|
DJ "Blacklist" - Rare voorvallen etc.
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Nou, je kent het wel: een DJ Jean die wat GHB gebruikt en kleine meisjes aan zijn leuter rijgt, een Sven Vath die wazig staat te doen door drugs en veel vodka.
Iemand nog leuke anecdotes?
Of gewoon een dj waar je een pleurishekel aan hebt, en waarom dan wel niet? |
|
|
| franzelare |
| had jij ook niet een raar verhaal en een ibo op 2f4t? |
|
|
| jploveparade |
Sven Vath is gestopt met drugs. Vergelijk eens fotos van hem uit 1993 met die van nu. Als hij niet op een gegeven moment gestopt zou zijn was hij nu waarschijnlijk niet meer op deze aardbol.
Bij Paul van Dyk heeft op Mayday 2001 een pilletje in zijn drankje gestopt. Het is ook wel te merken als je ziet hoe hij mixt en af en toe als een mongool staat te springen. Men houdt dit liever geheim.
De jongens van Cosmic Gate zijn heel vriendelijk maar hangen graag de macho's uit. Op Loveparade 2002 namen ze veel te veel tijd om te draaien terwijl andere DJ's als Gary D en Melanie di Tria daar de dupe van werden. Bossi herkent je wel als je hem een maand later ziet. |
|
|
| magrec |
Oliver lieb....
Op 2 feesten heeft hij het geflikt om niet te komen en dat pas te melden op de avond dat hij zou draaien (pure en earth) De dj wilde al zijn geld hebben voordat hij kwam (ofzoiets) en seb fontaine mag ook wel in het rijtje "ik sta wel op de line up maar ik blijf lekker thuis" worden gezet. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
had jij ook niet een raar verhaal en een ibo op 2f4t? |
Eh..nee?
Wel met een douche en de crew van Q-dance en bepaalde vrouwen :D |
|
|
| kolkiewolkie |
kheb een keer een verhaaltje gelezen over scott bond.. die was dr van overtuigd (achteraf) dat dr meuk in zn drankie had gezeten want hij had nog NOOIT zó kut gedraaid (publiek was ook ZWAAR ontevreden)... hij heb meen ik z´n officiele excuses aangeboden ofzo en later nog een keer (gratis??) opnieuw gedraaid (toen wel goed :) ).
verder altijd verbaasd dat die djs die nonstop aan de meuk zitten nog normaal kunnen mixen :p (me denkt aan sommige pics van pavo in the mix) |
|
|
| ryo |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
kheb een keer een verhaaltje gelezen over scott bond.. die was dr van overtuigd (achteraf) dat dr meuk in zn drankie had gezeten want hij had nog NOOIT zó kut gedraaid (publiek was ook ZWAAR ontevreden)... hij heb meen ik z´n officiele excuses aangeboden ofzo en later nog een keer (gratis??) opnieuw gedraaid (toen wel goed :) ).
verder altijd verbaasd dat die djs die nonstop aan de meuk zitten nog normaal kunnen mixen :p (me denkt aan sommige pics van pavo in the mix) |
Ze zeggen dat Sasha ook nog wel es z'n neusje wil poederen voordat ie draait toch? En dat dat meestal niet te merken is aan z'n draaien (of het moet net positief werken)... En ik heb hier es op TA gelezen dat ie na een of ander feest bij iemand thuis nog wat uurtjes was gaan draaien voor de fun voor een man of 10 ofzo, kweet niet meer precies hoe het zat, kan het ook fout hebben :) |
|
|
| magrec |
Haha sasha dat was de sven vath van de uk ;)
Staan genoeg dingen over hem in interviews. |
|
|
| Blik |
heb een hekel aan DJ Jean, weet het altijd wel te verneuken dmv van z'n geweldige scratch techniek (denk hierbij aan Trance energy met PPK)
die jongen moet gewoon z'n eigen ding doen (Club) want dat kan die wel |
|
|
| jploveparade |
| Hij heet ook gewoon Jan :D |
|
|
| SnuggLe |
Over Jean nog:
Op Trance Energy ergens in 2000 dacht ik (30-09?? de eerste en enige keer dat ik daar ooit zal komen), presteerde hij het om PRECIES dezelfde set te draaien als op Hyperstate van een week ervoor. Ik wist het dooordat ik de mp3 van hyperstate had. Ik kon echt iedere plaat aankondigen :D |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Over Jean nog:
Op Trance Energy ergens in 2000 dacht ik (30-09?? de eerste en enige keer dat ik daar ooit zal komen), presteerde hij het om PRECIES dezelfde set te draaien als op Hyperstate van een week ervoor. Ik wist het dooordat ik de mp3 van hyperstate had. Ik kon echt iedere plaat aankondigen :D |
:whip: |
|
|
|
|