return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
is dit..... From the Heart !?! NEE dus -> tis Robert Gitelman - As I Am
View this Thread in Original format
tijs08
Dit is 1 van de 2 nummers die nog niet is ge ID-d uit de set van Ferry Corsten @ Aria, Montreal 07-03-2003

Ik denk dus zelf dat dit heel goed

Ferry Corsten & Armin van Buuren - From the Heart

kan zijn!
Echt een waanzinnig vet nummer! Hoorde deze ook bij Ferry in de XL eind Februari en werd toen gek.. maar nu, iedere keer dat ik hem hoor, weeeer!!

Kheb hem ff uit de set geknipt en hij is HIER (EDIT, nu alleen een kleine sample) te downloaden

Enjoy :crazy:
Dj Lex
Zo idd een super nummer, had hem lekker al 1 dag eerder dan de rest :D Hopen dat deze plaat snel gereld word :D

L33T!
tijs08
quote:
Originally posted by Dj Lex
Zo idd een super nummer, had hem lekker al 1 dag eerder dan de rest :D Hopen dat deze plaat snel gereld word :D

L33T!

Hahaha idd! :toothless

Ik hoop alleen al dat deze er snel in betere kwaliteit komt... en misschien iets op pitchen (he glaan ;) )... dan is het helemaal :crazy:

[EDIT]Ferry Corsten vanavond live te gast bij Wessel van Diepen op 538... grote kans dus op een betere rip!![/EDIT]
M@rc
Woeiiii!

Wat een beest!! Bedankt voor de sample Tijs!

Tijdens Qontact (Amsterdam) zie ik ze allebei weer, dus dubbel zoveel kans :D :D
-=Re-GrOoVeD=-
w0000haaaa!!!! Dit is weer een van de weinige nummers waarbij ik echt KIPPENVEL krijg! Ik zat hier met headphones op gewoon echt te trillen.. brr!!

AMAZING! :eyes:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
w0000haaaa!!!! Dit is weer een van de weinige nummers waarbij ik echt KIPPENVEL krijg! Ik zat hier met headphones op gewoon echt te trillen.. brr!!

AMAZING! :eyes:

regel jij es what hey :D:)
-=Re-GrOoVeD=-
Geef jij m'n account eens terug dan..:rolleyes:
Enrico
Wow vette plaat
Beter wordt die gedraaid op Qontact :)
Cosmic Guy
Hmm, vind hem niet zo...ligt misschien ook aan de lage kwaliteit...
Teknikol
lekker plaatje zeg!

geen supermegaplaat maar wel erg lekkol

!_PeTrUs_!
Klinkt totaal niet als een Ferry of Armin productie als je t mij vraagt. From The Heart is 1 x gedraaid door armin (heeft armin zelf gezegd) en dat was op een feest waar echt GEEN mic's bij waren. ;)
mantisnl
klinkt wel lekker dit nrtje.. maar idd zeer zeker geen armin+ferry plaat:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement