|
New wave stiekeme hardstyle fan!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| kreischer2000 |
| waar issie eigenlijk???? |
|
|
| franzelare |
denk dat hij nu ondergedoken is :toothless
maakt niet uit hoor Tim, je mag er best eerlijk voor uit komen!
we zullen je niet al te hard de grond in trappen :p |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Optimus
ha cool, wanneer was dit>?:) |
Ik geloof tjidens HardFX, ergens in december.. |
|
|
| franzelare |
de eerste zijn van Base in your F#ce op vrijdag 29 maart 2002 in the Q in zwolle
de 2 de is van Hard FX op vrijdag 27 december 2002 in de XL in amsterdam, het orgineel is overgens wel beter.
toch wel handig dat flok ;) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Flipper01
|
Wat kijk je geil tim, beetje 'woestig' zelfs.
Onder het motto, schiet op met die foto en snel backstage want ik wil je :stongue: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
290302
Staat in de url van de foto's in ieder geval :) Was dat niet gewoon tijdens die Bass In Your F#ce party waar BeLLiE ook draaide? Toen draaide Dana toch techno ofnie? Dus dat haalt de stelling wel weer ff onderuit :D |
mwhahha jij bent goeeeeeeeeed! :D
Dit was idd tijdens Base In Your face toen bellie ook moest draaien.
Als je het niet geloofd, ik heb het filmpje nog wat ik voor superfeesten.tv moest maken.
Dana draaide hier inderdaad een leuk hard technosetje :p
Met als eerste nummer Dj Bosch - yellow Day :p
Dus Harmen, helaas, ik ben geen hardstyle addict :D
Ennuh Flipperdeflapflop...mooi gefotosjopt:p dat hoofd kwam van Sander Kleineberg @ the Q..mwhehe HELAAS :p |
|
|
| Bellie |
hehe was idd tijdens Base In Your F#ce. :D
Herken het meteen. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ennuh Flipperdeflapflop...mooi gefotosjopt:p dat hoofd kwam van Sander Kleineberg @ the Q..mwhehe HELAAS :p |
Jij bent ook veel groter dan haar :D
toch? |
|
|
| magrec |
Lekker ding timmie :p
Moet je me maar niet die foto's door passen op msn :D :D
dat was nog van de club-info.nl tijd hehe baal er nog steeds van dat ik niet kon die avond. |
|
|
| franzelare |
ik herkende de 2 de foto ook direct als een foto van flok en ik moet zeggen dat hij netjes gefotosoept is!
maar dana en techno :( ze kan veel beter gewoon hardcore draaien daar is ze goed in!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Lekker ding timmie :p
Moet je me maar niet die foto's door passen op msn :D :D
dat was nog van de club-info.nl tijd hehe baal er nog steeds van dat ik niet kon die avond. |
Mwhehe, geintje moet kenne :p
roel, ik ben idd wel een heel stuk groter dan Dana :p
En trouwens, tis logisch dat ik niet op die foto sta naast Dana.....Ik zal dan ook NOOIT maar dan ook NOOIT van me leven een shirt van Adidas aantrekken....en ZEKER NIET met 3 strepen.....Adidas is officieel verneuker van het Ajax tenue :whip: |
|
|
|
|