return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
איך חוגגים יום הולדת 18 או איך בילתי שישי שבת בבית חולים! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nargila-man
רועי באיזה שעה הייתה בחוץ?
לא ראית באחת וחצי שתיים איזה חבורה של עשר איש באו כולם מסטולים רצח אחד שיער ורוד אחד כחול (אני) ואחד מחומצן?


הייתי בחוץ מטיפה אחרי 12 וחצי עד איזה 1 וחצי ככה
וואלה לא ראיתי כאלה חבר'ה
אבל היה מפוצץ מדי אז זה לא הכי משנה
DjChook
רועי, הקווינס זה עדיין של צוות אייס ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
רועי, הקווינס זה עדיין של צוות אייס ?


קווינס ביום שישי זה של צוות
NX
DjChook
הבנתי אותך

סבבה,

גם היפהופ מעפן כזה ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
הבנתי אותך

סבבה,

גם היפהופ מעפן כזה ?


כמו בכל מסיבה אחי
אולם למטה זה שחורה בעיקר ולמעלה יותר הדאנסים
אבל זה משולב
DjChook
הלמעלה של הקווינס מגעיל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
הלמעלה של הקווינס מגעיל


זה בסדר אחי גם הלמטה... :)


אוף למה פירקו את האקו
זה היה מקום באמת שאהבתי...
DjChook
תכלס
האקו היה חביב

סעמק נשבע לך אני לא צוחק, הסצינה על הפנים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
תכלס
האקו היה חביב

סעמק נשבע לך אני לא צוחק, הסצינה על הפנים


ת'אמת אני לא מתגבר עדיין שהאומן 17 מבחוץ נראה כמו חורבה!!
DjChook
תשמע הם העדיפו לשים עוד כסף על הבפנים

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע הם העדיפו לשים עוד כסף על הבפנים


חחחחח תאמין לי שזה לא תירוץ... :)
אני ישים תמונה עוד מעט
רק צריך לעשות משהו לפני
DjChook
נראה מחר
נראה לי אני עף לישון קצת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement