|
:) אה כן, חזרתי
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| סתם למעט המעוניינים, אני כבר שלושה שבועות שלא יכול לשים כאן פוסט ולא ממש ברור למה, זה נראה כמו באן אבל לא מצאתי שום סיבה לזה... קיצר, יהיה כאן ספאמר אחד יותר מעכשיו ותודה למודים שסידרו סופסוף תעסק עם סוואמפר.... שמייח לראותכם שוב אחימ"ש |
|
|
| itamarsan |
| מה שתגיידדד אחיי עדיין אוהבים אותךךךךךךך |
|
|
| Flotser |
| שלום שלום ברוך הבא |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by itamarsan
מה שתגיידדד אחיי עדיין אוהבים אותךךךךךךך |
איתמר אחי... כל האותיות האלה... זה הכרחי?? :haha:
(קומדי סטור...) |
|
|
| Scorchio |
עודד ברוך השב אחי הקטן
ואיתמר הזה אוכל סרטים הוא לא קולט שזה כבר לא באופנה לכתוב ככה מספיק באמת... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Scorchio
עודד ברוך השב אחי הקטן
ואיתמר הזה אוכל סרטים הוא לא קולט שזה כבר לא באופנה לכתוב ככה מספיק באמת... |
צח.. חלאס להתנהג כמו בוגר!
:rolleyes: |
|
|
| Sniper |
ברוך השב דוד שלו
:P |
|
|
| Shahar |
סוף סוף אחיי !!
תהנה:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
ותודה למודים שסידרו סופסוף תעסק עם סוואמפר |
אין בעד מה...
שמחתי לעזור |
|
|
|
|