|
Hullo Dutchies :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by tu_face
... what is it about spain u all love? lol, r u all going? sounds like a good plan.. TA's on tour :) i thought u all went to france neways cuz when i went last year there were more dutch than french!
im not goin on holiday this year anyway.. too much clubbin to be done :D
peace |
France is more for.. when you go with yr mom and dad to some stupid "camping".. or when you drive yourself.. not my kind of vacations..i nevet been such one.. ;)
I just get my rich ass to spain.. better weather.. ya can speak dutch lol.. and english.. no stupid french s who refuse to speak english.. pretty girls.. all sorts of nationalitys.. great discos.. cool djs .. ah many more.. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
arno and blik ... gaan er lekker uiztien als dikke zombies haha..
mijn ouders ware ook 2 weken naar SPanje.. man man.. de lege pizza doze lage overal.. nix opgeruimd (nooit) nix gestofzuigd.. paar keer vrienden langs late komen.. wat meisjes.. overal biervlekken.. safari op de bank... machtig mooi!
in het hele huis hing een walm van alcohol.. alles stonk naar rook.. het leek eigenlijk wel een disco.. net als iedereen weg was..
Vrienden en iedereen hadde zelfs in me ouders bed geslape lol!
in de stad dolen rond 9 uur.. omdat je toch niet op tijd thuis hoeft te zijn en naar school of werk ga je niet.. ookal moet je wel..
Julie staat nog wat moois te w8en! prachtig onverantwoordelijk gedrag! ;) |
ROFL!!!!!!
Ja ik ken het... dat zijn echt de betere tijden!!!!
Lekker doen waar je zin hebt... heerlijk!!!! |
|
|
| Blik |
arno and blik ... gaan er lekker uiztien als dikke zombies haha..
|
nou, dat denk ik niet
in de stad dolen rond 9 uur.. omdat je toch niet op tijd thuis hoeft te zijn en naar school of werk ga je niet.. ookal moet je wel..
[/B] |
jammer dat ik wel moet werken, ongeveer 1.5 weken, dus daarna 2 weken lang zelf alles beslissen (hum, ik ben ook nog jarig in die periode volgens mij :D :D :D :D :D ) |
|
|
| Henkie_henk |
Wat ben jij verantwoordelijk zeg.. bah.. ;)
En waarom nie zombie dan?? ik zag er aardig slaaptekorterig alcoholivergiftigd uit.. jij gaat lekker na goeie tijde naar bed ;) :D :p :eek: |
|
|
| Jukx |
En waarom nie zombie dan?? ik zag er aardig slaaptekorterig alcoholivergiftigd uit.. jij gaat lekker na goeie tijde naar bed ;) :D :p :eek: |
Nee, na het Jeugdjournaal! :p |
|
|
| Blik |
Wat ben jij verantwoordelijk zeg.. bah.. ;)
dat niet, maar als ik om 2 uur in bed lig, kom ik er ook pas weer om 2 uur uit:D
en ik zal toch ook weer wat geld moeten verdienen als ik uit salou terugkom, dan is mijn bankrekening iets te leeg, ik moet toch ook de alcohol weer kunnen betalen als ik terug ben:D en aangezien mijn werk niet echt erg is ofzo, maakt het me niet veel uit |
|
|
| Dwingo |
| Mijn ouders zijn net terug en gaan over 2 weken weer 3 weken naar Frankrijk. Ik kan er niet op wachten ;) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Blik
dat niet, maar als ik om 2 uur in bed lig, kom ik er ook pas weer om 2 uur uit:D
en ik zal toch ook weer wat geld moeten verdienen als ik uit salou terugkom, dan is mijn bankrekening iets te leeg, ik moet toch ook de alcohol weer kunnen betalen als ik terug ben:D en aangezien mijn werk niet echt erg is ofzo, maakt het me niet veel uit |
Ik begrijp het.. zulle we anders same een winnend staatslot kopen??
ow ja.. vanavond.. normaal werk ik elke maandag.. maar die gozer Remy (het homotje) zegt altijd.. kom je volgende week weer.. en dan zeg ik ja of nee.. vorige keer zijt ie dus nix.. nou ik ook nie want ik kwam toch niet..
Kom ik net terug van fitness.. ja iemand van je werk heeft boos gebeld... haha.. bel ik op.. "hey Remy mannetje hoest ermee" .. "ja waarom ben je niet op je werk" ... "ja we hadden geen overeenkomst gesloten he".. zegt ie wat later.. "en vrijdag dan.. kan je dan wel" .. "eeh nee dan gaat ik zwolle in" ... "wat"... "ja daar heb jij geen last van he, van uitgaan" ... "neej" .. "maar ik wil wel komen hoor.. je hebt vast heel veel aan me" .. "ow ja" .. "nou kom je maandag dan wel" .. .. :D enzovoort.. ow ow.. zal ik ooit nog betaald krijgen lol.. ach ik werk er pas 2 maanden en heb nog nooit geld gekrege .. opzich wel lekker.. opzich wel ik rijj wel auto naarbinne...
voor de rest ben ik heel sociaal en goed met mensen hoor
GREETZ
enneh Dwingo niet te opvallend blij doen dat ze weggaan :D |
|
|
| Blik |
Ik begrijp het.. zulle we anders same een winnend staatslot kopen??
|
deal, wij kopen dat winnende staatslot:D
koop jij het maar en zet het maar op postcode 5242 JG:D |
|
|
| -=WVG=- |
deal, wij kopen dat winnende staatslot:D
koop jij het maar en zet het maar op postcode 5242 JG:D |
Uhm...Een staatslot gaat niet op postcode...
Dat is de postcode-loterij :D:D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Uhm...Een staatslot gaat niet op postcode...
Dat is de postcode-loterij :D:D:D |
oh ja, je hebt gelijk
foutje:D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| -=WVG=- |
oh ja, je hebt gelijk
foutje:D :D :D :D :D :D :D |
Ach ja, het gaat erom dat je geld kunt winnen...
Ik ga er weer vandoor...
Bis Morguuuh....:) |
|
|
|
|