return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Fokused Scandinavian Tour Movie
View this Thread in Original format
desphyxia
Tja alla!!

Den första filmen från Fokused Scandinavian Tour är uppe på www.liquidsunset.org

Se till att tacka Stonefield för ett bra arbete!! :D
Aendy
Filmen jag laddade ner hänger sig efter 3 sek. :mad:
Dioxys
aendy, har ud senaste divx codecen?
Aendy
Antagligen inte.
sipowitz
Nån som kan tänka sig att hosta filen på en www-server en stund? Sitter bakom en brandvägg här nämligen :-(
Treo
Fan det här är tortyr för oss som inte var dit.. grr.. vilket drag! ser ut att vara bra mycket mera fart på folk än vad man kan se på videor från t.ex. sensation, trance energy m.fl.. hoppas trance nation på påsken kommer iaf. i närheten av detta..

-Treo-
Dioxys
och hoppas midway blir lika fint det med! :) gielen är verkligen kung! :)
WoberT
som sagt.. nyaste DivX codecen ska funka.. vill få hem den där filmen ju.. vill verkligen se den
Aendy
Funkar nu. Skön aptitretare. Diggade det snabba men effektfulla klippet av Mind. Väntar på Steves kreation.
Amnezia
crap asså....:whip: :whip:

den hänger sig ju efter typ 5 sek...provat både windows mediaplayer,bsplayer å realplayer.....samma i alla...tips av nån som kan??????:eyes:

P4z!
quote:
Originally posted by Amnezia
crap asså....:whip: :whip:

den hänger sig ju efter typ 5 sek...provat både windows mediaplayer,bsplayer å realplayer.....samma i alla...tips av nån som kan??????:eyes:

har du installerat senaste divx codecen? http://www.divx.com
ScuL
här körer det utan problem. :)

men fan ja... vad underbart!! fan kan jag bara säga! :D :D
för mig e det helt otrolig att sånt som visas på filmen kunde hända i sverige.. tycker att människorna är fertig för flera grejer :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement