code:
You have received a message!
אני אמרתי לך חד משמעית שאני מתנצל רק על זה שקראתי לך מעופף ולא יותר מזה, אתה מנסה לעצבן אותי עוד יותר?!?
תעשה אדיט ותשאיר רק את
"אחרי שיחה מאוד ארוכה עם קרייזי קלאבר אתמול הגענו להסכמה שהרבה אנשים לא היו בסדר בכל העניין פה
קיצר... נסגר הסיפור אני מוחק את כל הט'רדים שקשורים לזה חוץ מהט'רד הזה
כל תגובה לא לעניין תמחק ברגע שאני יראה את זה וגם הט'רד הזה ימחק עוד כמה ימים"