return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אפטר-שייב ! או-דה-טואלט! דאורדורנט ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
טוב לי יש שלושה 4 בשמים..
XS
DOLCE & GABBANA
ISSEY MIYAKE
CK הישן

ודאורדורנט.. ספיד סטיק..
לא מאכזב אותי..
אין לא ריח הוא פשוט מונע את הריח של הזיעה
yahel222
quote:
Originally posted by luckystrike
צח אני זבל אם אתה לא לובש חוטיני ...




מה פסול בזה? :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
מה פסול בזה? :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:


אחי תהיה בריא
כל אחד והעדפותיו
אם זה נוח לך - מה טוב ...
BlueHawk
אני משתמש בטומי...
דאורדורנט סטיק הכי טוב
:)
NyKoN
נראה לי יש לי כל סוג כמעט
הוגו בוס
טומי הרגיל
טומי פרידום
קלווין קליין אסקייפ
קלווין קליין הישן הרגיל
אבל הכי אני משתמש בדיוידוף שהוא שיייא!! גם מלא בנות אוהבות אותו... כל הזמן בנות אומרות לי שזה מצוין- איזה עובדת אחת במקדונלדס התחילה איתי בגלל הבושם
:D
ארמ
סטיקים: בעיקרון טומי רגיל כי הוא מממממש מצוין! הזעתי איתו יום שלם אחרי כדורגל עוד והיה לי ריח מבושם מהבית שחי
אבל עכשיו ספיד סטיק ג'ל שלא יודע.. אבל הוא מסריח... אולי אין ריחות אבל הוא לא ממש עוצר נוזלים

אה
גם השתמשתי ב212 לקצת זמן לפני כמה שנים כשהוא היה ממממש טוב
אבל עם הזמן הפסקתי... כי נמאס מהריח
clubber@work
גם לי יש פול וחלק מהם מלאים כמעט לגמרי
פולו ספורט באמת פצצה
ואהבתי פעם גם את הדולצה גאבנה
ואז 212 שהוא מעולה ליום יום
אמפוריו ארמאני - ליציאות - פשוט בסט!
והבושם מספר 1 - אולטרה ויולט!
שהוא פצצה רק מה שמבאס זה שאחרי שקניתי אותו כל החברים שלי שאלו מה זה ורצו לקנות!
ועכשיו כל הבנות באות אלי ואומרות ואי אתה משתמש באותו בושם כמו של...
ובעצם אני גיליתי אותו!!!!!!!1
אני דורש קרדיט!!!
:whip: :whip: :whip:
luckystrike
quote:
Originally posted by NyKoN

טומי פרידום


ואללה איך הוא ?

אני לא אוהב את ה212 והאסקייפ כי הם מתוקים מדיי ...
סתם מתוקים כאלה יש מלא ואין בהם שום דבר מיוחד

בגלל זה דוידוף כזה טוב !
אין משהוא שדומה לו כל כך ...

וזאן פול גוטייה פעם כולם התלהבו ממנו - לדעתי הוא מיוחד בזה שהוא מסריח
רצח ! רק האריזה יפה ...
DJ-Kreing^^
יש לי כמה חמודים שאני משתמש בהם...
fahrenheit
סרגיו טצ'יני
הוגו בוס
...

צריך לנסות את הדווידוף הזה, לפי מה שתם אומרים זה נשמע נחמד...
GLoBaL-MUZiK
דאודוראנט

הוגו סטיק
קאסטרו מאן 2 - רק שהוא נגמר מהר

אפטרשייב
הוגו בוס דארק בלו
chrome - שקיבלתי מתנה.....200 שקל, למה זה עולה כל כך הרבה, חפיף לא אני שילמתי חחח
NyKoN
quote:
Originally posted by luckystrike
ואללה איך הוא ?



ראסמי מצוין
אבל מניסיון אישי הרבה בנות הכי אוהבות את הדוידוף

הגעתי למסקנה שבשמים צריכים להתאים לבנאדם... יש בשמים שעפים ממך מהר ומאנשים אחרים לאט
פרידום התנדף מאוד מהר עלי אבל דוידוף נשאר מצוין

Scorchio
quote:
Originally posted by Hell_Copter
והוא גם ממקסס לא משהו :wtf:



בנזונה עכשיו הגזמת!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
בנזונה עכשיו הגזמת!


מה?!@?!@#?@#$?$@?@#%?#?@$
מורן דיבר על
Joop
אז אמרתי שהוא גם ממקסס לא משהו... יענו בדיחה כזאת... בצחוק כזה אתה יודע...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement