return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
קרייזי קלאבר ..... (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
טוב יאללה מספיק עם זה כבר!!!
טחנתם את הנושא הזה מספיק, לא?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב יאללה מספיק עם זה כבר!!!
טחנתם את הנושא הזה מספיק, לא?


אני גם חושב ככה...
אבל מורן התעקש אז פשוט תענו לו על מה שהוא רוצה וסגרו עניין
MoSH_MaN
יאללה כושילאמאשלו
הקוקס הזה עדיין מנסה לעשות לי "ניוק" באי סי קיו
חחחחחחח

איזה הומו
NyKoN
גם אני עם רועי

זה לא כאילו הלינץ' הזה לא הגיע לו מורן
הדפוק הזה בא והתחיל לקלל את רועי אז מן הסתם כולם יקללו אותו בחזרה
כי מי הוא שיקלל את רועי?!
אתה היית עושה את אותו הדבר באותו רגע..


דפוק למניאק באן
Narcotic Mind
טוב לא שזה כל כך מעניין אותי
ובכלל בטרד של המריבה ראיתי אותכם רבים איתו אז ישר יצאתי לא קראתי רבע אפילו
אבל רק משהו עקרוני
רועי דיברת על "מאחורי הקלעים"
אז בתכלס
אין כזה דבר מאחורי הקלעים
גם הם יקלל אותך עד מחר באיי סי קיו אין לך כל כך זכות לתת לו באן פה
אני לא אומר שלא הגיע לו או משהו לא קראתי את זה בכלל
אבל בעיקרון אתה לא יכול להביא בשיקול את מה שהולך בינך לבינו מחוץ לפורום

ובקשר לשאר יש באמת תופעה של התנפלות על ניובים
אז תנו להם קצת יותר צ'אנס
NyKoN
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
טוב לא שזה כל כך מעניין אותי
ובכלל בטרד של המריבה ראיתי אותכם רבים איתו אז ישר יצאתי לא קראתי רבע אפילו
אבל רק משהו עקרוני
רועי דיברת על "מאחורי הקלעים"
אז בתכלס
אין כזה דבר מאחורי הקלעים
גם הם יקלל אותך עד מחר באיי סי קיו אין לך כל כך זכות לתת לו באן פה
אני לא אומר שלא הגיע לו או משהו לא קראתי את זה בכלל
אבל בעיקרון אתה לא יכול להביא בשיקול את מה שהולך בינך לבינו מחוץ לפורום

ובקשר לשאר יש באמת תופעה של התנפלות על ניובים
אז תנו להם קצת יותר צ'אנס


הוא קילל אותו בט'רד החדש שהוא פתח אחרי שרועי סגר לו את הראשון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
רועי דיברת על "מאחורי הקלעים"
אז בתכלס
אין כזה דבר מאחורי הקלעים
גם הם יקלל אותך עד מחר באיי סי קיו אין לך כל כך זכות לתת לו באן פה
אני לא אומר שלא הגיע לו או משהו לא קראתי את זה בכלל
אבל בעיקרון אתה לא יכול להביא בשיקול את מה שהולך בינך לבינו מחוץ לפורום


אחי זה לא שהוא קילל אותי באיי סי קיו
זה דבר יותר חמור מזה וזה קשור באופן הכי ישיר שיש לפורום
אז תן לי לעשות את השיקול שלי..
GLoBaL-MUZiK
הודעה מ-בן (קרייזי קלאבר),

"משהו שלח לי לינק של מה שרשמתם ואני שמח לראות שבפורום
שאובייקטיבי והגיוני. ,luckystrikeהזה יש לפחות אחד ,
לא הייתי צריך את מר הליקופטר שיסביר לי מה זה סטיקי, הלינק שהוא בעצם שם, זאת היתה פעם שבטרייד של השירים האנונימים, לחצתי על נושא חדש, במקום על תגובה, זה לא שלא ידעתי ולגבי הנושא האחרון, לא היה טרייד מתאים, תרצו או לא תרצו
ואם אתם חושבים שלקרוא למשהו שקורא לעצמו הליקופטר, מעופף, זאת קללה אז אתם חיים בסרט... ואם "השעו" אותי (מה שדר"כ לא מזיז לי כי גם ככה לא נכנסתי הרבה) בגלל "שקיללתי" אז היה נכון
גם להרחיק את נייקון ומשה ועוד כמה שאני לא זוכר את שמם, שהם באמת קיללו..."
Ariels
!!!! עזבו שטויות

...תעשו חיים, תעשנו סמים
DjChook
ואלו האנשים ששומרים עלינו


אריאל, אני מבין שמורן מחדיר לך עוד כל מני דברים
BESIDES
מים פיסיקלים :)

בכל מקרה, מה נהיית אוהד שרוף של מכבי פתאום מאמצע שום מקום ?

(לא אומר שלא היית, פשוט פתאום אתה מפגין בזה)

Ariels
נהייתי אוהד מכבי ב1988
כתה ב' והיו לנו בבית ספר שלוש חבורות של אוהדים, כל העירקים והכורדים היו אוהדי בית"ר והרומנים והתימנים אוהדי מכבי ת"א
רוסים וערבים אוהדי מכבי חיפה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
נהייתי אוהד מכבי ב1988
כתה ב' והיו לנו בבית ספר שלוש חבורות של אוהדים, כל העירקים והכורדים היו אוהדי בית"ר והרומנים והתימנים אוהדי מכבי ת"א
רוסים וערבים אוהדי מכבי חיפה


כיתה ב בשנת 1988!??!?!?!!
אתה רוצה להגיד לי שנולדת ב 1980?!
כמה כיתות נשארת???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement