return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
live sets ruilen 2
View this Thread in Original format
versetjuh
Hallo mensûh,

ik ben op zoek naar personen die net als my serieus live sets willen ruilen, ik heb al een keer eerder in deze forum gestaan maar er is iets misgegaan met myn email adres dus vandaar, verder zit ik met een zwaar niet-vette telefoonlyn dus ik wil ruilen via cd-rewritable via de aloude postduif...

ik ben zelf in het bezit van een x aantal live sets maar wil graag gaan traden met mensen die ook geinteresseerd zyn..

stuur aub een mail naar < [email protected] > als je interesse hebt...

grtz, versetjuh
JdDark
we houden niet van mensen die lid worden om maar één ding te kunnen doen, zichzelf verrijken, k
doe dat in het vervolg nadat je hier al wat hebt gepost, zodat we weten dat je geen spammer bent
Dj Lex
quote:
Originally posted by JdDark
we houden niet van mensen die lid worden om maar één ding te kunnen doen, zichzelf verrijken, k
doe dat in het vervolg nadat je hier al wat hebt gepost, zodat we weten dat je geen spammer bent


Ja het is idd nit echt slim om gelijk met je eerste post zo'n beetje je goed aan gaat bieden. Als je gewoon een tijdje hier geweest was dan was er waarschijnlijk nix aan de hand geweest.

Maar ik ben nieuws gierig naar wat je hebt joh. Ik heb geen zin om je te mailen zeg ff kort wat je zoal hebt.

laterssss
JdDark
quote:
Originally posted by Dj Lex

Maar ik ben nieuws gierig naar wat je hebt joh. Ik heb geen zin om je te mailen zeg ff kort wat je zoal hebt.

laterssss


niet een lijst van 500 sets ofzo, maar een lijst waarin alles staat wat bijzonder is, of wat nieuw ofzo is, k
niet bv tiesto - live at innercity
Dj Lex
quote:
Originally posted by JdDark


niet een lijst van 500 sets ofzo, maar een lijst waarin alles staat wat bijzonder is, of wat nieuw ofzo is, k
niet bv tiesto - live at innercity


Nee idd die heeft toch de hele wereld al. Kom echt alleen met originele dingen dus he
Henkie_henk
Wat een warm welkom weer!

Waarschijnlijk zien we versetjuh hier nooit meer terug.. zo wie zo al nie.. want die checkt toch alleen maar ze meel..

maarja t is idd nie zo slim om met een van je eerste posts dingen te gaan vragen..

ook zijn sommige zwaar tegen ruile.. ach ja.. mijn visie op dit is wat verandert door zon soort vorige post.. als je zon kut tel lijntje hebt kan ik het me wel voorstele..

GreetZz

ps boor niet zo iemand meteen de grond in.. wie weet wat ie te geven eeh ik bedoel ruilen heeft..
Blik
wij ta's zijn soms zo aardig tegen nieuwe mensen, iemand geinteresseerd om met mij sets te ruilen:D ik heb alleen niks...........lol
Akira
quote:
Originally posted by Blik
wij ta's zijn soms zo aardig tegen nieuwe mensen, iemand geinteresseerd om met mij sets te ruilen:D ik heb alleen niks...........lol

ik ook niet hehehe :o
versetjuh
deze live sets zyn in het bezit van versetjuh niet veel maarjah wie weet;

carl cox/ sven vath/ judge jules @sensation
tom harding @ dancevalley

en helaas mizgien voor sommige enkele tiesto sets..

dus...
Dj Lex
Hmmm sorry, maar daar heb ik geen intresse in die kan ik zelf ook d/l.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement