|
Inneboendekontrakt
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Tjo En liten offtopic :-)
Har precis fixat lägenhet i malmö och skrivit inneboendekontrakt. Tänkte höra om det någon här som gjort något sånt tidigare och vet var man kan vända sig för att få hjälp med att kolla igenom så kontraktet stämmer... |
|
|
| Aendy |
| Är du student testa typ kåren eller något, de ska ha någonslags hjälpservice. Annars testa ringa och höra med din bank eller ditt försäkringsbolag om de har någon hjälp att erbjuda inom området. |
|
|
|
|