|
בוש מת!
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
לפני רבע שעה
ב12...
הגיע מחבל מתאבד בתוך מכונית נפץ והתפוצץ בסמוך לשיירה של בוש שנסע לאירוע צדקה במרכז וושינגטון
בוש נפצע קשה והרגע הודיעו על המוות שלו
סתם..
1 באפריל שמח
:D
לא מצאתי משהו טוב... |
|
|
| Tarantula |
חחחחחחחחחחחחח...
איזה מסטול
כאילו מי כבר יאמין לך?!:haha: :haha: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מסטול |
|
|
| oDrori |
חחחח איך שכחתי שאני נוסע באחד באפריל
:)
יפה יפה |
|
|
| TinkerbeL |
חחחחחחחחחח
רציתי גם לפתוח טרד עם איזה מתיחה
רק שאני לא מקורית
אני מכירה מישהו שיש לו יום הולדת היום
חח תארו לעצמכם
סיוט! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אני מכירה מישהו שיש לו יום הולדת היום
חח תארו לעצמכם
סיוט! |
אני מכיר יותר מאחד שיש לו יום הולדת היום....
אולי עבדו עלינו ובעצם אין לנו בגרות מחר בבוקר?!? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אולי עבדו עלינו ובעצם אין לנו בגרות מחר בבוקר?!? |
הממממ
זה יכול להיות משעשע
איכס, יום מטומטם
חפיף
ד"א, חרא בדיחה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
הממממ
זה יכול להיות משעשע
|
אולי זה היה יכול להיות משעשע...
אבל מה שכו עבדו עליי בשעה
אמרו לי להגיע ב 10:15... והגעתי כמו בנאדם בזמן
אבל חיכיתי כמו כלב שעה בחוץ ורק ב 11:15 נכנסתי פנימה לחמש דקות ואז הביתה
עלוב ביותר |
|
|
| Rising |
| מההההההה??????? כוס עמק!!! מי ינהיג את האמריקאים המפגרים האלה עכשיו??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
מההההההה??????? כוס עמק!!! מי ינהיג את האמריקאים המפגרים האלה עכשיו??? |
המופתי של מובראק!!!!! |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה טרד מצחיקקקק
חחחח |
|
|
|
|