|
מישהו יכול להמליץ עלי על תוכנות הקלטה של סטים?
|
View this Thread in Original format
| sputnik_IL |
בבקשה
מישהו יכול אולי להמליץ לי על תוכנות שאיתם אני יכול להקליט סטים
בתוכנות כמו ה
WINAMP
הווינדוס מדייה פלייר
וגם הריאל פלייאר..
תודה על כול עונה :gsmile: |
|
|
| arik |
אין לי מושג
אבל טוב לראות שיש עוד מישהו מרעננה
איך קוראים לך
מאיזה בית ספר
כיתה?
בן כמה?
צבא? |
|
|
| YuVaL |
soundforge is the way 2 go!
אחלה תוכנה.. יציבה.. הכי טובה שיש להקלטה.. אתה גם יכול לעשות עריכה אחרי זה.. קיצר שווה
ד"א - ברוך הבא
אני יובל.. בן 15 מגדרה.. תישאר פה ומבטיח לך שתתמכר
;) |
|
|
| DjChook |
בונא יובל אתה כבר בן 15 ?!
פאק הזמן טס |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by DjChook
בונא יובל אתה כבר בן 15 ?!
פאק הזמן טס |
חחחחחחחחחחח
;) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
בונא יובל אתה כבר בן 15 ?!
פאק הזמן טס |
כן אני עוד זוכר איך הוא היה מטייל בפורום עם מפמפרס
XL
אווו, היו ימים
:p |
|
|
| sputnik_IL |
| quote: | Originally posted by arik
אין לי מושג
אבל טוב לראות שיש עוד מישהו מרעננה
איך קוראים לך
מאיזה בית ספר
כיתה?
בן כמה?
צבא? |
בקשר לתוכנה אתה יכול בבקשה לשלוח לי לינק אליה.
ושמי הוא אלי
אוסטרובסקי
י"א
תודה על הקבלת הפנים |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Flotser
כן אני עוד זוכר איך הוא היה מטייל בפורום עם פמפרס
XL
אווו, היו ימים
:p |
חחחחחחחח
שרוט לגמרי
:D :stongue: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
כן אני עוד זוכר איך הוא היה מטייל בפורום עם מפמפרס
XL
אווו, היו ימים
:p |
אמרתי לך פעם שאני אוהב אותך!@#?
חחח אתה בן אדם גמור! |
|
|
|
|