|
איך חוגגים יום הולדת 18 או איך בילתי שישי שבת בבית חולים! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nargila-man
רועי באיזה שעה הייתה בחוץ?
לא ראית באחת וחצי שתיים איזה חבורה של עשר איש באו כולם מסטולים רצח אחד שיער ורוד אחד כחול (אני) ואחד מחומצן? |
הייתי בחוץ מטיפה אחרי 12 וחצי עד איזה 1 וחצי ככה
וואלה לא ראיתי כאלה חבר'ה
אבל היה מפוצץ מדי אז זה לא הכי משנה |
|
|
| DjChook |
| רועי, הקווינס זה עדיין של צוות אייס ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי, הקווינס זה עדיין של צוות אייס ? |
קווינס ביום שישי זה של צוות
NX |
|
|
| DjChook |
הבנתי אותך
סבבה,
גם היפהופ מעפן כזה ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
הבנתי אותך
סבבה,
גם היפהופ מעפן כזה ? |
כמו בכל מסיבה אחי
אולם למטה זה שחורה בעיקר ולמעלה יותר הדאנסים
אבל זה משולב |
|
|
| DjChook |
| הלמעלה של הקווינס מגעיל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
הלמעלה של הקווינס מגעיל |
זה בסדר אחי גם הלמטה... :)
אוף למה פירקו את האקו
זה היה מקום באמת שאהבתי... |
|
|
| DjChook |
תכלס
האקו היה חביב
סעמק נשבע לך אני לא צוחק, הסצינה על הפנים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תכלס
האקו היה חביב
סעמק נשבע לך אני לא צוחק, הסצינה על הפנים |
ת'אמת אני לא מתגבר עדיין שהאומן 17 מבחוץ נראה כמו חורבה!! |
|
|
| DjChook |
| תשמע הם העדיפו לשים עוד כסף על הבפנים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע הם העדיפו לשים עוד כסף על הבפנים |
חחחחח תאמין לי שזה לא תירוץ... :)
אני ישים תמונה עוד מעט
רק צריך לעשות משהו לפני |
|
|
| DjChook |
נראה מחר
נראה לי אני עף לישון קצת |
|
|
|
|