|
אפטר-שייב ! או-דה-טואלט! דאורדורנט ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
טוב לי יש שלושה 4 בשמים..
XS
DOLCE & GABBANA
ISSEY MIYAKE
CK הישן
ודאורדורנט.. ספיד סטיק..
לא מאכזב אותי..
אין לא ריח הוא פשוט מונע את הריח של הזיעה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
צח אני זבל אם אתה לא לובש חוטיני ...
|
מה פסול בזה? :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
מה פסול בזה? :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
אחי תהיה בריא
כל אחד והעדפותיו
אם זה נוח לך - מה טוב ... |
|
|
| BlueHawk |
אני משתמש בטומי...
דאורדורנט סטיק הכי טוב
:) |
|
|
| NyKoN |
נראה לי יש לי כל סוג כמעט
הוגו בוס
טומי הרגיל
טומי פרידום
קלווין קליין אסקייפ
קלווין קליין הישן הרגיל
אבל הכי אני משתמש בדיוידוף שהוא שיייא!! גם מלא בנות אוהבות אותו... כל הזמן בנות אומרות לי שזה מצוין- איזה עובדת אחת במקדונלדס התחילה איתי בגלל הבושם
:D
ארמ
סטיקים: בעיקרון טומי רגיל כי הוא מממממש מצוין! הזעתי איתו יום שלם אחרי כדורגל עוד והיה לי ריח מבושם מהבית שחי
אבל עכשיו ספיד סטיק ג'ל שלא יודע.. אבל הוא מסריח... אולי אין ריחות אבל הוא לא ממש עוצר נוזלים
אה
גם השתמשתי ב212 לקצת זמן לפני כמה שנים כשהוא היה ממממש טוב
אבל עם הזמן הפסקתי... כי נמאס מהריח |
|
|
| clubber@work |
גם לי יש פול וחלק מהם מלאים כמעט לגמרי
פולו ספורט באמת פצצה
ואהבתי פעם גם את הדולצה גאבנה
ואז 212 שהוא מעולה ליום יום
אמפוריו ארמאני - ליציאות - פשוט בסט!
והבושם מספר 1 - אולטרה ויולט!
שהוא פצצה רק מה שמבאס זה שאחרי שקניתי אותו כל החברים שלי שאלו מה זה ורצו לקנות!
ועכשיו כל הבנות באות אלי ואומרות ואי אתה משתמש באותו בושם כמו של...
ובעצם אני גיליתי אותו!!!!!!!1
אני דורש קרדיט!!!
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NyKoN
טומי פרידום
|
ואללה איך הוא ?
אני לא אוהב את ה212 והאסקייפ כי הם מתוקים מדיי ...
סתם מתוקים כאלה יש מלא ואין בהם שום דבר מיוחד
בגלל זה דוידוף כזה טוב !
אין משהוא שדומה לו כל כך ...
וזאן פול גוטייה פעם כולם התלהבו ממנו - לדעתי הוא מיוחד בזה שהוא מסריח
רצח ! רק האריזה יפה ... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יש לי כמה חמודים שאני משתמש בהם...
fahrenheit
סרגיו טצ'יני
הוגו בוס
...
צריך לנסות את הדווידוף הזה, לפי מה שתם אומרים זה נשמע נחמד... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
דאודוראנט
הוגו סטיק
קאסטרו מאן 2 - רק שהוא נגמר מהר
אפטרשייב
הוגו בוס דארק בלו
chrome - שקיבלתי מתנה.....200 שקל, למה זה עולה כל כך הרבה, חפיף לא אני שילמתי חחח |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה איך הוא ?
|
ראסמי מצוין
אבל מניסיון אישי הרבה בנות הכי אוהבות את הדוידוף
הגעתי למסקנה שבשמים צריכים להתאים לבנאדם... יש בשמים שעפים ממך מהר ומאנשים אחרים לאט
פרידום התנדף מאוד מהר עלי אבל דוידוף נשאר מצוין |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
והוא גם ממקסס לא משהו :wtf:
|
בנזונה עכשיו הגזמת! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בנזונה עכשיו הגזמת! |
מה?!@?!@#?@#$?$@?@#%?#?@$
מורן דיבר על
Joop
אז אמרתי שהוא גם ממקסס לא משהו... יענו בדיחה כזאת... בצחוק כזה אתה יודע... |
|
|
|
|