|
Hett Tips.
|
View this Thread in Original format
| lonne |
Världens bäste producent M.I.K.E. gästar ID-T ( ASOT ) ikväll 21-23
och hans början har varit grym. Enbart massa nya egna produktioner bla ofra haza. Om ni gillar mörk progressive trance se till att lyssna. |
|
|
| SWE_TRANCE |
"tunade" in precis...:cool:
videolänk (WMP) för dom som är sugna på att se M.I.K.E. |
|
|
| RebeL9 |
Ofra Haza är inte helt ny. J00F lirade den redan i somras i sitt Godskitchen set. Men snacka om att de väntar med att släppa låtarna :P
nästan katastrof. |
|
|
| dbl |
| NNNOOOOOOOO... das ing radio e full...... :( |
|
|
| montana |
| är inte ofra haza död? |
|
|
|
|