|
Hi Scandinavia need help with trance songs with scandinavian vocals
|
View this Thread in Original format
| tranzformer |
| Just a quick question, do you guys know of any trance songs with scandinavian lyrics like Hemstock and Jennings - Artic?? Any songs would be a great help. Thanx |
|
|
| P4z! |
| Paul van Dyk - Nothing But You :) |
|
|
| tranzformer |
| quote: | Originally posted by P4z!
Paul van Dyk - Nothing But You :) |
but isnt that the same song?? just his version?? |
|
|
| Glorie |
ye u are right....
& I havent heard of any other tune... I dont think scandinavian languages are that popular :) :p
why do u wanna find tunes like that? |
|
|
| Treo |
I have one.. Dj Mangoo - Dansmusik :D it's really bad...
-Treo- |
|
|
| zamson |
| är det norska i Nothing But You?? eller e jag ute o cyklar nu :) kan nån posta lite lyrics!! :) |
|
|
| ScuL |
i think the intro song of my latest hardstyle mix is a song which contains norwegian samples but i am not too sure :)
it's called Avex - Techno Radio FM (extended version) maybe i can cut some samples for the norwegians here ;)
btw they are not vocals just plain speech samples
-edit-
here they are.. i hope you can confirm it. i'm really curious about what they actually say :D
it's too fast for me to understand anything. (besides, it's norsk :D at least i think..)
norsk sample |
|
|
| Glorie |
heheheh, wow va coolt... de snackar om hastigheter av nå slag..
de säger att det går väldigt sakta detta gör man (xx) och sen är det nåt som går fort ;) minst 10 ggr fortare, raskare än en detektor.. ?
sen 10 gånger fortare än det svenska (säger kvinnan)fasen va coolt... när blir mixen färdig??? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by zamson
är det norska i Nothing But You?? eller e jag ute o cyklar nu :) kan nån posta lite lyrics!! :) |
"Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag har iiiiingenting men när jag har dej har jag allt" lyssna noga :) |
|
|
| mindshooter |
Some antilopp trax contain swedish vocals....
"Purpose in life" and the intro for their second cd...."People say"...both very good tunes :) |
|
|
| P4z! |
"I have nothing but I have everything when I have you" - that’s the translation of the Norwegian vocals ("Jeg har ingenting men jeg har alt nar jeg har deg“) of PvD’s brand-new single "Nothing But You“.
:) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
heheheh, wow va coolt... de snackar om hastigheter av nå slag..
de säger att det går väldigt sakta detta gör man (xx) och sen är det nåt som går fort ;) minst 10 ggr fortare, raskare än en detektor.. ?
sen 10 gånger fortare än det svenska (säger kvinnan)fasen va coolt... när blir mixen färdig??? |
tack :D
du har det redan.. det e första låten av min sextonde mix :)
(du har den lr?) |
|
|
|
|