return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
POW quit the scene :\
View this Thread in Original format
Rising
טוב חדשות קצת ישנות מלפני שבועיים בערך..
אבל אף אחד לא דיבר על זה אז...

quote:
We were planning to leave the scene on July 6th this year to all go our separate ways but as of now PoW is no longer in the "MP3 Scene". we have been putting it off for a long time. hopefully todays rel can say in our own way "goodbye" and thanks for all the support over the years. at least 3 or pow's members will be going to other groups however the rest of us have decided to just call it a day. due to the growing Riaa etc interest in the mp3 scene we cannot justify the risks that we take any longer... this is a hard message to write..... but from all of us goodbye and thanks for the support over the 3 long years! im sure we have enjoyed it as much as you have! once again Goodbye!
Sniper










סעממק אני מרגיש כאילו הכל מתפורר מסביבי הכל פיתאום ניסגר
או שמפסיקים אותווו
Flotser
quote:
Originally posted by Sniper










סעממק אני מרגיש כאילו הכל מתפורר מסביבי הכל פיתאום ניסגר
או שמפסיקים אותווו











אני מרגיש דברים מתפוררים לי בין הרגליים, דברים שהכרתי קודם, אני לא מוצא אותם יותר
Hell_Copter
כן מצאתי את הלינק עם כל הכתבה...
הם אשכרה מביאים שם נאום למה הם פורשים... :(

תלחצו פה
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן מצאתי את הלינק עם כל הכתבה...
הם אשכרה מביאים שם נאום למה הם פורשים... :(

תלחצו פה


פייי איזה נאום ארוך..
היה לי קשה לסגור את החלון מרוב שזה היה נוגע ללב..:(
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן מצאתי את הלינק עם כל הכתבה...
הם אשכרה מביאים שם נאום למה הם פורשים... :(

תלחצו פה

בואנ'ה יא חתיכת זיין !!!
:haha:

זה התחיל מזה שהתפקעתי מצחוק
אח"כ שעהה אני צוחק ורודף אחרי החלון המזדיין !
והוא מתחיל להתפצל לי !!!!!!!
אאאאאארררררררררררררררררררררררררררררררררררר

אני לוחץ על
אלט+F4
וזה כותב לי שוב ופותח עוד חמש כאלה !!!!
אאאאאארררררררררררר
:whip: :whip: :whip:
שעה התעסקתי עם זה עכשיו!!!!!!!!!

אאאאאאאההההההההההההההההההההה
העלת לי את הלחץ דם !!!!!

סעמק !!!!

קיצר אחד חזק רועי
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by luckystrike
בואנ'ה יא חתיכת זיין !!!
:haha:

זה התחיל מזה שהתפקעתי מצחוק
אח"כ שעהה אני צוחק ורודף אחרי החלון המזדיין !
והוא מתחיל להתפצל לי !!!!!!!
אאאאאארררררררררררררררררררררררררררררררררררר

אני לוחץ על
אלט+F4
וזה כותב לי שוב ופותח עוד חמש כאלה !!!!
אאאאאארררררררררררר
:whip: :whip: :whip:
שעה התעסקתי עם זה עכשיו!!!!!!!!!

אאאאאאאההההההההההההההההההההה
העלת לי את הלחץ דם !!!!!

סעמק !!!!

קיצר אחד חזק רועי


הא?
על מה אתה מדבר?:conf:
YuVaL
חחחחחחחחחח
איזה חזק זה היה אתמול
אתה קולט אותי חוזר שיכור לגמרי באיזה 11:30 ככה מתחיל לדבר שטויות בערוץ של פאו...
הם ניסו לעבוד על כל הסצינה שהם מתפרקים
איזה יופי זה היה..
כולם נכנסו התחילו לבכות...
:)
luckystrike
ואללה ?
הם לא באמת מתפרקים ???

וירון תנסה שוב ...
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
ואללה ?
הם לא באמת מתפרקים ???


לא... יובל הרס לי ;)

luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
לא... יובל הרס לי ;)


אאארררררררררררררררררררררר אחד באפריל מזדיין
Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אתם אשכרה האמנתם?!?!?!?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה היה כזה ברוורררררררררררר מה נראה לכם ש
POW
יתפרקו הם הכי
Underground
מכולם
אין מצב שהם יתפרקו אין סיכוי שמישהו יעלה עליהם.


ובואנה רועי יא בנזונה כמעט תקעת לי תמחשב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement