|
Tiesto @ Panama 17.04.03
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Aangezien ik verleden keer helaas niet ben geweest, omdat ik niemand mee kreeg. Deze keer heb ik drie "vage kennissen" zo gek gekregen om mee te gaan naar de Panama.
Ik ben zeer benieuwd naar deze avond. Helaas draait Funkerman deze keer Tiesto in, vond hem op de ISOS releaseparty niet echt super draaien, had ik toch liever Benny Rodriquez gehad, die verleden keer draaide. Maar ja je kan niet alles hebben.
Ik had begrepen dat er maar iets van 800 man op dit feessie aanwezig kunnen zijn. De kaarten vliegen de deur uit, aangezien in Den Haag (Concrete) nog maar 8 kaarten waren toen ik kwam.
Dus wie gaat er nog meer naar dit feessie en voor de mensen die willen gaan maar nog geen kaartjes hebben haal ze snel want het gaat hard. |
|
|
| Kakao |
I'm invited! :crazy:
Zin in!!
Kaartjes gehaald in utrecht, ze hadden er nog wel een aantal maar het ging wel hard. |
|
|
| Remy D |
| Eerst wil ik zeggen dat het vorige x niet in de voorverkoop uitverkocht was en ik eerder denk dat die winkel in Den Haag maar weinig kaarten heb gekregen. Ten tweede draaide vorige x ook Funkerman als eerst en daarna in de studio. Nu staat dat Funkerman in de studio draait en ik weet niet of hij nu ook eerst in de grote zaal draait. Ik weet ook nog niet of ik ga want was er vorige x niet echt tevreden over..... |
|
|
| Bouma-Bros |
De vorige editie was zeer geslaagd, echt een aanrader. Deze keer kunnen we er helaas niet bij zijn wegens "verplichtingen" in Zwitserland... ;)
De volgende Invited staat gepland voor 19 juni. |
|
|
| Remy D |
| Ben er nu wel uit dat ik toch ga 17 april. Het zal ook wel me zelf te maken hebben gehad vorige x. Net zo dast ik bij Teqnology ook al om 2 uur weg was gegaan. |
|
|
| MaGiK54 |
Zooo net wakker van een heerlijk (warm) avondje Panama. Wat een mooie locatie is dat voor een feessie zeg, alleen jammer dat het zo ing warm is. Ben waarschijnlijk 3 liter zweet kwijtgeraakt gisteren. Dazzle was lekker rustig aan het draaien toen we binnen kwamen. Tiesto nam om 00:10 het roer over en Panama barste uit zijn voegen en de temperatuur steeg naar het toppunt.
Tiesto heeft een aardige set gedraaid, maar hij kon me niet de gehele avond door boeien. Er waren momenten in zijn set dattie geniaal was, andere momenten dat het maar matig was. Rond een uur of kwart over drie ben ik naar de uitgang gevlucht om weer een beetje bij temperatuur te komen en ben zo nu en dan terug de zaal ingelopen voor een paar goede platen. Vier uur was het afgelopen en toen terug naar Den Haag.
Al met al een zeer vermakelijkavond in een mooie locatie, publiek was errug relax, Tiesto was niet slecht maar ook niet super (lang leve Armin) en het was warm vooral warm.
19 juni 2003 zijn we er waarschijnlijk weer bij :D |
|
|
| Kakao |
Ja, het was echt super in Panama gisteren. Echt zulke geile platen gehoord, the mind boggles :eyespop: En maar liefst twee gloednieuwe nieuwe Tiesto (co)producties!
En wat is er nou eigenlijk met die funkerman gebeurd?? Was er nog een andere zaal dan ofzo? Maar Dazzle was in ieder geval een welkome verrassing! Hij draaide echt goed, alleen een beetje jammer van die platen die niet wilden meewerken. Hehe, Mooguai - U Know Y kwam ook nog ff voorbij, die is toch wel zo vet! Petje af voor Dazzle!
Alleen de hitte was echt niet te doen bijna, ben minstens 3 kilo afgevallen. Beetje jammer.
19 juni hou ik alvast vrij! |
|
|
| Shadow |
| ben gister ook geweest en vond het al met al een geslaagd avondje. Minpunt was inderdaad die enorme hitte. Grootste gedeelte van de avond hebben we maar boven gestaan, daar viel het nog wel uit te houden. Maar als je midden op de dansvloer stond was het echt zweten geblazen. Ik moet zeggen dat Tiesto minder goed draaide dan ik de laatste tijd van hem gewend ben. Er waren teveel breaks in de set, waar je niet echt goed op los kon gaan. Maar er zaten ook weer een paar heerlijke trancers in, bijv. let the light shine in. Wat blijft dat toch een heerlijke plaats als je die keihard live hoort. Ook aan het begin van de set, volgens mij net naar Andain - beautiful things draaide hij een prachtige trancer. Had hem nog nooit gehoord, maar heel de zaal ging uit zijn dak. Iemand misschien enig idee welk nummers dit was. Ik luister toch best wel veel recente livesets, maar deze ben ik nog nooit tegengekomen. Zou dus best een hele nieuwe kunnen zijn. Misschien dat dit een lichtje doet branden bij iemand welk nummer dit kan zijn?? |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Kakao
19 juni hou ik alvast vrij! |
Ja, en dan ga ik zeker wel mee...aarghh ik baal nog steeds dat ik niet kon :)
greetz Hans |
|
|
| Kakao |
Ja, doe maar wel ja :p
Weet trouwens iemand die er was het nummer waar Tiesto mee opende? Ik kan maar niet op de naam komen, het is in ieder geval een bekend nummer!
Hehe, hij had blijkbaar Nyana gedraaid. Vraag me af welke van de twee het was :) |
|
|
| Shadow |
weet je toevallig ook wanneer hij zijn twee nieuwe producties draaide? Eentje beetje aan het begin van de avond misschien? Zou dan goed kunnen dat dat vette nummer dat ik aan begin van de avond hoorde Nyana zou kunnen zijn. Als dat werkelijk zo is dan wordt dat echt een klappertje, wat een wereldplaat zeg!
Ik heb het begin van Tiesto niet meegemaakt (toen reden we nog rond in Amsterdam op zoek naar Panama haha), dus ik kan je niet helpen met zijn openingsplaat |
|
|
| Kakao |
Hehe, nee ik geloof van niet. Een van deze 2 nummers, was volgens mij de 1 voor laatste plaat. Vrijwel op het einde van zijn set in ieder geval.
De ander was ergens middenin. (Als dit tenminste die van tiesto was, het leek wel zijn stijl. En hij zei immers dat er 2 voorbij gekomen ware) |
|
|
|
|