return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הילד חזר...:)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
אחחחחחחח
איזה כיף לחזור סוף סוף לכאן...:rolleyes:

אחרי שהמחשש שלי חלה בסקטורים פגומים, בעיות ביוס וכו' וכו'...

אחרי שבוע קשה, בלי מחשש...הילד חזר...

הארד-דיסק חדש
מספיק מקום לשירים

זכרון חדש
מספיק מקום לתוכונת ליצור שירםי :)

:happy2:

כנראה שבקרוב אני יעלה לשרת רמיקס ראשון...
לשיר לא ממש חדש..
Catch - Walk On Water
:nervous:
צ'יז...:)

טוב...חזרתי...:eyespop: וזהו...:crazy:
Rising
ברוך שובך גבר...
רק תתרחק מצ'יז.
KrazyDJs
אני יודע...
עד לפני שהצטרפתי לכאן
לא היה לי כמעט שירים שהם לא צ'יז...
כאילו
Funky House
ScouseHouse

צ'יז רציני..בעעעע
:)

אני רק עושה ניסיון על זה...:eyes:
Hell_Copter
זה בטח עוד בדיחת 1 באפריל
הוא לא באמת חזר חבר'ה!!!







סתם סתם... ברוך שובך :D
Sniper
welcome back boy
KrazyDJs
אל תזכיר לי היום בדיחות 1 באפריל
חברה שלי כמעט עשתה לי התקף לב...

:nervous: :nervous:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אל תזכיר לי היום בדיחות 1 באפריל
חברה שלי כמעט עשתה לי התקף לב...

:nervous: :nervous:


טוב שמע... אנחנו נפרדים...
סתם... 1 באפריל...

איזה זונה
הייתי נפרד ממנה רק בגלל זה :)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
טוב שמע... אנחנו נפרדים...
סתם... 1 באפריל...

איזה זונה
הייתי נפרד ממנה רק בגלל זה :)



היא עשתה לי את זה עוד יותר גרוע...

"יש לי משוה לספר לך, והרבה זמן אני מחזיקה את זה בבטן"
אז אני כזה.."נו, דברי..אני מקשיב"
היא - "אני אוהבת עוד מישהו...את עודד [ הוא החבר הכי טוב שלי...]"
אז אני כזה אדיש לאללה..."טוב, מה אני יעשה ? אני לא יכול לעשות לך כלום"
ואז היא כזה אומרת לי
"יחתיכת מטומטם, 1 באפריל"

וכו' וכו' כו'..:eyespop:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
היא עשתה לי את זה עוד יותר גרוע...

"יש לי משוה לספר לך, והרבה זמן אני מחזיקה את זה בבטן"
אז אני כזה.."נו, דברי..אני מקשיב"
היא - "אני אוהבת עוד מישהו...את עודד [ הוא החבר הכי טוב שלי...]"
אז אני כזה אדיש לאללה..."טוב, מה אני יעשה ? אני לא יכול לעשות לך כלום"
ואז היא כזה אומרת לי
"יחתיכת מטומטם, 1 באפריל"

וכו' וכו' כו'..:eyespop:


בוגר...
זה אחד הגרועים
אוהבת עוד מישהו... שתאהב... שתביא עליו ביד
אבל זה גרוע איך שהיא עשתה...
מילא אם הייתה מחזיקה את זה כל היום ככה
לא אחרי שניה אומרת...
NaOren
חחחחחחח
יוואו זה מזכיר לי שנכנסתי היום לכיתות שאני יודע שיש להם מבחן ביום חמישי ואמרתי להם שהמבחן נדחה בשבוע
( נקווה שהם יודעים שהיום ה- 1 באפריל...)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחח
יוואו זה מזכיר לי שנכנסתי היום לכיתות שאני יודע שיש להם מבחן ביום חמישי ואמרתי להם שהמבחן נדחה בשבוע
( נקווה שהם יודעים שהיום ה- 1 באפריל...)


אם לא אז כנראה שיהיה לנו פחות חבר אחד בפורום...
מוזר... הנוער של היום
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם לא אז כנראה שיהיה לנו פחות חבר אחד בפורום...
מוזר... הנוער של היום



:tongue3 :tongue3 :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement