return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מת לי המחשב
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
איזה דיכאון..
בכל אופן אחרי שנים שלא הייתי פה
חזרתי ומקווה שיהיה בסדר
כל פסח אני באילת אני אשמח אם תגידו שלום
אני בונה עכשיו סט כדי לנסות להתקבל לאיזה ליין מסיבות איכותי ביותר (אחרי שיהיה סגור אני אדבר עד אז לא פותחים פה)
ובעזרת השם יהיה טוב..
מה קורה אתכם אנשים הכל טוב?

ולא כל כך קשור אני צריך עזרה בקביעת סגנון
(שתזהו סגנון של איזה טראק)
Alex Bartlett - Amnesia (Flutlicht Vs. S.H.O.K.K. Mix)
יש מושג?
ובכלל מתי יצא הטראק הזה?
DJ-Kreing^^
יש מצב שזה
הארד אפליפטינג טראנס
ככה לפחות נראה לי...
MoSH_MaN
תעיף את המילה אפליפטינג ........ זה סתם כלום זה קיים בכל טראנס


השיר הוא
Hard Trance
MASTERsplinter
יש עוד בסגנון מהעת האחרונה?
רק דברים באמת טובים לסט שאני בונה (אין לי מקורות בשיט)
NyKoN
כל פסח?!
אתה הולך לארמין נכון? אם לא אז אין טעם שתבוא לפה יותר...
Hell_Copter
וואלה אחי יש מצב אני יקפוץ להגיד לך שלום
איפה תהיה שם??


והשיר הוא הארד טראנס והוא מסוף 2001...

אה וברוך השב
MASTERsplinter
כרגע אני עובד על הכניסה לארמין..
הבנתי שההגבלה היא יותר מ18 נכון?
ואני לא יודע איפה אני אשן בנתיים הדבר היחידי שסגור זה שאני עובד בויליג'
בכל אופן
מחפש קשרים לכניסה חינם כי אין לי יותר מידי כסף
אבל כמובן שאני שם
---------------------
בעסה שהטראק ישן..
אני חייב עוד כאלו..
יש למישהו אולי זמן לרדת איתי לשיחה צפופה באיי סי קיו?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
כרגע אני עובד על הכניסה לארמין..
הבנתי שההגבלה היא יותר מ18 נכון?
ואני לא יודע איפה אני אשן בנתיים הדבר היחידי שסגור זה שאני עובד בויליג'


ההגבלה היא על 23 בעקרון...
ואיך אתה עובד בויליג'? תאמין לי כולם מחפשים קשרים לכניסה חינם :)
חפש לעבוד בחוף הדקל במקום בויליג' :)
luckystrike
ברוך שובך אחי !
תעשה חיים באילת - וקפוץ תסתכל בט'רד של ההמלצות
תראה מה נראה טוב תוריד ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement