return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מישהו יכול להמליץ עלי על תוכנות הקלטה של סטים?
View this Thread in Original format
sputnik_IL
בבקשה
מישהו יכול אולי להמליץ לי על תוכנות שאיתם אני יכול להקליט סטים
בתוכנות כמו ה
WINAMP
הווינדוס מדייה פלייר
וגם הריאל פלייאר..

תודה על כול עונה :gsmile:
arik
אין לי מושג
אבל טוב לראות שיש עוד מישהו מרעננה

איך קוראים לך
מאיזה בית ספר
כיתה?
בן כמה?
צבא?
YuVaL
soundforge is the way 2 go!

אחלה תוכנה.. יציבה.. הכי טובה שיש להקלטה.. אתה גם יכול לעשות עריכה אחרי זה.. קיצר שווה

ד"א - ברוך הבא
אני יובל.. בן 15 מגדרה.. תישאר פה ומבטיח לך שתתמכר
;)
DjChook
בונא יובל אתה כבר בן 15 ?!

פאק הזמן טס
YuVaL
quote:
Originally posted by DjChook
בונא יובל אתה כבר בן 15 ?!

פאק הזמן טס


חחחחחחחחחחח
;)
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
בונא יובל אתה כבר בן 15 ?!

פאק הזמן טס


כן אני עוד זוכר איך הוא היה מטייל בפורום עם מפמפרס
XL

אווו, היו ימים
:p
sputnik_IL
quote:
Originally posted by arik
אין לי מושג
אבל טוב לראות שיש עוד מישהו מרעננה

איך קוראים לך
מאיזה בית ספר
כיתה?
בן כמה?
צבא?


בקשר לתוכנה אתה יכול בבקשה לשלוח לי לינק אליה.

ושמי הוא אלי
אוסטרובסקי
י"א


תודה על הקבלת הפנים
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Flotser
כן אני עוד זוכר איך הוא היה מטייל בפורום עם פמפרס
XL

אווו, היו ימים
:p

חחחחחחחח
שרוט לגמרי
:D :stongue:
Sniper
quote:
Originally posted by Flotser
כן אני עוד זוכר איך הוא היה מטייל בפורום עם מפמפרס
XL

אווו, היו ימים
:p


אמרתי לך פעם שאני אוהב אותך!@#?
חחח אתה בן אדם גמור!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement