return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מיקוד (pg. 2)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
quote:
Originally posted by itamarsan
איששש לי יש את הסיכום של השואה אבל איזה סיכום בדיוק על השואה אתה צריך?????


בעיקר על תנועות הנוער והיודנרטים...
DjChook
אךךךךךך מכניקה...
היו זמנים

לי יום שני יש את הבגרות בעל פה
אתמול היה המגן
Flotser
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אף אחד לא יושיעיני?!?! אני צריך את הסיכום על השואה, למישהו חייב להיות...


אחי מצאתי את זה מזה בפוקס,
רק בשבילך :)

http://urize.cjb.net/
Sniper
ואללה המיקוד שלנו ממש ליגהההה מה זה קל חבל על הזמןןן
אני עושה בגרות שונה מכולכם בגרות טכנולוגית:]]


בכל אופן יום שני יש לי בגרות בספורט!!! בעעעעעעעעעע
סרטים רעים
Hell_Copter
חן הבגרות בעל פה של אנגלית זה לא ב 1 באפריל שזה יום שלישי?
ככה זה לי... בגרות בעל פה ביום שלישי
המגן בעל פה יהיה בטח אחרי פסח או משהו :)

בכלל יש לי שבוע הבא שבוע נפילה
בגרות בעל פה באנגלית
3 ימים אחרי יש לי מגן בפיזיקה
3 ימים אחרי הפיזיקה יש לי מגן באנגלית
ואז חופשה!!!!
DjChook
אוקיי כמה דברים רועי

קודם כל לנו אין מגן בעל פה, רק בגרות

ולכל כיתה זה ביום אחר בכלל, אין תאריך קבוע לבחינה הזאתי

את המגן באנגלית כמו שאמרתי כבר עשינו

פיסיקה, יש עוד זמן
עכשיו בתכלס שבוע הבא נראה לי שאנחנו לומדים רגיל

אני לא יודע

From now on, I need to speak only in English. I need to practice for my Oral Exam... (RRR Where is Alona to read the following msg)

**Maybe Alona can come and give me a hand...**

טוב מאוחר
לילה טוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
פיסיקה, יש עוד זמן
עכשיו בתכלס שבוע הבא נראה לי שאנחנו לומדים רגיל


אז אתה תלמד ושאני חושב על זה אני ילמד מקסימום 3 ימים ולא 4
וזה גם בספק...
ראשון שני ואז ראשון הבא...
ובטח אני גם אליהם לא יגיע :D

ואתם נדפקתם ;)
DjChook
זה לא ככה

בתכלס הסבירו לנו שרק מיום העצמאות כל השמיניסטים משוחררים סופית

אבל לפני יש גם את פסח

וגם מגנים

בקיצור, אני מסכים איתך שלא ממש לומדים

אבל עד פסח בכל זאת יש מערכת רגילה אני חושב
TinkerbeL
קודם כל

לבגרות בעל פה אין מגן, ואין גם חופש לפני הבגרות
לי הייתה הבגרות הזאת ביום חמישי
וקיבלתי 100 :)

אנחנו מסיימים בפסח
אבל עושים לנו מערכת חדשה של תגבורים שחובה להגיע אליהם
:whip: :whip: :whip:
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook


From now on, I need to speak only in English. I need to practice for my Oral Exam... (RRR Where is Alona to read the following msg)

**Maybe Alona can come and give me a hand...**

טוב מאוחר
לילה טוב


חחחחחחחחחחח....
:haha: :haha:
חחחחןןןןןןן#$^#%^%$% גם אני צריכה לתרגל את האורל שלי...:)
יש לי ביום חמישי:nervous:

יאללהה איזה זבל זה ככלל הבגרויות האלה מתחילות עוד מעט
לא רוצה!@#$#$$ רוצה אמא!#$ גןןן!#$ הצילוו@$%
אין לי כוח ללמוד@$%לא רוצה לא רוצה לא רוצה

ובכלל תקעו לנו את הבגרות בכימיה יום לפני אזרחות..:crazy:
זווננוותתת!@#$ תמיד דופקים אותנו

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
זה לא ככה

בתכלס הסבירו לנו שרק מיום העצמאות כל השמיניסטים משוחררים סופית

אבל לפני יש גם את פסח

וגם מגנים

בקיצור, אני מסכים איתך שלא ממש לומדים

אבל עד פסח בכל זאת יש מערכת רגילה אני חושב


אתם אולי תהיו משוחררים אחרי יום העצמאות אבל אנחנו ב 8 באפריל סיימנו
ברור שיהיו השלמות אבל ת'כלס אנחנו לא בבית ספר...

ולנו יש מגן באורל באנגלית...
בבגרות הרי יש את הקיו קארדס וראיון אישי
במגן מדברים איתנו על הבוק רפורטס וליטרטר... מבינים!?
itamarsan
quote:
Originally posted by Vortex_SA
בעיקר על תנועות הנוער והיודנרטים...

טוב אחי סבבבה יש לי את זההה
רק תגיד מתיי אתה רוצה לצלם ממני
כי המורה שלי מסכמת בן זונה אז כך את היסכומים שלה אתה תבין הכולללל
סבבה אחיי?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement