|
EMC Direct Connect Hub gaat sluiten?!
|
View this Thread in Original format
| Lab Rat |
* * * IMPORTANT NOTICE * * *
I received an e-mail from the RIAA. I'm sorry,
but the EMC Hub will have to shut down permanently
at Midnight EST, April 2, 2003.
Again I'm deeply sorry,
Chris (Bizz), a.k.a. Lirpa Sloof
Ik denk persoonlijk dat het een 1 april grap is, maar ja je weet het tegenwoordig nooit met die RIAA.!
Greetz |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Ik weet bijna 100% zeker dat het een 1 april grap is :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Lab Rat
* * * IMPORTANT NOTICE * * *
I received an e-mail from the RIAA. I'm sorry,
but the EMC Hub will have to shut down permanently
at Midnight EST, April 2, 2003.
Again I'm deeply sorry,
Chris (Bizz), a.k.a. Lirpa Sloof
Ik denk persoonlijk dat het een 1 april grap is, maar ja je weet het tegenwoordig nooit met die RIAA.!
Greetz |
notice het dikgedrukte stukje, draai dit om,
a
p
r
i
l
f
o
o
l
s
:) |
|
|
| robin |
goed gezien :D:D
waarom zou ie t 'sluiten' te was beetje langzaam ofzo zij ie maar daar werd aan gewerkt..
mzzls
robin |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Haha dat was me niet eens opgevallen.. Goed bedacht! |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by robin
goed gezien :D:D
waarom zou ie t 'sluiten' te was beetje langzaam ofzo zij ie maar daar werd aan gewerkt..
mzzls
robin |
:conf: :conf: :conf:
(zeg dan niks denk ik dan...) |
|
|
| robin |
| sorry? wat bedoel je daar mee? |
|
|
| total woot |
| quote: | | waarom zou ie t 'sluiten' te was beetje langzaam ofzo zij ie maar daar werd aan gewerkt.. |
wat ik bedoel?
Dat je onbegrijpelijk nederlands praat (/schrijft):p |
|
|
| robin |
| nou je het zegt /schrijft :p beetje veel spel fouten |
|
|
| arj1o1 |
| ik dacht eerst dit is waar kut waar moet ik dan heen Oldo's zit ook vrij vaak vol en kan alle EMC mensen dan niet aan |
|
|
| SnuggLe |
Ook weer een leuke grap :)
Ik ken er nog 1:
**CLOSED**
:p |
|
|
|
|