|
Concept????statenhal Denhaag 30-06-2001
|
View this Thread in Original format
| Nastra Azzurro |
Weet iemand meer over dit feest...Ik heb na 4elements er posters van gezien...Ik ben de flyer kwijtgeraakt..(doh!) Ik heb gezien dat sven vath billy nasty remy etc voor rest weet ik het nimeer...maar het was een VETTE lineup en Impulz gaat niet door dus......
Ik kan er nix op Internet vinden..
Kan iemand me helpen???
later |
|
|
| Jukx |
Sven Vath, Billy Nasty en Remy in Den Haag!?!?!
He das heftig das echt 30 minuten met de tram van mijn huis vandaan!!!
Ja wie weet hier meer over??? Ben er wel benieuwd naar!! |
|
|
| Donna |
| Ik ga 30 juni naar de <<0>> fijn feestje met ferry en Dj Astrid,die ik trouwens beswel kan waarderen:) |
|
|
| Optimus Trance |
| Jaaaa????? weet je zeker??????? tering, das een kweartier met de tram voor mij:D:D:D:D |
|
|
| Nastra Azzurro |
Ja Ik zag het zeker staan op die poster....Concept ofzo weet niet zeker van de naam...maar In denhaag Staten Hal 30 juni met Sven Billy Remy...maar ik wil ook meer weten erover..
weet niemand een site van alle parties in nederland...net zoals op Slam.nl party selector maar dan beter,,want daar staat nix!!! |
|
|
| Optimus Trance |
misschien van Q dance ofzo????
ik lul maar wat, maar zou t....? |
|
|
| Akira |
staat er niet wat op
www.s2d.nl iets???daar staan meestal ook een hoop party's |
|
|
| NILA.NL |
Ik weet niks over "concept", maar er is op 23 juni wel een feest in de Haagsche Hogeschool... INTEGRATE, met o.a. Speedy J live!!!
Voor meer info, zie:
http://www.party-on.net/integrate |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by NILA.NL
Ik weet niks over "concept", maar er is op 23 juni wel een feest in de Haagsche Hogeschool... INTEGRATE, met o.a. Speedy J live!!!
Voor meer info, zie:
http://www.party-on.net/integrate |
Ja dat zag ik ook dat ziet er ook vet uit ....ook met james ruskin...
maar ik weet zeker dat die concept(missch een ander naam) bestaat....
kanker zooi
ik wil meer info |
|
|
| Nastra Azzurro |
Ik heb het WOOOOOHOOOOOOOOO
teletekst 338 op Yorin
Datum: Zaterdag 30 juni
Naam: CONCEPT
Locatie: DENHAAG, Statenhal
Tijd: 21:00-05:00
Prijs: Fl 60,-
DJ's/ Acts:
-Sven Vath
-Billy Nasty
-Montana
-Michel De Hey
-Remy
-Dimitiri
-Mc Marxman |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by NILA.NL
Ik weet niks over "concept", maar er is op 23 juni wel een feest in de Haagsche Hogeschool... INTEGRATE, met o.a. Speedy J live!!!
Voor meer info, zie:
http://www.party-on.net/integrate |
jaaa, in de haagse hogeschool??? das 2 minuten van me vandaan!!!!!!:D:D:D |
|
|
| Optimus Trance |
| iemand nog iets op t net erover gevonden???:D |
|
|
|
|