return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בוש מת!
View this Thread in Original format
NyKoN
לפני רבע שעה
ב12...
הגיע מחבל מתאבד בתוך מכונית נפץ והתפוצץ בסמוך לשיירה של בוש שנסע לאירוע צדקה במרכז וושינגטון

בוש נפצע קשה והרגע הודיעו על המוות שלו


































סתם..
1 באפריל שמח
:D
לא מצאתי משהו טוב...
Tarantula
חחחחחחחחחחחחח...
איזה מסטול
כאילו מי כבר יאמין לך?!:haha: :haha:
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מסטול
oDrori
חחחח איך שכחתי שאני נוסע באחד באפריל
:)
יפה יפה
TinkerbeL
חחחחחחחחחח
רציתי גם לפתוח טרד עם איזה מתיחה


רק שאני לא מקורית

אני מכירה מישהו שיש לו יום הולדת היום
חח תארו לעצמכם
סיוט!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אני מכירה מישהו שיש לו יום הולדת היום
חח תארו לעצמכם
סיוט!


אני מכיר יותר מאחד שיש לו יום הולדת היום....

אולי עבדו עלינו ובעצם אין לנו בגרות מחר בבוקר?!?
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אולי עבדו עלינו ובעצם אין לנו בגרות מחר בבוקר?!?


הממממ
זה יכול להיות משעשע
איכס, יום מטומטם


חפיף
ד"א, חרא בדיחה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
הממממ
זה יכול להיות משעשע


אולי זה היה יכול להיות משעשע...
אבל מה שכו עבדו עליי בשעה
אמרו לי להגיע ב 10:15... והגעתי כמו בנאדם בזמן
אבל חיכיתי כמו כלב שעה בחוץ ורק ב 11:15 נכנסתי פנימה לחמש דקות ואז הביתה
עלוב ביותר
Rising
מההההההה??????? כוס עמק!!! מי ינהיג את האמריקאים המפגרים האלה עכשיו???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
מההההההה??????? כוס עמק!!! מי ינהיג את האמריקאים המפגרים האלה עכשיו???


המופתי של מובראק!!!!!

Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה טרד מצחיקקקק
חחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement