return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Q-Dance op Bloemendaal: Q-Beach (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
Krijgen we weer negatieve reacties in het nieuws van meisjes van 14-16 die zich flink volproppen met foute sjit, sterke drank, fet eten maar weinig goed vocht binne krijgen.
Helpt ook allemaal niet mee de dancescene weer een beetje positief te brengen.
SnuggLe
Kansloze figuren, hier ga ik nie eens op in :P
KUSJE!
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Kansloze figuren, hier ga ik nie eens op in :P
KUSJE!



Denk dat we jouw maar in de lijst van de superkneuze hardstyle nerds plaatsen waar Scul en Drkuiper ook onder vallen.

wanneer was je jarig? krijg je van ons zo'n streepjesblouse die bijna niemand draagt
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Denk dat we jouw maar in de lijst van de superkneuze hardstyle nerds plaatsen waar Scul en Drkuiper ook onder vallen.


LOL!
Buk maar, dan zullen we zien wie er "HARD" is en er daarna nog "STYLE" heeft :p
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
LOL!
Buk maar, dan zullen we zien wie er "HARD" is en er daarna nog "STYLE" heeft :p


Doe je een streepjescondoom om je luiter? das pas style.....misschien past hij nog bij je blouse ook.
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Doe je een streepjescondoom om je luiter? das pas style.....misschien past hij nog bij je blouse ook.


Die streepjesblouse die je hier had laten liggen, die met die trekvlekken bedoel je? :D
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Die streepjesblouse die je hier had laten liggen, die met die trekvlekken bedoel je? :D


Nee die is van Tin, ik heb ergens anders gespoten........proef nog eens aan je bovenlip :p
LightForce
Moet ik hier nu uit concluderen dat er verschillende mensen hier een beetje een verachting hebben tegen het Hardstyle publiek? Want zo komt het nogal over. En dat streepjesblouse gekakkel van jullie wordt ik schijt ziek van. Stiekum dragen jullie ze vast... :D

Om even on-topic te blijven. Tja leuk die strandtent, maar heeft het nut? Ik denk van niet. die Id-T tent bloomingdale vond ik ook al geen suc-6. Een super hoog Gucci gehalte daar. En de prijzen leken er ook wel naar. Of de organisator Q-dance bij hun tent dit anders gaan doen moeten we nog zien.

Dan nog eens de muziek. Wie beweert nu weer dat Q-dance de gehele dag en avond alleen maar hardcore/hardstyle gaat draaien? Dat lijkt me stug. Of dit effect heeft op het publiek wil ik nog wel zien. Dus geef ze maar een kans, mocht het fout gaan is het einde van Q-dance tent denk ik nabij, want de gemeente heeft ook een flinke vinger in de pap daar.
New Wave
Aaaachh valt best mee, der zitten ook wel goeie bij..tis wel eff egoed zoeken maar ze zitten er bij.

We zullen zien hoelang deze het uithoud.
Kom hij trouwens op precies dezelfde plek als de ID$T tent?



Ennuh, tot GuCcI!! :p
Miss Proximus
quote:
Originally posted by LightForce
Moet ik hier nu uit concluderen dat er verschillende mensen hier een beetje een verachting hebben tegen het Hardstyle publiek?



Tering gozer heb je dat nu pas door? :D

LightForce
quote:
Originally posted by New Wave
Aaaachh valt best mee, der zitten ook wel goeie bij..tis wel eff egoed zoeken maar ze zitten er bij.

We zullen zien hoelang deze het uithoud.
Kom hij trouwens op precies dezelfde plek als de ID$T tent?



Ennuh, tot GuCcI!! :p


haha ze zitten er wel bij inderdaad. En wat betreft locatie, dacht ik dat het ergens anders kwam. Zeker weten doe ik het niet, maar dat zie ik binnenkort wel. Zal er zeker wel een keer gaan kijken aankomende zomer :D
LightForce
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Tering gozer heb je dat nu pas door? :D


Ja :D :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement