return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Andain-Beautiful_Things-Promo_Vinyl-2003-TCLUB!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
די זה יום מעצבן , אף אחד לא מצליח לעבוד עלי וכולם מנסים להיות מצחיקים, איזה יום דפוק, איך אפשר לעבוד על מישהו כשכל דבר שאומרים לך אתה ישר חושב דבר ראשון על התאריך...

:whip: :whip: :whip: :whip:
נראה לי פעם ראשונה שאני משתמש באייקון המעצבן הזה,

:eyespop: :eyespop: :eyespop:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
די זה יום מעצבן , אף אחד לא מצליח לעבוד עלי וכולם מנסים להיות מצחיקים, איזה יום דפוק, איך אפשר לעבוד על מישהו כשכל דבר שאומרים לך אתה ישר חושב דבר ראשון על התאריך...

:whip: :whip: :whip: :whip:
נראה לי פעם ראשונה שאני משתמש באייקון המעצבן הזה,

:eyespop: :eyespop: :eyespop:


אני ת'אמת לא חשבתי שהיום 1 באפריל עד אחרי הצהריים...
שדיברתי עם חברה לשעבר שלי והיא עושה לי אתה עובד עליי?!
קיצר... אני לא חושב על התאריך בכל דבר שאומרים לי :)
KrazyDJs
ואני עוד האמנתי...בעעעעעעעעעעעע
:rolleyes:
Flotser
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ואני עוד האמנתי...בעעעעעעעעעעעע
:rolleyes:


quote:
Originally posted by KrazyDJs
ואני עוד האמנתי...בעעעעעעעעעעעע
:rolleyes:


יופי די בא לי להפליץ עליך עכשיו...











סתם סתם אבל זה מעצבן אותי כל הלעבוד על אנשים הזה !!!


:whip: :crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
סתם סתם אבל זה מעצבן אותי כל הלעבוד על אנשים הזה !!!


:whip: :crazy:


מי אמר שאני עבדתי עליכם1?!?!?
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מי אמר שאני עבדתי עליכם1?!?!?


למה אתה נצמד לתפל???
אמרתי שאני רוצה להפליץ עליו ואתה ככה מעביר נושא, ספאמר!
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Flotser
יופי די בא לי להפליץ עליך עכשיו...





אתה יודע שאתה לא מנומס :haha:

מפליץ ?
לפחות תשתמש בשפה יפה..
לתקוע...יותר טוב :)

:eyespop:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אתה יודע שאתה לא מנומס :haha:

מפליץ ?
לפחות תשתמש בשפה יפה..
לתקוע...יותר טוב :)

:eyespop:


צעיר....
מילא היית אומר להפריח... לנפוח נפיחה
אבל לא... לתקוע...
בוש והכלם לך
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
צעיר....
מילא היית אומר להפריח... לנפוח נפיחה
אבל לא... לתקוע...
בוש והכלם לך


זהו גם על זה מגיע לו איזה פלוץ, לא ככה?

אה לא ככה?????
KrazyDJs
מוזר
הילדים שיותר גדולים ממני של היום

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
זהו גם על זה מגיע לו איזה פלוץ, לא ככה?

אה לא ככה?????


תן לו אחד במסכות, רעשנים, שירים וריקודים גם בשמי

הבה נרעישה רש רש רש
הבה נרעישה רש רש רש
הבה נרעישה רש רש רש
ברעשנים!!!
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הבה נרעישה רש רש רש
הבה נרעישה רש רש רש
הבה נרעישה רש רש רש
ברעשנים!!!


בואנה אחי הוצאת לי את המילים מהפה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement