|
Foto's Tiesto @ GODSKITCHEN (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
Jeps weer leuke foto's S&S :p
En inderdaad Tijs is een mazzelpik maar dat is ie wel op meer vlakken :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Bouma-Bros |
2 Jukx:
Als je de foto's van ons op www.Nila.nl bekijkt zal je vraag denk ik wel beantwoord zijn.....
Trouwens rete-veel zin in a.s. zaterdag: Tiesto vs. SCOTT BOND @ Kremlin A'dam!!!
Cheers,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.) |
|
|
| Blik |
| Ik denk dat ik ook DJ word, hoeveel kost dat??:D |
|
|
| Remy D |
Tiesto draait op DV van 21:30 tot 23:00. Echt kewl dan sluit ie dus ergens af. KNALLUH!!!!
En ik zag zijn vriendin in de melkweg met een andere meid staan en die was ook teringlekker. Misschien wel haar vrijgezelle zusje. FF versieren volgende keer en dan de zwager van Tijs worden. hehe :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Remy D
Tiesto draait op DV van 21:30 tot 23:00. Echt kewl dan sluit ie dus ergens af. KNALLUH!!!!
En ik zag zijn vriendin in de melkweg met een andere meid staan en die was ook teringlekker. Misschien wel haar vrijgezelle zusje. FF versieren volgende keer en dan de zwager van Tijs worden. hehe :) |
droom lekker verder jongen |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Blik
droom lekker verder jongen |
Dromen kan geen kwaad ;) |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by Remy D
Dromen kan geen kwaad ;) |
De meeste dromen zijn bedrog....maar als ik wakker word... |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Remy D
Tiesto draait op DV van 21:30 tot 23:00. Echt kewl dan sluit ie dus ergens af. KNALLUH!!!!
En ik zag zijn vriendin in de melkweg met een andere meid staan en die was ook teringlekker. Misschien wel haar vrijgezelle zusje. FF versieren volgende keer en dan de zwager van Tijs worden. hehe :) |
oooh die meid heb ik dus gemist...Ik zag haar de eerste keer in de opera met tiesto en toen dacht ik he die Gozer heeft gewoon echt een super chick had namelijk eerst altijd vernomen dat TIESTO een homo was... |
|
|
| Bouma-Bros |
Tijs homo???
In een vorig leven misschien...is een echte rokkenjager:-) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Tijs homo???
In een vorig leven misschien...is een echte rokkenjager:-) |
Rokkenjager???
tering zeg vorige keer stonden twee vriendinnetjes van mij naar hem te dansen ging die "HOMO" naar een stel gasten toe om hun handjes te geven dus ik dacht echt hij is echt homo...aan de linkerkant stonden de meisjes en rechterkant de jongens en waar was hij??juist de rechterkant.
en nee die vriendinnetjes waren niet lelijk...en de rest van de meisjes die daar aan de linkerkant waren,daar zaten ook echte toppertjes tussen...:) |
|
|
| Bouma-Bros |
| Hij heeft nu een vriendin waar ie erg blij mee is...hij wilde dus waarschijnlijk niet in de verleiding komen...haha! |
|
|
| M5 |
| nou laten we hem dan maar het voordeel van de twijfel geven ....en ach wat maakt het ook uit... |
|
|
|
|