return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
לסיכום...
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אחרי שיחה מאוד ארוכה עם קרייזי קלאבר אתמול הגענו להסכמה שהרבה אנשים לא היו בסדר בכל העניין פה
והוא מתנצל על כל מה שהוא עשה והכל...
אותו כנל גם לגבי כל האלה שהלכו איתו ראש בראש
ספק אם הוא ידרוך בפורום הזה עוד פעם אבל הוא רק רוצה כמו שהוא אמר "לצאת עם הכבוד" 1
הוא גם אמר שאם לא היו מגיבים לו ומתחילים לקלל אותו כל זה לא היה מתחיל אבל הוא מבין את הטעות שלו ומתעקש להעמיד את האנשים שהלכו איתו ראש בראש על טעותם
קיצר... נסגר הסיפור
אני מוחק את כל הט'רדים שקשורים לזה חוץ מהט'רד הזה
כל תגובה לא לעניין תמחק ברגע שאני יראה את זה וגם הט'רד הזה ימחק עוד כמה ימים
Rising
טוב אני בטוח שאתה קורא את זה קרייזי קלאבר..
לא הגבתי לך ככה כי היה לי משהו נגדך..
אבל פשוט באת כאילו אנחנו חייבים לך משהו וכאילו המקום הזה חסר חיים ובקיצור ירדת על חברים שלי וזה לא היה לעניין..

אז סליחה וד"א..
הודעה ישנה יחסית.. ..
Sm0keMachine
אני לא מבין בשביל מה למחוק ט'רדים..בסדר היה ריב וזה לגיטימי בפורום שמתפתחים ריבים ומתחילים לקלל (אנחנו ישראלים אחרי הכל)..אפשר פשוט לסגור את הט'רד והוא ירד לתחתית העמוד וזהו.
:disbelief
DjChook
אין לי מה להגיב כי לא הייתי מעורב

רק משעשע לראות בהודעה של
ירון ?

LASE EDITED BY HELL COPTER
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
אין לי מה להגיב כי לא הייתי מעורב

רק משעשע לראות בהודעה של
ירון ?

LASE EDITED BY HELL COPTER


חחחח
כן זה די משעשע :stongue:
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
אין לי מה להגיב כי לא הייתי מעורב

רק משעשע לראות בהודעה של
ירון ?

LASE EDITED BY HELL COPTER


חחחחחח כן אה..:]
באמת מצחיק

בכל אופן קרייזי קלאבר תקשיב תתחיל להיות פעיל פה יותר
ויתייחסו הרבה יותר יפה לדעתי ככה
כי דוגרי יש פה אנשים שבאים רק בשביל גישה לאהב או רק בשביל לקבל טראקים\מקורות
ופשוט כולם התעצבנו ככה זו דעתי
וזה לא הדרך הנכונה דוגרי אחי אני פה הרבה וזה לא אומר שאין לי חיים
יש לי חיים דיי טובים ותאמין לי שאני מנצל אותם טובב מאוד אני פשוט חושב שאפשר להגדיר את זה בתור
התמכרות
פשוט אני אוהב תמקום ואוהב תאנשים אז אני נהנה אני לא בא במטרה לקבל דברים אני במטרה לדבר עם הח'ברה צחוקים וכו':]]
MoSH_MaN
לך תזדיין יא בן זונה
אם היית מתנהג כמו בוגר היית מדבר אליך כמו אל בוגר
אבל אתה חושב שאתה מלך
וה"ניוק" או איך שלא תקרא לזה שעשית לי באי סי קיו
לא הזיז לי את ביצה

אז תעשה לי טובה אל תשחק אותה
זה אתם אשם
אתה לא צריך להתרגש מכל דבר אבל אותי עיצבנת
ואין לי שום דבר נגדך
אבל לך יש
NyKoN
אני לא מרגיש צורך גדול בלהגיד סליחה
אני מודה שירדתי עליך מתוך עצבים על זה שבאת באמת וביקשת וירדת על כולם ובמיוחד על רועי

בכל השאר אני די מסכים עם מוש
DJ-Kreing^^
לא הבנתי מההתחלה על מה כל המהומה הייתה...
מה אי אפשר היה פשוט להסביר לבחור הנחמד שפה זה לא שוק
וזה הכל, למה היה ישר צריך להתחיל קללות ושטויות.
:rolleyes:
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
לא הבנתי מההתחלה על מה כל המהומה הייתה...
מה אי אפשר היה פשוט להסביר לבחור הנחמד שפה זה לא שוק
וזה הכל, למה היה ישר צריך להתחיל קללות ושטויות.
:rolleyes:


אחי כנראה לא שמת לב מה קרה

הוא פתח טרד
וביקש עזרה

רועי סגר את הטרד בטענה שבא הוסבר איך הפורום הזה מתפקד

והוא פתח עוד טרד עם אותה שאלה, ועם עוד כמה מילים על רועי

Hell_Copter
קודם כל ערכתי את ההודעה של ירון בגלל ששגיא הליצן רשם סתם פוסט כדי לנסות אותי
אז מחקתי לו את הפוסט ואת הציטוט שהיה בפוסט של ירון


דבר שני...
אני רואה שזה לא עובד אז אני סוגר את זה
זה מה שהיה לו להגיד לי על הט'רד הזה

code:
You have received a message! אני אמרתי לך חד משמעית שאני מתנצל רק על זה שקראתי לך מעופף ולא יותר מזה, אתה מנסה לעצבן אותי עוד יותר?!? תעשה אדיט ותשאיר רק את "אחרי שיחה מאוד ארוכה עם קרייזי קלאבר אתמול הגענו להסכמה שהרבה אנשים לא היו בסדר בכל העניין פה קיצר... נסגר הסיפור אני מוחק את כל הט'רדים שקשורים לזה חוץ מהט'רד הזה כל תגובה לא לעניין תמחק ברגע שאני יראה את זה וגם הט'רד הזה ימחק עוד כמה ימים"


הט'רד הזה סגור והנושא נשכח!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement