|
Tavi Kafu !
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
:( :( :( :( :( :( :(
I miss my kiosk at hativat hasharon, what was the guy's name..Nisim?
Hm...so what are the specialitities of the kisok at your school/basis. Any cool stories?
I'm bored kushilirabak ARRRRRSSSSS :whip: |
|
|
| oDrori |
| I'll add a juicy reply once I have time :) |
|
|
| luckystrike |
חחחחחחחחחחחחחחח
אדי יא משוגע !
קיצר ניסים מלך !!!
תמיד התפלחנו מהתיכון כדי להוריד אצלו נקניקייה !!!
אין על הנקניקיות של ניסים מחטיבת השרון !!!
לא ידעתי שלמדת בשרון ... חטיבה של מוזרים !
אין לכם יותר מדי כוסיות ... הכוסיות תמיד היו מרימון !
:)
רימון כבוד !
קיצר ביסודי אני זוכר שהייתי והיה לנו שתי קיוסקים מתחרים ...
ואחד מהמוכרים כמעט פשט את הרגל אז הוא שרף לעצמו את
הקיוסק כדי לקבל מהביטוח כספים ... רק שהם עלו על זה ...
איזה מסכן נראה לי הוא עדיין בכלא ...
אף אחד לא קנה אצלו - רק אני ריחמתי עליו והמשכתי לקנות בננות
צהובות מגומי אחרי בית ספר ...
אלוהים יודע איך אני זוכר את זה ...
אאאאאהההההההה |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחח
אדי יא משוגע !
קיצר ניסים מלך !!!
תמיד התפלחנו מהתיכון כדי להוריד אצלו נקניקייה !!!
אין על הנקניקיות של ניסים מחטיבת השרון !!!
לא ידעתי שלמדת בשרון ... חטיבה של מוזרים !
אין לכם יותר מדי כוסיות ... הכוסיות תמיד היו מרימון !
:)
רימון כבוד !
קיצר ביסודי אני זוכר שהייתי והיה לנו שתי קיוסקים מתחרים ...
ואחד מהמוכרים כמעט פשט את הרגל אז הוא שרף לעצמו את
הקיוסק כדי לקבל מהביטוח כספים ... רק שהם עלו על זה ...
איזה מסכן נראה לי הוא עדיין בכלא ...
אף אחד לא קנה אצלו - רק אני ריחמתי עליו והמשכתי לקנות בננות
צהובות מגומי אחרי בית ספר ...
אלוהים יודע איך אני זוכר את זה ...
אאאאאהההההההה |
yalla shtok, we had kusiyot havlaz barvaz! :stongue:
Nah, look I was just 6 months at "Hasharon"..and one year at "ziv" :p Alef 2 Imperiaaaa!
Anyway, I don't remember the Kisok of my yesodi..but Nisim owns. I never trusted his naknikiyot though...didn't look clean to me, so I took beygele, kafu, chips...alaa istooo!
I remember how during my first days there I was the frayer who with his austrian "naiviut" gave every idiot who wanted a shekel, a shekel. LOL, I wanted to be nice :haha: :haha: Nisim also asked me if I'm coming from a different planet because I said "kafu, bevakasha" on my first day. I didn't know that saying "bevakasha" was an act of hnuniyot in Israel :wtf:
Oh well, I really miss the guy :( :( |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחח אצלנו יש במטרו את שולה וחנה...
חנה לחוצה כל החיים שלה ואומרת לכולם לא לשבת על השולחנות
ושולה היא הכלה מבינהן... כל הזמן מריצים איתה צחוקים והכל...
והיא גם סנילית
כמה אוכל חינם היינו אוכלים אצלה... באים אליה אומרים לה מלאווח ואז עומדים שם ולא משלמים לה עד שהיא שוכחת ועוברת למישהו אחר...
קיצר... הפסקנו עם זה למה לא נעים
אפילו הצטלמנו איתן כמה חבר'ה מהכיתה שלי...
אולי אני יעלה את התמונה שיהיה לי כוח
ויש את ז'ק מאלון... הסנדוויץ' פסטרמה שלו היה איכותי
ומחוץ לאלון היה את מכולת בני ובני
והשיר המפורסם עליהם
בני מזיין את בני, בני מזיין את בני, בני מזיין את בני... |
|
|
| luckystrike |
אדי אחי פיספסת !!!
איזה נקניקיות !!!
נקניקיות או לא להיות !
קיצר יא תמים ! אלק חילקת שקלים ! :)
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בני מזיין את בני, בני מזיין את בני, בני מזיין את בני... |
אכן נשמע שיר מקורי ומושקע !
מילים עמוקות עם משמעות ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אכן נשמע שיר מקורי ומושקע !
מילים עמוקות עם משמעות ... |
זה לא המילים... זה איך שאתה שר את זה...
בני מזיין את בני, בני מזיין את בני, בני מזיין את בני!!!
גם אני הייתי קונה כמעט כל יום קפוא שאני חושב על זה...
לפעמים אפילו שניים ביום
אבל בתיכון בהתחלה לא היה... ואז שהיה לכמה ימים זה נראה ילדותי מדי :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא המילים... זה איך שאתה שר את זה...
בני מזיין את בני, בני מזיין את בני, בני מזיין את בני!!!
|
אה עכשיו הבנתי
צודק באמת זה עמוק ...
KTAIM MOZARIM ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אה עכשיו הבנתי
צודק באמת זה עמוק ...
KTAIM MOZARIM ... |
אין לך מושג אתה אה...
אני ישיר לך את זה שאני יראה אותך |
|
|
| DjChook |
רק דבר אחד אחי
מי לעזאזל אומר חבלז ברווז ?!?!??! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רק דבר אחד אחי
מי לעזאזל אומר חבלז ברווז ?!?!??! |
כאלה שחושבים שהם עדיין בעניינים אבל עברו לאוסטריה ממזמן :p |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
רק דבר אחד אחי
מי לעזאזל אומר חבלז ברווז ?!?!??! |
למה??
אני חושב אני הולך לאמץ את זה
:p
צריך לחשוב על זה אבל ולהתייעץ... |
|
|
|
|