return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Foto's Tiesto @ GODSKITCHEN (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
Jeps weer leuke foto's S&S :p
En inderdaad Tijs is een mazzelpik maar dat is ie wel op meer vlakken :)


Greetz,
Glaniskanis
Bouma-Bros
2 Jukx:

Als je de foto's van ons op www.Nila.nl bekijkt zal je vraag denk ik wel beantwoord zijn.....

Trouwens rete-veel zin in a.s. zaterdag: Tiesto vs. SCOTT BOND @ Kremlin A'dam!!!

Cheers,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.)
Blik
Ik denk dat ik ook DJ word, hoeveel kost dat??:D
Remy D
Tiesto draait op DV van 21:30 tot 23:00. Echt kewl dan sluit ie dus ergens af. KNALLUH!!!!

En ik zag zijn vriendin in de melkweg met een andere meid staan en die was ook teringlekker. Misschien wel haar vrijgezelle zusje. FF versieren volgende keer en dan de zwager van Tijs worden. hehe :)
Blik
quote:
Originally posted by Remy D
Tiesto draait op DV van 21:30 tot 23:00. Echt kewl dan sluit ie dus ergens af. KNALLUH!!!!

En ik zag zijn vriendin in de melkweg met een andere meid staan en die was ook teringlekker. Misschien wel haar vrijgezelle zusje. FF versieren volgende keer en dan de zwager van Tijs worden. hehe :)


droom lekker verder jongen
Remy D
quote:
Originally posted by Blik


droom lekker verder jongen

Dromen kan geen kwaad ;)
Mysteric
quote:
Originally posted by Remy D

Dromen kan geen kwaad ;)


De meeste dromen zijn bedrog....maar als ik wakker word...
Akira
quote:
Originally posted by Remy D
Tiesto draait op DV van 21:30 tot 23:00. Echt kewl dan sluit ie dus ergens af. KNALLUH!!!!

En ik zag zijn vriendin in de melkweg met een andere meid staan en die was ook teringlekker. Misschien wel haar vrijgezelle zusje. FF versieren volgende keer en dan de zwager van Tijs worden. hehe :)


oooh die meid heb ik dus gemist...Ik zag haar de eerste keer in de opera met tiesto en toen dacht ik he die Gozer heeft gewoon echt een super chick had namelijk eerst altijd vernomen dat TIESTO een homo was...
Bouma-Bros
Tijs homo???
In een vorig leven misschien...is een echte rokkenjager:-)
Akira
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Tijs homo???
In een vorig leven misschien...is een echte rokkenjager:-)


Rokkenjager???

tering zeg vorige keer stonden twee vriendinnetjes van mij naar hem te dansen ging die "HOMO" naar een stel gasten toe om hun handjes te geven dus ik dacht echt hij is echt homo...aan de linkerkant stonden de meisjes en rechterkant de jongens en waar was hij??juist de rechterkant.

en nee die vriendinnetjes waren niet lelijk...en de rest van de meisjes die daar aan de linkerkant waren,daar zaten ook echte toppertjes tussen...:)

Bouma-Bros
Hij heeft nu een vriendin waar ie erg blij mee is...hij wilde dus waarschijnlijk niet in de verleiding komen...haha!
M5
nou laten we hem dan maar het voordeel van de twijfel geven ....en ach wat maakt het ook uit...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement