return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
(נחשו מה משוץף לטיאסטו ולי? (וגם : ביי ביי אחימ"ש
View this Thread in Original format
oDrori
שנינו ניגנו סט של 6 שעות
;)

מסיבת פולין התחילה בסביבות עשר בלילה ביום ראשון ונמשכה עד בערך 4 וחצי בבוקר.... פושט לא ייאמן כמה שהיה טוב והקהל זרם איתי, חברים הלך לי אדייייייר :) קיצר כותר טוב מזה לא יכול להיות, אחרי החיסול גם הלכנו לבי"ס לעשות בלאגן וישנו כולם ביחד בתוך בניין (היה קפוא) ... השכבה שלי כזאת אלכוהוליסטית זה לא ייאמן... חשבנו שאם כמות משקאות כמו שסידרנו ייגמר אולי חצי עד סוף המסיבה. עד שתיים עשרה הכל הלךךךךך
:) :) :)

קיצר אישים לא ישנתי מאז... גם לא נרדמתי אחרי המסיבה ועייף לי אז לילה גוב ואני אראה אותכם עוד שבוע ויום!!!!!!

(סדרו מפגש ראבאק)
Scorchio
מה פולין?
שו איפה תיקלטת ועל הפטיפונים?
מאיפה יש לך מספיק ויינילים בשביל שש שעות ?
:)
Hell_Copter
אני מניח שהוא ניגן גם היפ הופ וכל מיני זבל שאוהבים...
וסיפקו לו נגני סי די...

עודד יא קקי צהוב!!!!! אם אתה אומר שהיה כל כך טוב אז למה אמרת למורן שלא שווה לנו להגיע?!?!

תעשה חיים בפולנד
Shahar
וואייייייייי תהנה אחייייייי!!!!!!!!
Rising
תהנה גברררר!!

נראה לי יש לעודד מספיק תקליטים..
Flotser
ואלה באמת שווה ככה לנגן לכל השכבה איזה 6 שעות

תהנה בטיול, תלמד
oDrori
חחח כמובן שהיו מלהיטים, בגלל זה הקהל זרם
;)

רועי מצטער שאמרתי לכם לא להגיע וזה פשוט כשהתקשרת כבר נשארו רק איזה 30 ילד אבל היה עדיין ממש אדיר אח"כ... מאן איזה מסיבה מעולה זה פשוט לא ייאמן.


חברים, החל מאחת בלילה אני לא בבית 8 ימים ... נראה את כולכם!
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
חחח כמובן שהיו מלהיטים, בגלל זה הקהל זרם
;)

רועי מצטער שאמרתי לכם לא להגיע וזה פשוט כשהתקשרת כבר נשארו רק איזה 30 ילד אבל היה עדיין ממש אדיר אח"כ... מאן איזה מסיבה מעולה זה פשוט לא ייאמן.


חברים, החל מאחת בלילה אני לא בבית 8 ימים ... נראה את כולכם!

דמעות בעיניי !!!
עודד שמור על עצמך ...
וכמו העיראקים תגיד לאימא שתזרוק עלייך מלח לפני הטיסה
או בצל ?
מה הם זורקים שם הדפוקים האלה ?

טוב נו הבנת את הכוונה !

ביי אחי !
DJ-Kreing^^
שמח בשימחתך אחי...
תהנה בפולין
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
וכמו העיראקים תגיד לאימא שתזרוק עלייך מלח לפני הטיסה
או בצל ?
מה הם זורקים שם הדפוקים האלה ?

טוב נו הבנת את הכוונה !

ביי אחי !


שו דה פאק!??!?!!?!?!?
למה הם עושים דבר כזה??

luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שו דה פאק!??!?!!?!?!?
למה הם עושים דבר כזה??

עיראקים לך תבין ...
:)
סתם זה נגד מזל רע או משהוא כזה ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
עיראקים לך תבין ...
:)
סתם זה נגד מזל רע או משהוא כזה ...


הנה קח בצל שהם תתפס בשבי שתוכל לבכות להם!?
או הנה קח מלח... ככה הבשר שעליך יהיה טעים?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement