|
hoppas att ni har kul i nacka nu
|
View this Thread in Original format
| cool2002 |
sitter hemma
och lyssnare på lite trance
synd att man missade det roliga i nacka strand
:eyes:
nå väl får hoppas att man kan nästa gång |
|
|
| Vizay |
| fan kändes surt å sitta hemma å veta att alla andra va å dansade i nacka...eller...hmm...neee kanske inte med tanke på att jag fick mysa med en söt liten flicka istället :D |
|
|
|
|