|
FST2003: The Line-up
|
View this Thread in Original format
| jake |
Do you like?
Fokused main floor line-up:
21.00-23.00 Inkfish – grooving it up with melodic progressive house
23.00-00.30 Orkidea – taking the progressive sounds to excellence
00.30-02.30 Tiësto – giving you the enchanting magic of trance
02.30-04.30 Johan Gielen – extending the journey
04.30-06.00 Parham – releasing you all
Yes people! We are open from 20.00 until 06.00 in the morning!
The bad ass Hard Gear Floor:
21.00-22.30 Per Grindvik
22.30-00.00 Tobias Von Hofsten
00.00-00.40 Devilfish LIVE
00.40-02.35 Damon Wild
02.35-04.30 Oliver Ho
04.30-06.00 Abi Lönnberg
The Sylvester groove floor:
21.00-23.00 Dana Bergquist/Henrik L
23.00-00.30 Joel Woltek
00.30-02.30 Oded Peled
02.30-04.30 Tom Stephan
04.30-06.00 Deep Nature
And the drinking parlour Bomben XL Lounge:
20.00-03.00
Alf Tumble
Joan East
Johan Greiff
Vocal support: MC Sandor |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jake
Do you like? | Okej inga fler dumma frågor nu va ? :toothless j/k
Fan va härligt de BLIR.... läste just nyhets mailet.... feting feting ljus/laser/screens !!!
NÄRA NU !
Vi ses / Steve :wtf: |
|
|
| SWE_TRANCE |
YES!
Låter kanoon!
"And the drinking parlour Bomben XL Lounge" är det chillouten eller?
Är den endast öppen till 03.00? |
|
|
| djRyan Jonathon |
| sounds good :) |
|
|
| Treo |
Kan tyvärr inte fara men jag ser fram emot steve filmen :D
-Treo- |
|
|
| x-dream |
Ser ju nice ut.....
Vet ju vart min kväll börjar iaf...
21.00-22.30 Per Grindvik
22.30-00.00 Tobias Von Hofsten
Kanske hinner med lite Devilfish oxå...
Sen blir det Tiesto....:)
Nära nu.... |
|
|
| Aendy |
| Måste bida min tid så det blir nog bara Tiesto och Gielen. Kanske någon tidigare om jag inte kan sova längre. Aja, hoppas på att det blir riktigt fett iaf. |
|
|
| zamson |
trevligt med alla tider - det tackar man för
inte långt kvar nu :P |
|
|
|
|