return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
למה ???
View this Thread in Original format
luckystrike
כן אני יודע שהיה משהוא כזה פעם אבל נעשה
לזה קאמבק !
למממממה ????
למה אנשים לא אוהבים טראנס\מוזיקה אלקטרונית ?!?!??


1. הטראקים ארוכים מדי ... שנה עד שיש התפתחות

2. נשמע כמו מוזיקה שעשו בשקל עם ניטנדו

3. זה חוזר על עצמו כל הזמן בלופים מעצבנים אתה יכול להנות
מזה רק שאתה מסטול\מסומם

4. אף אחד לא מכיר את השירים אל אם כן אתה טיאיי...

5. אין רגש

6. בהרבה מהם אין מילים ... ווקאל... ובאלה שיש - מוזר

7. הכל נשמע אותו דבר ... ביט ביט ביט טה טה טה

8. אין מלודיה או שלהיפך - יותר מדי מלודי ...

9. לא צריך כישרון בשביל לעשות את זה ... סתם הכל פשוט ומכונה עושה הכל

10. זה מה שחשבתי עליו אבל לא היה לי עשר סיבות
אז סתם עשיתי מספר 10 בבבההה :)





:mad: :whip: :whip: :whip: :whip: :mad:

ארררררררר !
אנשים טיפשים ...איך אפשר להגיד כאלה דברים נוראיים ?

קיצר אלה חלק מהדברים נראה לי - תוסיפו מה ששמעתם ומה
אתם חושבים על תגובות שטניות אלה ...
:)

לדעתי זה בדיוק הפוך - יש במוזיקה הזאת הכי הרבה
רגש הקולות הכי יפים והמילים תמיד עם יותר משמעות !





כן שוב השיעמום מנצח ועוד ט'רד שימושי נולד !
:nervous:
Shahar
מממ יש כמה סיבות ששמעתי השבוע בדיוק בגלל ששאלתי תשאלה הזאת מישהו ששונא טראנס וחולה על מטאל..
אממ.. הגי הזה אמר לי
1. כי זה מוסיקה שכולה בום בום
2. כי הוא אוהב מוסיקה שמשקיעים בה שכל ולא מוסיקה שפשר לעשות עם מחשב

ועוד סיבה שצונזרה כי הבן זונה גזען מניאק
;]
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחח
אמרו לי פעם שזה אפילו לא מוסיקה
רק בום בום בום
Shahar
זה מה שכולם אומרים..
או
"מוסיקה בלי מילים"
ואז שמראים להם טראקים עם ווקאלים הם אומרים טוב חלאס
חחחחחחחחח
Flotser
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחח
אמרו לי פעם שזה אפילו לא מוסיקה
רק בום בום בום


נכון,

תמיד חברים שלי שניא מכריח אותם לשמוע, אז אחרי כל שיר הם אומרים
"זה לא אותו דבר שהרגע שמענו?"
Narcotic Mind
טוב אני יגיב חלקית לגבי זה שהטראקים ארוכים מידי
תראה
כל הקטע הזה קצת בעייתי בגלל שכל ה
release groups
משחררות וינילים שבדרך כלל נועדו לדי ג'יים או אנשים שממש חזק בקטע הזה של המוזיקה
אז בתור די ג'יי אני יכול להגיד שככל שהטראק ארוך יותר יותר קל למקסס אותו והקטע של לופ חוזר בדרך כלל עוזר אם לא היית מספיק מהיר להעביר טראק
אבל בתכלס במסיבה אתה נותן 4-5 דקות לטראק ולא 9-10 כמו האם פי ובשביל זה יש די ג'יי
מה שאני מנסה להגיד זה מה שאנשים מוצאים באינטרנט זה בדרך כלל לא -נועד- לשמיעה קלילה אלה לעבודה
ובגלל זה להרבה טראקים מסחריים אתה מוצא
radio edit
שבתכלס זה מה שפשוטי העם רוצים
וזה גם מה שאתה מוצא באוספים של אלקטרוני
Hell_Copter
הגדרות של אמא...
כל היום בום בום בום בראש!!
:)
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הגדרות של אמא...
כל היום בום בום בום בראש!!
:)

נכוןןן אבל תדע לךך שיש נשים שלא אוהבים בגרוש את המוזקיה הזאת אלא יותר שנטיפים כאלו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
נכוןןן אבל תדע לךך שיש נשים שלא אוהבים בגרוש את המוזקיה הזאת אלא יותר שנטיפים כאלו


אני יודע שיש נשים ואנשים שלא אוהבים את המוזיקה הזאת...
זה כל הפואנטה של הט'רד הזה!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
טוב אני יגיב חלקית לגבי זה שהטראקים ארוכים מידי
תראה
כל הקטע הזה קצת בעייתי בגלל שכל ה
release groups
משחררות וינילים שבדרך כלל נועדו לדי ג'יים או אנשים שממש חזק בקטע הזה של המוזיקה
אז בתור די ג'יי אני יכול להגיד שככל שהטראק ארוך יותר יותר קל למקסס אותו והקטע של לופ חוזר בדרך כלל עוזר אם לא היית מספיק מהיר להעביר טראק
אבל בתכלס במסיבה אתה נותן 4-5 דקות לטראק ולא 9-10 כמו האם פי ובשביל זה יש די ג'יי
מה שאני מנסה להגיד זה מה שאנשים מוצאים באינטרנט זה בדרך כלל לא -נועד- לשמיעה קלילה אלה לעבודה
ובגלל זה להרבה טראקים מסחריים אתה מוצא
radio edit
שבתכלס זה מה שפשוטי העם רוצים
וזה גם מה שאתה מוצא באוספים של אלקטרוני



ברור אחי ... את זה מי לא יודע ?
הקטע הוא מה אחרים טמבלים אומרים לא מה אנחנו
גאוני העם חושבים ...

לדעתי זה בדיוק ההיפך חלק מזה שזה ארוך זה כל הקטע
של ההתפתחות של הטראק והבנייה שלו - כמו שטיאסטו אומר
כמו מעיין סיפור ... ובגלל זה גם לפי דעתי זה להיפך
למוזיקה הזאת יש הכי הרבה רגש ...
ולפשוטי העם שהכל נשמע אותו דבר זה רק מראה כמה האוזן
שלהם מנוונת וכמה גאונים אנו :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement