|
הילד חזר...:)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
אחחחחחחח
איזה כיף לחזור סוף סוף לכאן...:rolleyes:
אחרי שהמחשש שלי חלה בסקטורים פגומים, בעיות ביוס וכו' וכו'...
אחרי שבוע קשה, בלי מחשש...הילד חזר...
הארד-דיסק חדש
מספיק מקום לשירים
זכרון חדש
מספיק מקום לתוכונת ליצור שירםי :)
:happy2:
כנראה שבקרוב אני יעלה לשרת רמיקס ראשון...
לשיר לא ממש חדש..
Catch - Walk On Water
:nervous:
צ'יז...:)
טוב...חזרתי...:eyespop: וזהו...:crazy: |
|
|
| Rising |
ברוך שובך גבר...
רק תתרחק מצ'יז. |
|
|
| KrazyDJs |
אני יודע...
עד לפני שהצטרפתי לכאן
לא היה לי כמעט שירים שהם לא צ'יז...
כאילו
Funky House
ScouseHouse
צ'יז רציני..בעעעע
:)
אני רק עושה ניסיון על זה...:eyes: |
|
|
| Hell_Copter |
זה בטח עוד בדיחת 1 באפריל
הוא לא באמת חזר חבר'ה!!!
סתם סתם... ברוך שובך :D |
|
|
| KrazyDJs |
אל תזכיר לי היום בדיחות 1 באפריל
חברה שלי כמעט עשתה לי התקף לב...
:nervous: :nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אל תזכיר לי היום בדיחות 1 באפריל
חברה שלי כמעט עשתה לי התקף לב...
:nervous: :nervous: |
טוב שמע... אנחנו נפרדים...
סתם... 1 באפריל...
איזה זונה
הייתי נפרד ממנה רק בגלל זה :) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
טוב שמע... אנחנו נפרדים...
סתם... 1 באפריל...
איזה זונה
הייתי נפרד ממנה רק בגלל זה :) |
היא עשתה לי את זה עוד יותר גרוע...
"יש לי משוה לספר לך, והרבה זמן אני מחזיקה את זה בבטן"
אז אני כזה.."נו, דברי..אני מקשיב"
היא - "אני אוהבת עוד מישהו...את עודד [ הוא החבר הכי טוב שלי...]"
אז אני כזה אדיש לאללה..."טוב, מה אני יעשה ? אני לא יכול לעשות לך כלום"
ואז היא כזה אומרת לי
"יחתיכת מטומטם, 1 באפריל"
וכו' וכו' כו'..:eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
היא עשתה לי את זה עוד יותר גרוע...
"יש לי משוה לספר לך, והרבה זמן אני מחזיקה את זה בבטן"
אז אני כזה.."נו, דברי..אני מקשיב"
היא - "אני אוהבת עוד מישהו...את עודד [ הוא החבר הכי טוב שלי...]"
אז אני כזה אדיש לאללה..."טוב, מה אני יעשה ? אני לא יכול לעשות לך כלום"
ואז היא כזה אומרת לי
"יחתיכת מטומטם, 1 באפריל"
וכו' וכו' כו'..:eyespop: |
בוגר...
זה אחד הגרועים
אוהבת עוד מישהו... שתאהב... שתביא עליו ביד
אבל זה גרוע איך שהיא עשתה...
מילא אם הייתה מחזיקה את זה כל היום ככה
לא אחרי שניה אומרת... |
|
|
| NaOren |
חחחחחחח
יוואו זה מזכיר לי שנכנסתי היום לכיתות שאני יודע שיש להם מבחן ביום חמישי ואמרתי להם שהמבחן נדחה בשבוע
( נקווה שהם יודעים שהיום ה- 1 באפריל...) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
חחחחחחח
יוואו זה מזכיר לי שנכנסתי היום לכיתות שאני יודע שיש להם מבחן ביום חמישי ואמרתי להם שהמבחן נדחה בשבוע
( נקווה שהם יודעים שהיום ה- 1 באפריל...) |
אם לא אז כנראה שיהיה לנו פחות חבר אחד בפורום...
מוזר... הנוער של היום |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם לא אז כנראה שיהיה לנו פחות חבר אחד בפורום...
מוזר... הנוער של היום |
:tongue3 :tongue3 :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 |
|
|
|
|