar verschijnsel is dat bij het beroemd zijn hoort.... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Dat vind ik ook altijd zo jammer wanneer men over Katja Schuurman begint.... Waarom ze al;tijd zat achter t stuur zit en van bandage sex houdt! T blijft een lieve meid!
:rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
Braaaaaaaaak. Ik wordt hier gek van.
Geloof niet alles wat men zegt. De helft van de oorlogsverslaggeving rond Irak is ook niet waar.
Zullen we een Tiesto topic openen, dan kan alles omtrent Tiesto daarin? :o :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| franzelare |
| nouja dat hoort nou eenmaal bij het beroemd zijn he! |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by franzelare
nouja dat hoort nou eenmaal bij het beroemd zijn he! |
klopt helemaal.
binnenkort uitgebreide reportage in de prive?:toothless |
|
|
| New Wave |
Tijs is eigenlijk een vrouw.....of wisten jullie dat nog niet?
Oja..ennuh, zijn/haar rechter vinger is er gister af gecut.
:rolleyes: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Braaaaaaaaak. Ik wordt hier gek van.
|
[off-topic en mierenneuk-modus on]
Ik word gek van mensen die bijna gaan afstuderen, maar de Nederlandse spelling nog niet onder controle hebben :p
[off-topic en mierenneuk-modus off] |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
[off-topic en mierenneuk-modus on]
Ik word gek van mensen die bijna gaan afstuderen, maar de Nederlandse spelling nog niet onder controle hebben :p
[off-topic en mierenneuk-modus off] |
Snel geTIEPT enzo dus HAT geen SIN.
:D
(Er kan wel eens wat misgaan dan) |
|
|
| arj1o1 |
wat zou dta nou weer boeien of ie christen is, net of dat erg is dat is 50% van nederland ofzo
ik ook maar dat zegt toch ook niks ik geloof er ook niet in |
|
|
| Jourdain |
| Zal me echt een reet roesten of hij gelovig is. En volgens mij heeft Tijs best wel een lekkere vriendin :nervous: |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Jourdain
Zal me echt een reet roesten of hij gelovig is. En volgens mij heeft Tijs best wel een lekkere vriendin :nervous: |
Jah kijk, wat boeit het nou als hij Bi iz of christen, luister gewoon naar zijn muziek en zijn draaistijl etc..
Al is hij een alien ik geef er geen ene flikker om, (alhoewel toen IK hoorde dat hij homo was schrok ik wel (:whip: :D :) :p )
Laterz, trouwens hier is een pica'tje van zijn vriendin, mzzls
Dan kun je zelf beoordelen wat je van haar vind..
Tiesto en Vriendin Monique
dan ff bove kijke bij *foto's* en dan zie je t wel staan dacht ik zo..... Mzzls |
|
|
| eieregooie |
Alle grote artiesten zijn toch homo?
:rolleyes: |
|
|
|
|