|
Sipo has left Skåne
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Tjo!
Efter 6 timmars tågfärd så är man äntligen på plaza hotel steve (d.v.s. hemma hos steve ;-)
Jag kan berätta för er som inte visste det, att steve verkar vara en hejare på inte bara att filma ... utan även att städa!
;-) |
|
|
| Connector |
Härligt, härligt.... festa hela helgen eller?
Steve, du får gärna komma hem till mig och städa ;) |
|
|
| mindshooter |
Stevo bor riktigt fint faktiskt :) *tycka*
På lördag så smäller det fan!
Passa dig för steves skivsamling!!!!! |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Stevo bor riktigt fint faktiskt :) *tycka*
På lördag så smäller det fan!
Passa dig för steves skivsamling!!!!! |
Fast nån champange som jag blev lovad har jag inte sett till, men skivsamlingen är imponerande ;-) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Tjo!
Efter 6 timmars tågfärd så är man äntligen på plaza hotel steve (d.v.s. hemma hos steve ;-)
Jag kan berätta för er som inte visste det, att steve verkar vara en hejare på inte bara att filma ... utan även att städa!
;-) |
så han e verkligen det.. verkade lite så eftersom han verkar ha hållt på att städa och hålla på sen iallafall igår.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | | Originally posted by Connector Steve, du får gärna komma hem till mig och städa | Forget it !
| quote: | | Originally posted by mindshooter Passa dig för steves skivsamling!!!!! | Ha ha... bara för att jag inte uppdaterat min CD samling sen eurodisko var stort... ;) senaste inköp gjordes typ i London för ett par år sen... man har ju BBB :D
| quote: | | Originally posted by sipowitz Fast nån champange som jag blev lovad har jag inte sett till | Jag sa de... ska du ha bubbel får du stoppa ner ett sugrör i dunken med HB å bara blåsa utav bara fan... :eyespop:
| quote: | | Originally posted by dbl så han e verkligen det.. verkade lite så eftersom han verkar ha hållt på att städa och hålla på sen iallafall igår.... | Men va fan det tar jämt flera dagar för mig att städa... för tt jag e så kass på de och att det är mycke roligare att hitta på bortförklaringar varför det kan skjutas upp till senare...
Nu har jag ju en äkta städtant här.... sipoBITCH :gsmile:
ps. Jag har ett practical-joke på gång :disbelief
Jag har så jag kan styra min dator från jobbet :) Jag sätter på stereon på högvolym, jag ska snart åka till jobbet och när jag kommer till jobbet så kommer jag att dra igång HÖG MUSIK och dessutom kommer det vara hårdrock !!! Jag kommer nu att rikta min webkamera mot stereon från mitt sov rum... adressen till webcameran är http://tranz.mine.nu:8080
Så snart kanske ni ser ett yrväder springer dit... eller ännu värre... ni kanske ser han börjar dansa till hårdrocken
Runt klockan 8.30 kommer jag dra igång musiken... MOOOUUUUUUAAAAAHHHAAA HHA HHAAA HAAA :disbelief :disbelief :disbelief
MVH / Steve |
|
|
| WoberT |
| HAHA steve du är OND riktigt OND.. ;) det här får jag bara inte missa.. hahaha ;) |
|
|
| dbl |
| hehehehehe... fan va bra steve :D |
|
|
| robstar |
Fan! :/
Han reagerade ju knappt.
Höj volymen! :D :D :D |
|
|
| WoberT |
| hehe jag såg honom ett par sekunder.. men han va fan inte uppe länge.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ha ha ha ...
Ja det blev inte så dramatiskt men uppdraget är utfört... jävlar så snabb han var på benen :haha:
Go morron sipo.... mvh / Steve |
|
|
| robstar |
| Hehe! sjysst låt du spelade oxo! ;) |
|
|
|
|