return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
פרי קורסטן ! ID&T Radio Show ........
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב לפי מה שהבנתי פה אז פרי גם חתם ברדיו אידיאיטי
והוא הולך בדרך של ארמין (ולאחרונה גם יוהן ג'ילאן) ומתחיל תוכנית חדשה
ברדיו !
יש על זה בהרחבה בטראנס.אנ.יו אבל לפי מה שהבנתי
יקראו לתוכנית
Ferry Corsten's World Tour
כמו הסידרת דיסקים שלו ...

כל שבת ראשונה בכל חודש (יענו רק פעם בחודש) בין
שעה 10:00 בערב ל 2:00 בלילה ...

המממ מה אתם חושבים ?
מצד אחד נחמד מצד שני ארמין היה החלוץ והמלך בקטע הזה !
וככה גם התחלנו לדבר איתו - כל ימי חמישי אני זוכר את
זה עוד לפני הגיוס שלי ... לארמין גם היה את הסאונד המיוחד
בתוכנית שלו ... אי אפשר לחקות את זה ...
טוב נו ... נקווה שיהיה סבבה :)
Sm0keMachine
נשמע טוב...

למרות שכמו שאמרת, אי אפשר להגיע לרמה של ארמין..
מה גם שלדעתי פרי קצת תקוע בעבר אבל בטח אני היחיד שחושב ככה פה!

טוב יאללה לך לישון!!!!!!
:disbelief
Hell_Copter
נשמע נחמד ביותר...
אבל זה לא יתפוס כמו ארמין בחיים!!!!!!!
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
למרות שכמו שאמרת, אי אפשר להגיע לרמה של ארמין..
מה גם שלדעתי פרי קצת תקוע בעבר אבל בטח אני היחיד שחושב ככה פה!



גם אני חושב ...
פרי לא מה שהיה פעם ...
DJ-Kreing^^
נשמע סבבה, ביחוד שסטייט אופ טראנס נגמר עוד כמה שבועות ואז זה יתפוס את מקומו...
חבל רק שפרי בטח לא יודע מזה מירק
:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
נשמע סבבה, ביחוד שסטייט אופ טראנס נגמר עוד כמה שבועות ואז זה יתפוס את מקומו...
חבל רק שפרי בטח לא יודע מזה מירק
:rolleyes:


נראה לי הוא היה במירק אז עם ארמין...
שהוא התארח באסוט
Shahar
פרי תותח !!
איזה יופי שיהיה לו תוכנית...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement