return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מה המצב אנשים חזרתי אחרי 21 מעפן
View this Thread in Original format
MasterP
היי מה נשמע שנים שלא הייתי פה.
קיצר סוף סוף אני בבית אחרי 21 כ"כ מגעיל.
היינו לפני 3 שבועות בצריפין בריענון מסכות במחסן מאובק כולו מסריח. טחנו אותנו בעבודה אבל היה כיף עם הפק"מציות (פקידות מבצעים)
אחרי זה החזירו אותנו לעובדה לסגור שבת שם כמובן טחנו אותנו בטירונות מטבח כל יום שבת. אחרי זה שבוע למדנו והמשכנו בקורס יום רביעי אומרים לנו אתם יוצאים חמשוש מחר אני שמח מבסוט אז האמריקקים המנייאקים האלו החליטו לתקוף אז היינו צריכים להישאר בכוננות לפקער (פיקוד העורף)
אז אמרו לנו אתם סוגרים שבת... בסדר אחרי הרבה ריבים צעקות ושביזות אנחנו משלימים עם העובדות ואז מפילים עלינו טירונות מטבח כרגיל.
נטחנים במטבח בלה בלה בלה.
יום ראשון הקפצה לפקע"ר לנס ציונה לענות לשיחות במרכז מידע
רק שאין כאלו ואנחנו ניטחנים במשמרות לילה ויום ישנים באוהלים קפואים רטובים כמו בטירונות בגלל המילאומניקים המסריחים.
אחרי זה מחזירים אותנו לאשדוד לחלוקת מסכות ואנחנו ישנים בבאר שבע.
בסדר אנחנו טחונים אבל אין עבודה אז מעבירים את היום בבטלה נוראית.
יום רביעי לוקחים אותנו לאשקלון כי אשדוד כבר יותר מידי אנשים שם אנחנו גם לא עושים כלום.
ולבסוף היום נתנו לנו לצאת חמשוש ברוך השם.
מסקנה צבא מזדיין בטוסיק.
אם מישהו מגיע לח"א לקורסים של מודיעין בעובדה שיגיד לי אני יכול לעזור לו.
אנחנו כבר חודש ושבוע בקורס עוד 4 חודשים לקורס .
בינתיים סבבה רק שאנחנו נדפקים בתחת קשה לאחרונה.
יאללה אני כבר יבקר פה
Flotser
ואלה לא נשמע הכי כיף :)

בסוף אף אחד גם ככה לא מסתובב עם מסכות
:)
רק אני צמוד למסכה שלי!!:crazy:
Hell_Copter
וואלה גבר לא נעים בכלל
אבל זה גם חלק מהשירות לא?
יהיה טוב!!
Sniper
איזה מדכאאא ראבאק!!!
MasterP
תודה אחים שלי יהיה טוב.
החמשוש מחזיר לי את החיים טיפה.
אין כמו
born slippy
להעלות את המורל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
תודה אחים שלי יהיה טוב.
החמשוש מחזיר לי את החיים טיפה.
אין כמו
born slippy
להעלות את המורל


דווקא בורן סליפי?
או שזה יענו קטע ספרותי כזה בגלל שאתה שבוז? ;)
MasterP
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
יאללה יום ראשון אני חוזר לעוד שבועים
נתראה כבר אז

*edit*
רועי צדקת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
יאללה יום ראשון אני חוזר לעוד שבועים
נתראה כבר אז

*edit*
רועי צדקת


חחחחחחחחחחחחחחחחח מוזר אה הנוער של היום

תעשה חיים גבר ;)
יהיה טוב
luckystrike
בטח אתה כבר לא רואה את זה אבל שיהיה בהצלחה אחי !
:)
אל תשתבז - דווקא את הקטעים האלו זוכרים אח"כ לטובה ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement