|
Andain-Beautiful_Things-Promo_Vinyl-2003-TCLUB!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
די זה יום מעצבן , אף אחד לא מצליח לעבוד עלי וכולם מנסים להיות מצחיקים, איזה יום דפוק, איך אפשר לעבוד על מישהו כשכל דבר שאומרים לך אתה ישר חושב דבר ראשון על התאריך...
:whip: :whip: :whip: :whip:
נראה לי פעם ראשונה שאני משתמש באייקון המעצבן הזה,
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
די זה יום מעצבן , אף אחד לא מצליח לעבוד עלי וכולם מנסים להיות מצחיקים, איזה יום דפוק, איך אפשר לעבוד על מישהו כשכל דבר שאומרים לך אתה ישר חושב דבר ראשון על התאריך...
:whip: :whip: :whip: :whip:
נראה לי פעם ראשונה שאני משתמש באייקון המעצבן הזה,
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
אני ת'אמת לא חשבתי שהיום 1 באפריל עד אחרי הצהריים...
שדיברתי עם חברה לשעבר שלי והיא עושה לי אתה עובד עליי?!
קיצר... אני לא חושב על התאריך בכל דבר שאומרים לי :) |
|
|
| KrazyDJs |
ואני עוד האמנתי...בעעעעעעעעעעעע
:rolleyes: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ואני עוד האמנתי...בעעעעעעעעעעעע
:rolleyes: |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ואני עוד האמנתי...בעעעעעעעעעעעע
:rolleyes: |
יופי די בא לי להפליץ עליך עכשיו...
סתם סתם אבל זה מעצבן אותי כל הלעבוד על אנשים הזה !!!
:whip: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
סתם סתם אבל זה מעצבן אותי כל הלעבוד על אנשים הזה !!!
:whip: :crazy: |
מי אמר שאני עבדתי עליכם1?!?!? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מי אמר שאני עבדתי עליכם1?!?!? |
למה אתה נצמד לתפל???
אמרתי שאני רוצה להפליץ עליו ואתה ככה מעביר נושא, ספאמר! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Flotser
יופי די בא לי להפליץ עליך עכשיו...
|
אתה יודע שאתה לא מנומס :haha:
מפליץ ?
לפחות תשתמש בשפה יפה..
לתקוע...יותר טוב :)
:eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אתה יודע שאתה לא מנומס :haha:
מפליץ ?
לפחות תשתמש בשפה יפה..
לתקוע...יותר טוב :)
:eyespop: |
צעיר....
מילא היית אומר להפריח... לנפוח נפיחה
אבל לא... לתקוע...
בוש והכלם לך |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
צעיר....
מילא היית אומר להפריח... לנפוח נפיחה
אבל לא... לתקוע...
בוש והכלם לך |
זהו גם על זה מגיע לו איזה פלוץ, לא ככה?
אה לא ככה????? |
|
|
| KrazyDJs |
מוזר
הילדים שיותר גדולים ממני של היום |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
זהו גם על זה מגיע לו איזה פלוץ, לא ככה?
אה לא ככה????? |
תן לו אחד במסכות, רעשנים, שירים וריקודים גם בשמי
הבה נרעישה רש רש רש
הבה נרעישה רש רש רש
הבה נרעישה רש רש רש
ברעשנים!!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הבה נרעישה רש רש רש
הבה נרעישה רש רש רש
הבה נרעישה רש רש רש
ברעשנים!!! |
בואנה אחי הוצאת לי את המילים מהפה |
|
|
|
|